Naisettomuus mietityttää
Pistää miettimään, että mitä helvettiä tässä oikein tekisi jos joskus sattuisikin eteeni sellainen tilanne, että joku nainen kiinnostuisi minusta.
Minulla ei ole tähän ikään mennessä (25v) yhtään minkäänlaista kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta. En siis osaa suudella, harrastaa seksiä jne. Suorastaan pelottaa sellainen utopistinen ajatus, että joku nainen alkaisikin piirittää minua ja en osaa yhtään mitään. Tavallaan olisin ihan utelias tietämään, että millaista olisi suudella, tai olla naisen kanssa "silleen", mutta samalla taas ei kiinnosta kyllä yhtään mennä nolaamaan itseään.
Kyllä elämästään voikin tehdä hankalaa. Huoh...
Kommentit (121)
Jos olet päässyt tuohon ikään ilman naiskontaktia, niin suosittelen jatkamaan samalla linjalla. Tilanne voi mennä vain huonommaksi.
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon käytettävissä, jos kiinnostaa.
19-v futiskundi
Olet kyllä nyt valitettavasti vähän myöhässä. Tuolla taisi jo aiemmin joku 30-vuotias nainenkin tarjoutua auttamaan. Mutta laitan tarjouksesi kuitenkin korvan taa.
No miksi et tartu tilaisuuteen?
Koska koen tuollaisen pelkän seksin lähestulkoon samana kuin huorissa käymisen.
Mutta eihän se välttämättä olisi pelkkää seksiä? Tai edes välttämättä johtaisi seksiin, senhän näkisi vasta sitten kun on hetken viettänyt aikaa, että miltä kummastakin tuntuu. Joku vain oli valmis antamaan mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko työllistetty? Miten elämäsi menee noin muuten?
Olen opiskelija. Elämäni nyt on lähestulkoon yhtä epäonnistumista kaikessa mihin ryhdyn. Onneksi on kuitenkin joitain harrastuksia, jotka pitävät pään edes jokseenkin kasassa.
Mikä johtaa näihin epäonnistumisiin? Urheiletko? Miksi luulet, että olet jäänyt ilman romanttisia ja seksuaalisia kokemuksia? Oletko erityisen epäviehättävä tai passiivinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko työllistetty? Miten elämäsi menee noin muuten?
Olen opiskelija. Elämäni nyt on lähestulkoon yhtä epäonnistumista kaikessa mihin ryhdyn. Onneksi on kuitenkin joitain harrastuksia, jotka pitävät pään edes jokseenkin kasassa.
Mikä johtaa näihin epäonnistumisiin? Urheiletko? Miksi luulet, että olet jäänyt ilman romanttisia ja seksuaalisia kokemuksia? Oletko erityisen epäviehättävä tai passiivinen?
En tiedä miksi epäonnistun, ehkä olen jotenkin yleisesti lahjaton kaikessa.
"Urheilen" joo, mutta en mitenkään tosissani. Omaksi ilokseni.
Syitä on varmasti todella paljon. Lähdetään liikkeelle nyt siitä, että en ole hyvännäköinen vaan jotain keskitasoa alempana. Teininä minua kutsuttiin rumaksi lähes päivittäin, mutta haluan uskoa, että olen edes vähän paremman näköinen nykyään. En myöskään käytä alkoholia, joten baareissa yms. ei tule pyörittyä. Käsitysteni mukaan Suomessa on kulttuuri vähän sitä, että joko baari tai netti ovat ne vaihtoehdot löytää se kumppani. Tai ainakin se alkoholi liittyy asiaan tavalla tai toisella, illanistujaiset jne. Enkä ole viimeiseen viiteen vuoteen tehnyt mitään aloitteita, koska pelkkää paskaa sieltä vaan saa kun yrittää. Joko kukaan ei vastaa mitään viesteihini, tai sitten aletaan valittamaan minulle milloin mistäkin ominaisuudestani tai vastaavasta. Ja se nettikin on paikkana aikas surkea, koska siellä ne hyvännäköiset ihmiset keräävät sen potin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet päässyt tuohon ikään ilman naiskontaktia, niin suosittelen jatkamaan samalla linjalla. Tilanne voi mennä vain huonommaksi.
Jostain syystä ajattelen vähän samoin. Jos tosiaan nainen minusta kiinnostuisikin ja sattuisi olemaan sellainen "kaikki mulle heti ja nyt" tyyppinen tapaus, joka ei kestäisi kokemattomuuttani, niin maailmani luultavasti romahtaisi jollain tasolla.
Minkälaisesta musiikista pidät? Osaatko olla rentona tai omaitsesi vieraiden seurassa?
