Naisettomuus mietityttää
Pistää miettimään, että mitä helvettiä tässä oikein tekisi jos joskus sattuisikin eteeni sellainen tilanne, että joku nainen kiinnostuisi minusta.
Minulla ei ole tähän ikään mennessä (25v) yhtään minkäänlaista kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta. En siis osaa suudella, harrastaa seksiä jne. Suorastaan pelottaa sellainen utopistinen ajatus, että joku nainen alkaisikin piirittää minua ja en osaa yhtään mitään. Tavallaan olisin ihan utelias tietämään, että millaista olisi suudella, tai olla naisen kanssa "silleen", mutta samalla taas ei kiinnosta kyllä yhtään mennä nolaamaan itseään.
Kyllä elämästään voikin tehdä hankalaa. Huoh...
Kommentit (121)
ei nainen ala miestä piirittämään.
Mene puhumaan naisille ystävällisesti ja hyvä ryhti sitten kanssa! ei kukaan synny mestarina. virheistä oppii ja kokemusta tulee lisää. turha jännittää liikaa. kauniit ja komeatkin saa pakkeja.
Minä ja mieheni olimme molemmat kokemattomia kun aloimme seurustella. Kumpikaan ei ollut edes suudellut ennen. Ei todellakaan haitannut vaikkei kaikki heti sujunutkaan.
Ja myös kokeneet joutuvat opettelemaan, mistä uusi kumppani pitää. Vaikka tapaisitkin naisen, joka on jo harrastanut seksiä ennenkin, tilanne olisi uusi hänellekin.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni olimme molemmat kokemattomia kun aloimme seurustella. Kumpikaan ei ollut edes suudellut ennen. Ei todellakaan haitannut vaikkei kaikki heti sujunutkaan.
Ja myös kokeneet joutuvat opettelemaan, mistä uusi kumppani pitää. Vaikka tapaisitkin naisen, joka on jo harrastanut seksiä ennenkin, tilanne olisi uusi hänellekin.
Tämä olisi itseasiassa se minun unelmani. Nainen jonka kanssa olisin lähtökohtaisesti samalla tasolla näissä asioissa. Kumpikin saisi ihan kaikessa rauhassa sählätä ja opiskella näitä juttuja toisen samanlaisen kanssa.
Jotenkin päässäni on se lukko, että siitä ensimmäisestä seksikerrasta kokeneemman naisen kanssa tulisi joku väkinäinen suoritus jossa yrittäisin enemmän kuin mitä osaan. Kokematon, tai samalla tavalla myöhemmällä iällä suutelut ja seksit aloittanut nainen olisi noin niinkuin ajatuksen tasolla se unelmieni kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rakastaja extraordinaire kirjoitti:
Eipä se pippelin piilottaminen sinne pimppiin mitään ohjelmointiin verrattavissa olevaa salatiedettä ole. Normaalisti pippeli jäykistyy kauniin naisen seurassa, sitten vain varovasti laitetaan se sinne naisen koloon, sen jälkeen liikutetaan sitä ees taas, ees taas jne. jonka jälkeen seuraa täyttymys. Helppoa.
Eli vaatimattomien ja rumien naisten kanssa se ei jäykisty? No ei ihme että kahdella eri (ja ainoilla) yhdenillanjutuilla miehillä ei seisonut kunnolla. Ei se pippeli sinne pimppiin sitten päätynytkään, parempi niin. Olen siis teknisesti ottaen neitsyt, ja ikää jo yli kaksikymmentä. Nuo kerrat jättivät minuun sellaiset henkiset arvet ja riittämättömyyden tunteen itsestäni, etten koskaan usko kykeneväni olemaan fyysisessä intiimissä kanssa käymisessä yhtään kenenkään kanssa.
Tuokin pelottaa, että tositilanteen eteen tullessa iskeekin armoton jännitys ja heppi onkin ihan spagettina. Siinä häpäisee sekä itsensä, että pahimmassa tapauksessa sen naisenkin vaikka se ei ole tarkoitus, eikä lörpähtäminen naisen syy.
Eiköhän valtaosa naisista ole sellaisen tilanteen kokeneet ja osanneet käsitellä. Miksi et luota naisiin yhtään? Joku nuori ja yhtä pelokas saattaa suhtautua huonosti, mutta eikö se ole oikeastaan yhtä ymmärrettävää kuin sekin, että spagetti ei ole al dente?
En luota, koska en tiedä mitään näistä jutuista. Jatkuva epäilys koko ajan melkein kaikkeen mikä liittyy johonkin seksuaaliseen kanssakäymiseen, niin naisten kuin itseni osalta.
voi Alfred itsetuntoa voi kasvattaa ja siitä on hyötyä koko elämässäsi. mitä enemmän olet tyytyväinen itseesi ja elämääsi sitä helpommin myös vedät naisia puoleesi.
