Naisettomuus mietityttää
Pistää miettimään, että mitä helvettiä tässä oikein tekisi jos joskus sattuisikin eteeni sellainen tilanne, että joku nainen kiinnostuisi minusta.
Minulla ei ole tähän ikään mennessä (25v) yhtään minkäänlaista kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta. En siis osaa suudella, harrastaa seksiä jne. Suorastaan pelottaa sellainen utopistinen ajatus, että joku nainen alkaisikin piirittää minua ja en osaa yhtään mitään. Tavallaan olisin ihan utelias tietämään, että millaista olisi suudella, tai olla naisen kanssa "silleen", mutta samalla taas ei kiinnosta kyllä yhtään mennä nolaamaan itseään.
Kyllä elämästään voikin tehdä hankalaa. Huoh...
Kommentit (121)
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda hyvä veli ne naiset! Hanki vaikka joku kiva harrastus. Itselleni veistelin ruumisarkun kansanopistolla ja vaimo tuli lyömättömän tarjouksen kanssa, että hän tai arkku lähtee. Nyt se arkku on tuossa olohuoneessa puolillaan rahaa, sitä akattomalla miehellä tuppaa kasautumaan.
Muuten ihan hyvä mutta kenelle sä ne rahat jätät sitten kun joudut ottamaan arkun tarkoituksensa mukaiseen käyttöön? Vai onko sulla suunnitelma niiden tuhlaamiseksi?
No jos mä vaikka järjestän av-risteilyn. Saat tulla kattoon, kuinka paatuneita mimmejä siellä luuhaa sitte. Huhhuh!
Pääsisiköhän tuollaisella risteilyllä poikuudestaan?
En tiedä, mutta kannattaa yrittää. Lähikontaktiin pääsee varmasti jos kirjoittaa eväsrasian kanteen "lasten vanukkaat", ja nauttii niitä madollisimman näkyvästi. ❤
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli. Suutelu on vaikeaa. Mulla on ollut useampia poikaystäviä, enkä kyllä edelleenkään oikeastaan osaa. Mitä tulee huoriin, niin älä nyt ihmeessä sellaista asennetta ota, että neitsyytesi on jokin hirveä taakka, josta on keinolla millä hyvänsä päästävä eroon ja sitten on kaikki ongelmat mukamas ratkaistu ja olet valmis tapaamaan naisen. Vaikka joku ilotyttö sua opettaisikin, niin et sä opi siitä muuta kuin sen, mistä se nimenomainen ilotyttö tykkää. Seksissä on kyse toisen kehosta enemmän kuin omasta tekniikasta. Jokainen kun on yksilö.
En ole kyllä missään vaiheessa olettanutkaan, että huorissa käynti olisi joku avain naisten saamiseen, ennemminkin omalla kohdallani päinvastoin. Kyllä se neitsyys jo jonkinlainen taakka on, mutta ei se taakka huorissa käymällä mihinkään katoa. Huorissa käyntiä en ole oikeastaan koskaan vakavissaan edes harkinnut, mutta en voi sitä täysin kyllä poiskaan oikein sulkea, koska jossain vaiheessa se halu kokea yhdyntä edes kerran elämässä saattaa nousta liian korkeaksi. Jos sitä ei siis muuten pääse kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda hyvä veli ne naiset! Hanki vaikka joku kiva harrastus. Itselleni veistelin ruumisarkun kansanopistolla ja vaimo tuli lyömättömän tarjouksen kanssa, että hän tai arkku lähtee. Nyt se arkku on tuossa olohuoneessa puolillaan rahaa, sitä akattomalla miehellä tuppaa kasautumaan.
Muuten ihan hyvä mutta kenelle sä ne rahat jätät sitten kun joudut ottamaan arkun tarkoituksensa mukaiseen käyttöön? Vai onko sulla suunnitelma niiden tuhlaamiseksi?
No jos mä vaikka järjestän av-risteilyn. Saat tulla kattoon, kuinka paatuneita mimmejä siellä luuhaa sitte. Huhhuh!
Pääsisiköhän tuollaisella risteilyllä poikuudestaan?
En tiedä, mutta kannattaa yrittää. Lähikontaktiin pääsee varmasti jos kirjoittaa eväsrasian kanteen "lasten vanukkaat", ja nauttii niitä madollisimman näkyvästi. ❤
Kuulostaa hyvältä. Onkohan tässä lähikontaktissa suurikin mahdollisuus muodostua kovinkin fyysiseksi?