Ei ihminen ole joku ori, joka hyökkää keskijalka edellä tamman päälle ja se on siinä sit. Itse asiassa, orillekin voi käydä kehno jos ei osaa kosiskella, katkeaa jalka kun toinen suuttuu.
Normaaleilla ihmisillä sitä seksiä edeltää pitkät halailusessiot ja henkiset lähentymiset. Joiden aikana voidaan joko innostua lisää tai tulee joku keskeytys, syystä tai toisesta. Jos tästä ei mitään tiedä eikä ymmärrä, niin on aihetta mennä juttelemaan psykologille huoliaan. Vaikuttaa jälleen kerran siltä, että todelliset ongelmat ovat ihan muita - on jotain pahoja traumoja tai asperger tms. Asiat vain kulminoituvat ihmisen itsensä mielessä tuohon seksiin.
En ikinä jaksa ymmärtää tätä, miksi ihminen ei hae apua yleisellä tasolla havaitessaan epäonnistumisten kasautuvan, vaan yrittää vain väkisin uskotella itselleen, että tämä yksi asia hänet joko nostaa tai kaataa. Se on typeryyttä. Yksinkertainen saa olla ja epäonnistunutkin, mutta jos ei osaa kuunnella ohjeita ja kertoa, jos ne eivät toimi, niin sitten on syytä miettiä, onko liian tyhmä tai ylpeä viisastuakseen. Molemmissa tapauksissa voi silti etsiä jonkun viisaamman mielipidettä ja mennä sen mukaan, jos oman viisauden varassa tulee pelkkää sohlaamista.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisesta musiikista pidät? Osaatko olla rentona tai omaitsesi vieraiden seurassa?
Pidän "hyvästä musiikista". Vakavasti puhuttuna en oikein kuuntele mitään tietynlaista musiikkia, vaan minulle menee lähes kaikista genreistä jotain kappaleita ja yhtyeitä. Kuitenkin ehkä musiikkimakuni painottuu vähän raskaampaan musiikkiin, niinkuin ilmeisesti aika monilla, jotka ovat joutuneet elämässään pettymään.
Osaan olla oma itseni, sulkeutunut ja hiljainen. Tosin olen kyllä puhelias kunhan tutustun, mutta teini-iästäni opin sen, että en enää tuo itseäni kenenkään tykö. Jos joku haluaa minuun tutustua niin sen kuin tulee juttelemaan tai antaa jotain vinkkiä ettei vihaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihminen ole joku ori, joka hyökkää keskijalka edellä tamman päälle ja se on siinä sit. Itse asiassa, orillekin voi käydä kehno jos ei osaa kosiskella, katkeaa jalka kun toinen suuttuu.
Normaaleilla ihmisillä sitä seksiä edeltää pitkät halailusessiot ja henkiset lähentymiset. Joiden aikana voidaan joko innostua lisää tai tulee joku keskeytys, syystä tai toisesta. Jos tästä ei mitään tiedä eikä ymmärrä, niin on aihetta mennä juttelemaan psykologille huoliaan. Vaikuttaa jälleen kerran siltä, että todelliset ongelmat ovat ihan muita - on jotain pahoja traumoja tai asperger tms. Asiat vain kulminoituvat ihmisen itsensä mielessä tuohon seksiin.
En ikinä jaksa ymmärtää tätä, miksi ihminen ei hae apua yleisellä tasolla havaitessaan epäonnistumisten kasautuvan, vaan yrittää vain väkisin uskotella itselleen, että tämä yksi asia hänet joko nostaa tai kaataa. Se on typeryyttä. Yksinkertainen saa olla ja epäonnistunutkin, mutta jos ei osaa kuunnella ohjeita ja kertoa, jos ne eivät toimi, niin sitten on syytä miettiä, onko liian tyhmä tai ylpeä viisastuakseen. Molemmissa tapauksissa voi silti etsiä jonkun viisaamman mielipidettä ja mennä sen mukaan, jos oman viisauden varassa tulee pelkkää sohlaamista.
No nyt on kyllä vedetty mutkat aikaslailla suoriksi.
Kuten jo todettua niin esimerkiksi ne suutelemiset aiheuttavat päänvaivaa, ja sitä taitoa ei taida oikein muuten voida kehittää kuin suutelemalla. Harmi vain, että ne ikäiseni naiset ovat harjoitelleet jo kutakuinkin sen kymmenen vuoden ajan kyseistä taitoa. Halailla varmaan osaan, mutta joka tapauksessa jo ennen sitä seksiä on niin monta kompastuskiveä meikäläiselle, että vähempikin pelottaa. Kokemattomuuteni paljastuu joka tapauksessa siinä suudellessa.