25.v. neitsyt ei ole mikään loppuelämän luuseri. tarvitset tietysti naisen joka haluaa edetä rauhassa ja on ymmärtäväinen. seksi ei ole rakettitiedettä.
Vierailija kirjoitti:
voi Alfred itsetuntoa voi kasvattaa ja siitä on hyötyä koko elämässäsi. mitä enemmän olet tyytyväinen itseesi ja elämääsi sitä helpommin myös vedät naisia puoleesi.
25.v. neitsyt ei ole mikään loppuelämän luuseri. tarvitset tietysti naisen joka haluaa edetä rauhassa ja on ymmärtäväinen. seksi ei ole rakettitiedettä.
Oma itsetunto on kyllä näissä naisasioissa ihan pohjamudissa. Ihan siitä syystä, että koskaan ei ole ollut mitään positiivisia kokemuksia naisista näissä asioissa. Ehkä olen sellainen tapaus jolle ei naista löydy, onhan niitä sellaisiakin olemassa.
25v neitsyt ei varmasti ole menetetty tapaus, mutta en usko sen olevan siellä naisten toivomuslistan kärkipäässäkään. Hankalaksi sen koko homman tekee se, että tuskin ihan heti löytyy samalla tasolla kanssani olevaa naista joka on 25v. Eli täytyy toivoa, että jos joku nainen kiinnostuu minusta, niin hän on sitten joko ymmärtäväinen taikka niin ihastunut minuun (hah!) että jaksaa odottaa.
oma mieheni kun tavattiin, oli kyllä naista saanut, mutta ajanmyötä alko vituttaa miehen itsekkyys, ei voinu hyväillä, helliä, suudella. Vaan ees-taas 5min 1-3krt/ kk.
Tosi tyydyttävää seksiä naiselle. En saanut yhtään mitään nautintoa noista.. vuosikausiin.
Ja seksin puute/huono seksi olikin se syy miksi päädyin lopulta työntää miehen kauemmaksi.
Sanoisin siis että ei se kokemattomuus vaan se jos on välinpitämätön!
Kun saat naisen lähellesi uskon että sinä et malta odottaa, se seksuaalinen halu kuitenkin vie mukanaan! Luota siihen :)
tai tuu tänne : D
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma itsetunto on kyllä näissä naisasioissa ihan pohjamudissa. Ihan siitä syystä, että koskaan ei ole ollut mitään positiivisia kokemuksia naisista näissä asioissa. Ehkä olen sellainen tapaus jolle ei naista löydy, onhan niitä sellaisiakin olemassa.
25v neitsyt ei varmasti ole menetetty tapaus, mutta en usko sen olevan siellä naisten toivomuslistan kärkipäässäkään. Hankalaksi sen koko homman tekee se, että tuskin ihan heti löytyy samalla tasolla kanssani olevaa naista joka on 25v. Eli täytyy toivoa, että jos joku nainen kiinnostuu minusta, niin hän on sitten joko ymmärtäväinen taikka niin ihastunut minuun (hah!) että jaksaa odottaa.
Älä herranjumala mene maksulliselle. ODOTA sitä oikeaa joka haluaa sua eikä sun rahojas.
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni oli juuri täyttänyt 32, kun tapasimme. Takana oli ihan kourallinen yhdyntäkertoja, viimeisimmästä vuosia aikaa, kuten myös edellisestä kerrasta, kun oli ollut naisen lähellä edes. Olen korkeakoulutettu, hyviin toimeentuleva ja omasta mielestäni kauniskin nainen. Ihan normaali ainakin kaikin puolin, joten mihinkään kammotukseen ei mieheni tarvinnut tyytyä.
Ei tuo itselleni ollut mikään turn off, vaikka ensimmäisillä kerroilla mies oli hyvin kömpelö. Olin todella kiihottunut ja minua kiihotti tuo asetelma, nautin siitä, että yhdessä tutustuttiin seksiin. Tutustuin tavallaan itsekin siinä uudestaan seksiin, koska vastapuolelle kaikki oli uutta. Pidän näitä edelleen koko elämäni kauneimpina, kiihoottavimpina ja merkityksellisimpinä seksikertoina. Nykyään olemme naimisissa ja seksielämämme on aktiivista. Kaikkea ollaan kokeiltu :)
Toivottavasti tämä rohkaisee! Ei naiset todella välttämättä karkuun juokse, mielestäni oli ihanaa, että mieheni halusi seksiä ja halusi kokeilla.
Lieneeköhän tällainen kiihottuminen tuollaisesta kokemattomuudesta sitten kovinkaan yleistä? Jotenkin itse elelen siinä harhassa, että kokeneemmat naiset (miehetkin) tahtoisivat mahdollisimman pian hyvää seksiä.