Älä todellakaan mene mihinkään maksullisiin. Odota, että löydät naisen, joka haluaa olla kanssasi puhtaastai seksuaalisista syistä. Ei kokemattomuus todellakaan ole huono asia.
Vierailija kirjoitti:
Älä todellakaan mene mihinkään maksullisiin. Odota, että löydät naisen, joka haluaa olla kanssasi puhtaastai seksuaalisista syistä. Ei kokemattomuus todellakaan ole huono asia.
Juu en ole huomenna ainakaan menossa huoriin.
Täytyy kyllä todeta, että ei tässä odotukset kovin korkealla ole sen suhteen, että löytyisi joku nainen, joka haluaa olla kanssani seksuaalisista syistä, mutta mistäpä sitä koskaan tietää mitä elämä eteen tuo. Ja jos sieltä joku nainen vastaan tulisikin, niin toivottavasti olisi edes ymmärtäväinen ja kärsivällinen. Jos taas sellaista naista ei ala kuulumaan, niin lienee ihan sama käydä sitten siellä maksullisissa jos mieli vielä siinä vaiheessa tekee. Voihan olla niinkin, että penikseni surkastuu käyttämättömyyden vuoksi poiskin.
Etpä ole sitten seksistä kovin kiinnostunut, jos et teininä ole edes suudellut. Omakiva on aina vaihtoehto. Harrastatko edes sitä? Oletko edea kovin seksuaalinen, oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Etpä ole sitten seksistä kovin kiinnostunut, jos et teininä ole edes suudellut. Omakiva on aina vaihtoehto. Harrastatko edes sitä? Oletko edea kovin seksuaalinen, oikeasti?
Niinkuin ylempänä jo totesin, niin ei minulle ole siunaantunut tilaisuutta suudella ketään. Vähän vaikeaa suudella ketään tai harrastaa seksiä jos kukaan ei ole kiinnostunut minusta.
Ja harrastan omaakivaa, mutta en tiedä olenko sitten kovinkaan seksuaalinen. Seksi kyllä kiinnostaa, mutta en tiedä kuulunko asian suhteen johonkin keskitasoon, vai olenko sen alapuolella, jatkuvasti minua ei kyllä paneta.
rakastaja extraordinaire kirjoitti:
Eipä se pippelin piilottaminen sinne pimppiin mitään ohjelmointiin verrattavissa olevaa salatiedettä ole. Normaalisti pippeli jäykistyy kauniin naisen seurassa, sitten vain varovasti laitetaan se sinne naisen koloon, sen jälkeen liikutetaan sitä ees taas, ees taas jne. jonka jälkeen seuraa täyttymys. Helppoa.
Eli vaatimattomien ja rumien naisten kanssa se ei jäykisty? No ei ihme että kahdella eri (ja ainoilla) yhdenillanjutuilla miehillä ei seisonut kunnolla. Ei se pippeli sinne pimppiin sitten päätynytkään, parempi niin. Olen siis teknisesti ottaen neitsyt, ja ikää jo yli kaksikymmentä. Nuo kerrat jättivät minuun sellaiset henkiset arvet ja riittämättömyyden tunteen itsestäni, etten koskaan usko kykeneväni olemaan fyysisessä intiimissä kanssa käymisessä yhtään kenenkään kanssa.
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kyllä paljon maksullisesta. En nyt ehkä suoralta kädeltä sanoisi ei, jos tilanne pikittyy liian pitkälle. En nyt tuossa iässä olisi vielä huolissani, mutta jos siltä alkaa tuntumaan, maksullisten palvelu liittyy seksuaalihyvinvointiin ja kokonaisvaltaiseen palveluun. Palveluntarjoajia on monenlaisia ja sinuna panostaisin sellaiseen, josta pidät myös ihmisenä. Suomalaisia ihan tavallisia naisia on kyllä tarjolla, jotka varmasti mielellään auttavat sinua tilanteessasi. Voit esimerkiksi tavata jonkun ja katsoa synkkaako, mikään pakkohan sinun ei ole mitään tehdä. Ja voit jo yhteydenoton yhteydessä kertoa, millaista haet ja haluat jutella ja tavata ensin ilman mitään paineita.
Seksipalveluja tarjoavilla naisilla on turhaan ikävä stigma. Tarjolla on myös naisia, jotka panostavat seksuaaliseen hyvinvointiin ja palveluun, jossa otetaan huomioon kaikenlaisia asiakkaan elämäntilanteita. Kannattaa katsoa ilmoituksia, jotka ovat mahdollisimman asiallisia, suomalaisen naisen kanssa, jonka kanssa voit keskustella viestilläkin ja kertoa toiveistasi.