Ja epäonnistumiseni eivät taas liity millään tavalla seksiin, tai tapauksessani sen puutteeseen. Tai ainakin itse olen elänyt siinä uskossa. Enkä myöskään ole missään vaiheessa väittänyt sellaista, että elämäni muuttuisi joten uskomattomalla tavalla positiivisempaan suuntaan jos naisen saisin. Sitähän tässä nimenomaan olen pelännytkin, että kävisi juuri päinvastoin. Viisas en tosiaan ole.
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän "hyvästä musiikista". Vakavasti puhuttuna en oikein kuuntele mitään tietynlaista musiikkia, vaan minulle menee lähes kaikista genreistä jotain kappaleita ja yhtyeitä. Kuitenkin ehkä musiikkimakuni painottuu vähän raskaampaan musiikkiin, niinkuin ilmeisesti aika monilla, jotka ovat joutuneet elämässään pettymään.
Osaan olla oma itseni, sulkeutunut ja hiljainen. Tosin olen kyllä puhelias kunhan tutustun, mutta teini-iästäni opin sen, että en enää tuo itseäni kenenkään tykö. Jos joku haluaa minuun tutustua niin sen kuin tulee juttelemaan tai antaa jotain vinkkiä ettei vihaa minua.
Esimerkkejä? Vaikka youtubelinkkejä musiikista jota tänään olet kuunnellut, vapaavalintainen määrä. Mikä sinua kiinnostaa? Onko sinulla sisaruksia? Läheiset perhesuhteet? Ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkejä? Vaikka youtubelinkkejä musiikista jota tänään olet kuunnellut, vapaavalintainen määrä. Mikä sinua kiinnostaa? Onko sinulla sisaruksia? Läheiset perhesuhteet? Ystäviä?
Enpä jaksa alkaa kaivelemaan mitään kappaleita, eikä kyllä kiinnostakaan. Ei ole sisaruksia, mutta lähisuvun kanssa on oikeinkin hyvät välit. Oikeita ystäviä ei ole, mutta kai luokkatoverit ja harrastuskaverit voi jonkinlaisiksi "ystäviksi" laskea jos oikein kovasti haluaa kaunistella.
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikä kyllä kiinnostakaan.
Ok.
No mitä helvettiä ap, täällä joku nainen jo tarjosi sulle seksiä ILMAISEKSI, eikä kiinnosta?? Nyt kyllä kyllästyin sun ruikutustarinaan.
Sua sopii lähestyä kun osaa ilmaista ettei sua vihaa, ja kavereita sulla on jos oikein kaunistellaan... ja et voi lähestyä naisia, koska et osaa suudella? Huomaatko itse lainkaan, miten erikoiselta tuo kaikki kuulostaa?
Olet siis täysin passiivinen ja lähtökohtaisesti vihamielinen suhteessa toisiin muutenkin, ja selität asian itsellesi jutuilla, jotka ovat täysin samat jokaisella. Ei kukaan osaa suudella ennen kuin on suudellut. Miksi he siis ovat suudelleet ja sinä et?
Nyt vaikuttaa kyllä siltä, että naisettomuuteen takertuminen on masokistinen projekti. Miksi et ole hakenut apua - onko tässä takana koulukiusaaminen vai mistä on kysymys?
Monella meistä on karmeita kokemuksia lapsena tai nuorena. Tasa-arvoa tässä on se, että jokainen meistä joutuu ottamaan itseään niskasta korjatakseen tilannettaan, ja sitä kautta auttamaan myös läheisiään. Miksi jämähdät odottamaan, että joku tulee korjaamaan sinut talteen? Mitä rakas perheesi tähän sanoo, vai pelottaako heitä sanoa mitään?
Onkohan ap näitä https://www.vauva.fi/keskustelu/3232127/en-vain-saa-naista?page=19 trolleja? Tällaisia on ollut useita viime aikoina. Monet saavat ketjunsa kautta seuraa mutta yllättäen se ei sitten kelpaakaan. Onkohan kokemattomia miehiä olemassakaan?
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rakastaja extraordinaire kirjoitti:
Eipä se pippelin piilottaminen sinne pimppiin mitään ohjelmointiin verrattavissa olevaa salatiedettä ole. Normaalisti pippeli jäykistyy kauniin naisen seurassa, sitten vain varovasti laitetaan se sinne naisen koloon, sen jälkeen liikutetaan sitä ees taas, ees taas jne. jonka jälkeen seuraa täyttymys. Helppoa.
Eli vaatimattomien ja rumien naisten kanssa se ei jäykisty? No ei ihme että kahdella eri (ja ainoilla) yhdenillanjutuilla miehillä ei seisonut kunnolla. Ei se pippeli sinne pimppiin sitten päätynytkään, parempi niin. Olen siis teknisesti ottaen neitsyt, ja ikää jo yli kaksikymmentä. Nuo kerrat jättivät minuun sellaiset henkiset arvet ja riittämättömyyden tunteen itsestäni, etten koskaan usko kykeneväni olemaan fyysisessä intiimissä kanssa käymisessä yhtään kenenkään kanssa.