Hoidata tuo ripustautumisesi todennäköisyyksiin. Jos päätät elää itse rakentamassasi, hyvin naamioidussa piilossa ja kätkeä sen vielä vallihaudan taakse, niin hyvin epätodennäköistähän se on, että joku prinsessa osuu pelastamaan Ruusukaisen.
Kyllä, onhan se totta, että moni mies jää ilman naista. Se ei aina johdu mistään muusta kuin tästä itsensätoteuttavan ennusteen varaan jäämisestä. Osalla on toki hyvät syyt oletukselleen, mutta ei suinkaan kaikilla. Meidän kylällä tulee mieleen heti yksi poikamies, jolla olisi vaikka mitä annettavaa. Hauska, työteliäs, sosiaalinen, kykenisi elättämään perheen hyvin. Ei pahan näköinenkään. Eikä asuta niin kaukana, etteikö tänne kaikki tosissaan hankkeeseen ryhtyneet olisi kohtuullisen naisenkin haalineet. Mutta kun on kerran mennyt suhde pieleen, ei halua ilmeisesti enää riskeerata. Pelkää kipua. Ymmärrettävää, vaan ei silti järkevää. Ei se kipu elämästä väistelemällä lopu. Muuttaa vain muotoaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä herranjumala mene maksulliselle. ODOTA sitä oikeaa joka haluaa sua eikä sun rahojas.
Oman kokemuksen kautta kannattaa ehdottomasti käydä maksullisella naisella, itse kävin 80-luvulla Reperbahnilla, itsetunto parani seksuaalipuolella. Oli nuoret suomalaiset naiset silloin ja varmaan nykyäänkin niin vaikeita saavuttaa, ilman Reperbahnia olis varmaan iskeny naiskammo.
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni oli juuri täyttänyt 32, kun tapasimme. Takana oli ihan kourallinen yhdyntäkertoja, viimeisimmästä vuosia aikaa, kuten myös edellisestä kerrasta, kun oli ollut naisen lähellä edes. Olen korkeakoulutettu, hyviin toimeentuleva ja omasta mielestäni kauniskin nainen. Ihan normaali ainakin kaikin puolin, joten mihinkään kammotukseen ei mieheni tarvinnut tyytyä.
Ei tuo itselleni ollut mikään turn off, vaikka ensimmäisillä kerroilla mies oli hyvin kömpelö. Olin todella kiihottunut ja minua kiihotti tuo asetelma, nautin siitä, että yhdessä tutustuttiin seksiin. Tutustuin tavallaan itsekin siinä uudestaan seksiin, koska vastapuolelle kaikki oli uutta. Pidän näitä edelleen koko elämäni kauneimpina, kiihoottavimpina ja merkityksellisimpinä seksikertoina. Nykyään olemme naimisissa ja seksielämämme on aktiivista. Kaikkea ollaan kokeiltu :)
Toivottavasti tämä rohkaisee! Ei naiset todella välttämättä karkuun juokse, mielestäni oli ihanaa, että mieheni halusi seksiä ja halusi kokeilla.
Lieneeköhän tällainen kiihottuminen tuollaisesta kokemattomuudesta sitten kovinkaan yleistä? Jotenkin itse elelen siinä harhassa, että kokeneemmat naiset (miehetkin) tahtoisivat mahdollisimman pian hyvää seksiä.
Kokemus ei takaa hyvää seksiä. Jokaisen on opeteltava tuntemaan uuden kumppanin mieltymykset. Moni kokenut menee metsään juuri siinä, kun luulee, että kaikki tykkäävät samoista asioista ja sitten väkisin toimivat aina saman kaavan mukaan, eivätkä välttämättä enää edes halua opetella toisenlaista tapaa. Kokematon on yleensä innokas ja halukas opettelemaan ja tutkimaan uusia ulottuvuuksia ja kokemattoman voi nopeasti muokata mieleisekseen seksissä.
Oma mieheni oli 26-vuotias kokematon nuorukainen kun tapasimme. Ei haitannut lainkaan. Nyt on 25 vuotta takana ja seksi on loistavaa. Jos nainen tykkää miehestä, seksiä on aikaa opetella yhdessä. Miehen ei todellakaan tarvitse olla mikään mestarirakastaja, jotta saisi naisen kiinnostumaan ja välittämään itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Kun saat naisen lähellesi uskon että sinä et malta odottaa, se seksuaalinen halu kuitenkin vie mukanaan! Luota siihen :)
tai tuu tänne : D
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon myös, että seksuaalinen halu vie kyllä mukanaan, mutta toisaalta taas siellä pääni sisällä on ne lukut kaikesta huolimatta. Onnistuuko se suutelu himopäissään vai onnistunko syömään naiselta nenän siinä kaikessa melskeessä. Kuka tietää.
Tässähän melkein alkaa kohta tarttumaan noihin tarjouksiinne.