Ja tätä neuvooja totellessasi poistat itsesi kunnon miesten kirjoista ja 99% normaaleista naisista ei koske sinuun pitkällä tikullakaan .
Minä olen ihan normaali nainen enkä erityisesti suosi tai kannata maksullista seksiä. Mutta en myöskään viitsisi syyttää aikuista ihmistä joka täyden kokemattomuuden takia pyrkii hankkimaan edes sen yhden tai kaksi seksikokemusta sitä kautta. Tarpeet on heilläkin. Paljon ymmärrettävämpi tuo syy minusta on kuin vaikkapa naimisissa olevien ihmisten turistimatkojen bordellireissut.
Vaikka itse en maksullisissa kävisi niin olen kyllä samaa mieltä. Jos joku haluaa kokea yhdynnän edes kerran elämässään, niin eipä sitä oikein muita vaihtoehtoja ole. Tai on, mutta sitten mennään jo pahasti laittomuuksien puolelle.
Hankala ja haastava kysymys. Maailmassa on kuitenkin lukemattomia asioita, mitä voisi haluta saada, muttei välttämättä koskaan voi tai pysty saavuttamaan. - Vaikka seksitön elämä (tarkoitan seksiä kumppanin kanssa) toisinaan saa aikaan hyvinkin raskaita ja painavia tai museratvia, synkkiä, ja kuristavia tuntemuksia, niin ilman seksiäkin voi ja pystyy elämään, ihan ihmisarvoista ja yleisesti hyvää elämää.
Pystyy elämään joo, mutta ei sitä voi kieltää etteikö lähes päivittäin kävisi mielessä se, että miltähän se seksi oikein tuntuisi. Vai voisiko jopa sanoa, että käy mielessä se, että miltähän tuntuisi kun joku haluaa juuri minua.
No miksi sinä ripustaudut ajatukseen, että sellainen elämä on kamalaa kärsimystä? Siksihän sinulla sellaisia tuntemuksia on, jotta menisit pelostasi läpi ja alkaisit suuntautua toisiin ihmisiin päin erakoitumisen sijaan. Mutta jostain äkkiseltään käsittämättömästä syystä sinä tulkitset sen käskyksi painella entistä syvemmälle metsään.
Kirjoita nyt hyvä mies hakemuskirje. Kerrot siinä, että yksinäistä tulevaisuutta kammoava neitsyt etsii kärsivällistä ja lempeää naista. Tee nyt tämä ensin ja mieti sitten vasta sitä kauheaa tulevaisuuskuvaa seuraavan kerran.
Eipä se pippelin piilottaminen sinne pimppiin mitään ohjelmointiin verrattavissa olevaa salatiedettä ole. Normaalisti pippeli jäykistyy kauniin naisen seurassa, sitten vain varovasti laitetaan se sinne naisen koloon, sen jälkeen liikutetaan sitä ees taas, ees taas jne. jonka jälkeen seuraa täyttymys. Helppoa.
Jos tuo on sinun käsityksesi siitä, mitä kahden ihmisen välinen nautinnollinen seksi on, niin olet todennäköisesti totaalikokematon. Vaatteet pois ja liikettelemaan pippeliä pimpissä ja that's it?
Oon käytettävissä, jos kiinnostaa.
19-v futiskundi
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 21 kun tutustuin vuotta vanhempaan nuoreen mieheen. Hän oli täysin kokematon, minulla takana parikin poikaystävää.
Kun päästiin sihen asti että sänkyyn mentiin, hän ei pystynyt mihinkään. Oli valtavan nolo ja varma siitä että tämä juttu on nyt tässä. Sanoin hänelle että ei hätäillä. Nukutaan vierekkäin ja annetaan ajan hoitaa, kyllä se uskallus ja varmuus siitä vähitellen kasvaa. Ja näin tapahtui. Pari kertaa meni näin, sitten alkoi tapahtua, ja hän oli valtavan helpottunut ja onnellinen!
Oltiin yhdessä yli vuosi.
Olen kyllä sitä mieltä että aikas nolo nainen joka tuota ei ymmärrä! Mitä pahaa tai kamalaa siinä on että toinen on kokematon? Jos tykkää toisesta niin haluaa toiselle hyvää. Ei sellainen nainen olekaan minkään arvoinen eikä perään itkettävä joka tuota ei tajua! Tarvitset vain hieman rohkeutta ja itsekunnioitusta, olet täsmälleen yhtä hyvä ja saman arvoinen kuin se toinen jolla on takanaan sata seksisuhdetta. Voipa olla että paljon parempikin!