Tuokin pelottaa, että tositilanteen eteen tullessa iskeekin armoton jännitys ja heppi onkin ihan spagettina. Siinä häpäisee sekä itsensä, että pahimmassa tapauksessa sen naisenkin vaikka se ei ole tarkoitus, eikä lörpähtäminen naisen syy.
Eiköhän valtaosa naisista ole sellaisen tilanteen kokeneet ja osanneet käsitellä. Miksi et luota naisiin yhtään? Joku nuori ja yhtä pelokas saattaa suhtautua huonosti, mutta eikö se ole oikeastaan yhtä ymmärrettävää kuin sekin, että spagetti ei ole al dente?
Vierailija kirjoitti:
Sua sopii lähestyä kun osaa ilmaista ettei sua vihaa, ja kavereita sulla on jos oikein kaunistellaan... ja et voi lähestyä naisia, koska et osaa suudella? Huomaatko itse lainkaan, miten erikoiselta tuo kaikki kuulostaa?
Olet siis täysin passiivinen ja lähtökohtaisesti vihamielinen suhteessa toisiin muutenkin, ja selität asian itsellesi jutuilla, jotka ovat täysin samat jokaisella. Ei kukaan osaa suudella ennen kuin on suudellut. Miksi he siis ovat suudelleet ja sinä et?
Nyt vaikuttaa kyllä siltä, että naisettomuuteen takertuminen on masokistinen projekti. Miksi et ole hakenut apua - onko tässä takana koulukiusaaminen vai mistä on kysymys?
Monella meistä on karmeita kokemuksia lapsena tai nuorena. Tasa-arvoa tässä on se, että jokainen meistä joutuu ottamaan itseään niskasta korjatakseen tilannettaan, ja sitä kautta auttamaan myös läheisiään. Miksi jämähdät odottamaan, että joku tulee korjaamaan sinut talteen? Mitä rakas perheesi tähän sanoo, vai pelottaako heitä sanoa mitään?
No ei siis ole kavereita joiden kanssa olisin muulloin kuin koululla tai harrastuksissa. En voi silloin valitettavasti sanoa olevani täysin kaveriton kuitenkaan. Ja kyllä minua saa lähestyä kuka vain, mutta itse en lähesty varsinkaan sellaisia ihmisiä joista tulee fiilis, että he eivät pidä minusta. Lähestyn sellaisia ihmisiä, jotka jollain tasolla mielestäni viestittävät, että olen ihan hyvä tyyppi ja saan tulla jutulle. Tämä johtuu ihan siitä, että silloin teininä minua ei oikein otettu mihinkään mukaan.
Ja naisia en lähesty ihan siitä syystä, että kun tarpeeksi monesti on saanut pakit, niin ei vaan enää jaksa yrittää. Se etten osaa suudella ei ole se pääsyy siihen miksi en lähesty niitä naisia. Siitä on nyt viimevuosina tullut yksi isoista syistä, koska ajattelen sen niin, että tässä iässä pitäisi jo osata, ja että muut ovat jotain mestareita.
Anteeksi jos ilmaisen itseäni jotenkin epäselvästi. Ainakin kirjoitan liian pitkästi.
Kokemus ei todellakaan takaa hyvää seksiä. Mieluummin opettaisin kokemattomampaa miestä kuin sellaista, joka on kyntänyt pitkin maita ja mantuja ja oppinut sieltä juttuja, jotka eivät minun kanssani toimi ollenkaan.
Alfred kirjoitti:
Pistää miettimään, että mitä helvettiä tässä oikein tekisi jos joskus sattuisikin eteeni sellainen tilanne, että joku nainen kiinnostuisi minusta.
Minulla ei ole tähän ikään mennessä (25v) yhtään minkäänlaista kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta. En siis osaa suudella, harrastaa seksiä jne. Suorastaan pelottaa sellainen utopistinen ajatus, että joku nainen alkaisikin piirittää minua ja en osaa yhtään mitään. Tavallaan olisin ihan utelias tietämään, että millaista olisi suudella, tai olla naisen kanssa "silleen", mutta samalla taas ei kiinnosta kyllä yhtään mennä nolaamaan itseään.
Kyllä elämästään voikin tehdä hankalaa. Huoh...
Suosittelen että lähdet ulkomaanreissulle ja hankit maksullista naisseuraa. Vaikka hekin yrittävät kusettaa sinua sen minkä pystyvät, niin he ovat kuitenkin paljon rehellisempiä ja ystävällisempia kuin vapailla markkinoilla olevat Suomi-naiset. Tulee luultavasti halvemmaksikin.