Vierailija kirjoitti:
oma mieheni kun tavattiin, oli kyllä naista saanut, mutta ajanmyötä alko vituttaa miehen itsekkyys, ei voinu hyväillä, helliä, suudella. Vaan ees-taas 5min 1-3krt/ kk.
Tosi tyydyttävää seksiä naiselle. En saanut yhtään mitään nautintoa noista.. vuosikausiin.Ja seksin puute/huono seksi olikin se syy miksi päädyin lopulta työntää miehen kauemmaksi.
Sanoisin siis että ei se kokemattomuus vaan se jos on välinpitämätön!
Ainakaan ajatuksen tasolla en koe olevani itsekäs sänkypuuhissa. Paha tietty sanoa, että miten tositilanteessa toimisin. Jotenkin olen ajatellut asian niin, että jos naisen joskus saan, ja sen aion pitää niin ei auta ajatella pelkästään omaa heppiään.
Vierailija kirjoitti:
No noin olen asian pohtinutkin. Mutta sitähän ei koskaan tiedä onko minulle sitä oikeaa olemassakaan. Toivottavasti.
kokenutnainen kirjoitti:
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemus ei takaa hyvää seksiä. Jokaisen on opeteltava tuntemaan uuden kumppanin mieltymykset. Moni kokenut menee metsään juuri siinä, kun luulee, että kaikki tykkäävät samoista asioista ja sitten väkisin toimivat aina saman kaavan mukaan, eivätkä välttämättä enää edes halua opetella toisenlaista tapaa. Kokematon on yleensä innokas ja halukas opettelemaan ja tutkimaan uusia ulottuvuuksia ja kokemattoman voi nopeasti muokata mieleisekseen seksissä.
Tottakai eri ihmiset pitävät eri asioista. Käsittääkseni kuitenkin suuteloimiset ja seksikin tiettyyn pisteeseen asti on melko samanlaista kaikkien kanssa. Toiset vaan tykkää toteuttaa ne asiat eri tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Alfred kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoidata tuo ripustautumisesi todennäköisyyksiin. Jos päätät elää itse rakentamassasi, hyvin naamioidussa piilossa ja kätkeä sen vielä vallihaudan taakse, niin hyvin epätodennäköistähän se on, että joku prinsessa osuu pelastamaan Ruusukaisen.
Kyllä, onhan se totta, että moni mies jää ilman naista. Se ei aina johdu mistään muusta kuin tästä itsensätoteuttavan ennusteen varaan jäämisestä. Osalla on toki hyvät syyt oletukselleen, mutta ei suinkaan kaikilla. Meidän kylällä tulee mieleen heti yksi poikamies, jolla olisi vaikka mitä annettavaa. Hauska, työteliäs, sosiaalinen, kykenisi elättämään perheen hyvin. Ei pahan näköinenkään. Eikä asuta niin kaukana, etteikö tänne kaikki tosissaan hankkeeseen ryhtyneet olisi kohtuullisen naisenkin haalineet. Mutta kun on kerran mennyt suhde pieleen, ei halua ilmeisesti enää riskeerata. Pelkää kipua. Ymmärrettävää, vaan ei silti järkevää. Ei se kipu elämästä väistelemällä lopu. Muuttaa vain muotoaan.
Ei tässä oikein enää tee hirveästi mieli poistua sieltä vallihaudan takaa kun on pettynyt jo niin monesti. Ymmärrän kyllä sen, että suurempi todennäköisyys löytää nainen on silloin jos tekee aloitteita ja laittaa itsensä likoon. Sen verran pienet todennäköisyydet sille naisen saamiselle tuntuu olevan tekipä mitä tahansa, että melkeinpä sama olla tekemättä mitään ja toivoa sellaista onnen potkua, että joku nainen ottaa väkisin (ei raiskaa!). Enkä nyt kuitenkaan niin epätoivoinenkaan ole, että ihan jokaista netissä vastaan tulevaa naista lähestyisin. Kyllä sen naisen kanssa pitäisi jotenkin juttuunkin tulla, ja olla suunnilleen samalla kartalla. Välillä kyllä tosielämässä kohtaan ihan asiallisia naisia, mutta ei kyllä tule pieneen mieleenikään mennä heille sanomaan jotain mikä paljastaa kiinnostukseni. Sen virheen olen pari kertaa tehnyt ja ne kokemukset sattuu vieläkin. Sanotaanko näin, että tuli harvinaisen selväksi se, että en ollut heille tarpeeksi hyvä.
Jos ei saa nii ei saa. Ei sen kummempaa
Ja tarkoitin sitä, että kun olet päässyt naisen makuun, niin elämä voi mennä vielä vaikeammaksi. Moni nainen antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa. Sitten ketuttaa vielä enemmän. Eli helpommalla pääset kun elät omaa elämääsi.