Jos seurustella haluat, koita etsiä nainen joka tuntuu luotettavalle ja mukavalle. Älä anna pelkän ulkonäön määrätä. Tutustu ensin niin olet turvallisempi itsesi kanssa. Jos taas on niin ettet välttämättä edes ole niin kiinnostunut, voit vallan hyvin jatkaa sinkkuna. Se on sinun elämäsi ja sinä tiedät parhaiten mikä juuri sinulle on oikein.
Joo, ei ole perään itkemisen arvoinen sellainen nainen, joka ei edes yritä kestää kokemattomuuttani. Sehän siinä vaan vähän kaivertaa kun ei ole tosiaan ihan liiaksi niitä naiskokemuksia, joten tuntuisi todella pahalta jos se oma eka kerta olisikin sitten sellaisen naisen kanssa, joka pitää ihan pellenä ja säälittävänä luuserina jota ei viitsi edes opastaa.
No hyvä ihminen, ei miehenkään ole pakko antaa heti. Kärsimättömät ja tunneköyhät ehtivät tällä menetelmällä rauhassa karata ennen kuin otatte edes paitaa pois. Tiedätkö, mulla on keski-ikäinen ystävä, mies, joka ei anna kuukausiin. Haluaa ensin vakuuttua, että ollaan parisuhdemateriaalia. En ole kehdannut kysyä, mistä moinen varmuus ja itseluottamus. Kysyn kyllä vielä joku päivä. Ehkä hän ei halua tulla haavoitetuksi. Seksi kun kuitenkin yhdistää, jos sitä tunteella harjoittaa. Ja juuri sen takia tosiaan se maksullisten käyttö kavahduttaa monet, koska siinä on nimenomaan kyettävä käyttämään toista hyväksi suruttomasti.
Vierailija kirjoitti:
Eli vaatimattomien ja rumien naisten kanssa se ei jäykisty? No ei ihme että kahdella eri (ja ainoilla) yhdenillanjutuilla miehillä ei seisonut kunnolla. Ei se pippeli sinne pimppiin sitten päätynytkään, parempi niin. Olen siis teknisesti ottaen neitsyt, ja ikää jo yli kaksikymmentä. Nuo kerrat jättivät minuun sellaiset henkiset arvet ja riittämättömyyden tunteen itsestäni, etten koskaan usko kykeneväni olemaan fyysisessä intiimissä kanssa käymisessä yhtään kenenkään kanssa.
Tuokin pelottaa, että tositilanteen eteen tullessa iskeekin armoton jännitys ja heppi onkin ihan spagettina. Siinä häpäisee sekä itsensä, että pahimmassa tapauksessa sen naisenkin vaikka se ei ole tarkoitus, eikä lörpähtäminen naisen syy.
Vierailija kirjoitti:
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kyllä paljon maksullisesta. En nyt ehkä suoralta kädeltä sanoisi ei, jos tilanne pikittyy liian pitkälle. En nyt tuossa iässä olisi vielä huolissani, mutta jos siltä alkaa tuntumaan, maksullisten palvelu liittyy seksuaalihyvinvointiin ja kokonaisvaltaiseen palveluun. Palveluntarjoajia on monenlaisia ja sinuna panostaisin sellaiseen, josta pidät myös ihmisenä. Suomalaisia ihan tavallisia naisia on kyllä tarjolla, jotka varmasti mielellään auttavat sinua tilanteessasi. Voit esimerkiksi tavata jonkun ja katsoa synkkaako, mikään pakkohan sinun ei ole mitään tehdä. Ja voit jo yhteydenoton yhteydessä kertoa, millaista haet ja haluat jutella ja tavata ensin ilman mitään paineita.
Seksipalveluja tarjoavilla naisilla on turhaan ikävä stigma. Tarjolla on myös naisia, jotka panostavat seksuaaliseen hyvinvointiin ja palveluun, jossa otetaan huomioon kaikenlaisia asiakkaan elämäntilanteita. Kannattaa katsoa ilmoituksia, jotka ovat mahdollisimman asiallisia, suomalaisen naisen kanssa, jonka kanssa voit keskustella viestilläkin ja kertoa toiveistasi.
Ja tätä neuvooja totellessasi poistat itsesi kunnon miesten kirjoista ja 99% normaaleista naisista ei koske sinuun pitkällä tikullakaan .
Minä olen ihan normaali nainen enkä erityisesti suosi tai kannata maksullista seksiä. Mutta en myöskään viitsisi syyttää aikuista ihmistä joka täyden kokemattomuuden takia pyrkii hankkimaan edes sen yhden tai kaksi seksikokemusta sitä kautta. Tarpeet on heilläkin. Paljon ymmärrettävämpi tuo syy minusta on kuin vaikkapa naimisissa olevien ihmisten turistimatkojen bordellireissut.
Vaikka itse en maksullisissa kävisi niin olen kyllä samaa mieltä. Jos joku haluaa kokea yhdynnän edes kerran elämässään, niin eipä sitä oikein muita vaihtoehtoja ole. Tai on, mutta sitten mennään jo pahasti laittomuuksien puolelle.
Hankala ja haastava kysymys. Maailmassa on kuitenkin lukemattomia asioita, mitä voisi haluta saada, muttei välttämättä koskaan voi tai pysty saavuttamaan. - Vaikka seksitön elämä (tarkoitan seksiä kumppanin kanssa) toisinaan saa aikaan hyvinkin raskaita ja painavia tai museratvia, synkkiä, ja kuristavia tuntemuksia, niin ilman seksiäkin voi ja pystyy elämään, ihan ihmisarvoista ja yleisesti hyvää elämää.
Pystyy elämään joo, mutta ei sitä voi kieltää etteikö lähes päivittäin kävisi mielessä se, että miltähän se seksi oikein tuntuisi. Vai voisiko jopa sanoa, että käy mielessä se, että miltähän tuntuisi kun joku haluaa juuri minua.
No miksi sinä ripustaudut ajatukseen, että sellainen elämä on kamalaa kärsimystä? Siksihän sinulla sellaisia tuntemuksia on, jotta menisit pelostasi läpi ja alkaisit suuntautua toisiin ihmisiin päin erakoitumisen sijaan. Mutta jostain äkkiseltään käsittämättömästä syystä sinä tulkitset sen käskyksi painella entistä syvemmälle metsään.
Kirjoita nyt hyvä mies hakemuskirje. Kerrot siinä, että yksinäistä tulevaisuutta kammoava neitsyt etsii kärsivällistä ja lempeää naista. Tee nyt tämä ensin ja mieti sitten vasta sitä kauheaa tulevaisuuskuvaa seuraavan kerran.
En minä varsinaisesti halua ajatella, että yksin oleminen olisi jotain kärsimystä, koska kyllä minä sen yksinäisyyden kestän. Olen varmaan kuitenkin jollain tavalla narsistinen, koska haluaisin tuntea olevani haluttu jonkun naisen toimesta, ja kokea sen tunteen edes kerran tai pari elämäni aikana.
Olen joskus kokeillut tehdä nettideittiprofiilin jossa haen tuollaista naista. Lopputuloksena oli se, että minua lähestyivät ainoastaan homomiehet. Ei mennyt ihan strömsömäisesti se(kään) homma.
Vierailija kirjoitti:
19-v futiskundi
Olet kyllä nyt valitettavasti vähän myöhässä. Tuolla taisi jo aiemmin joku 30-vuotias nainenkin tarjoutua auttamaan. Mutta laitan tarjouksesi kuitenkin korvan taa.
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19-v futiskundi
Olet kyllä nyt valitettavasti vähän myöhässä. Tuolla taisi jo aiemmin joku 30-vuotias nainenkin tarjoutua auttamaan. Mutta laitan tarjouksesi kuitenkin korvan taa.
No miksi et tartu tilaisuuteen?
Oletko työllistetty? Miten elämäsi menee noin muuten?
Vierailija kirjoitti:
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19-v futiskundi
No miksi et tartu tilaisuuteen?
Koska koen tuollaisen pelkän seksin lähestulkoon samana kuin huorissa käymisen.
Älä huoli. Suutelu on vaikeaa. Mulla on ollut useampia poikaystäviä, enkä kyllä edelleenkään oikeastaan osaa. Mitä tulee huoriin, niin älä nyt ihmeessä sellaista asennetta ota, että neitsyytesi on jokin hirveä taakka, josta on keinolla millä hyvänsä päästävä eroon ja sitten on kaikki ongelmat mukamas ratkaistu ja olet valmis tapaamaan naisen. Vaikka joku ilotyttö sua opettaisikin, niin et sä opi siitä muuta kuin sen, mistä se nimenomainen ilotyttö tykkää. Seksissä on kyse toisen kehosta enemmän kuin omasta tekniikasta. Jokainen kun on yksilö.