Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen pituus, josta miehet tykkää?

Vierailija
13.09.2018 |

Olen erottuani tapaillut miehiä jotka ovat olleet yli 180 cm. Kaikki ovat kehuneet kun olen niin pieni ja siro että mahdun hyvin kainaloon. Olen 165 eli en nyt kovin lyhyt. Olrn yllättynyt kuinka moni kommentoi pituuttani.
Onko teillä millaisia kokemuksia?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pituudella ei ole väliä, kunhan ei ole minua pidempi. Ei oikeasti ole mitään alarajaa.

t. Pitkä mies

Vierailija
2/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158, kaksi ystävääni muutaman sentin pitempiä ja yksi ystäväni on 178 cm. Kaikille on riittänyt kiinnostuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut lyhyitä miehiä (2). Olen itse 173. Heistä se on jotenkin statussymboli, että on pitkä nainen vierellä.  Samoin minä tiedän, että muut miehet kadehtivat häntä ja naiset taas minua, miettivät, mikä on se piirre miehessä, jolla hän sai minut. En kerro ;D

Vierailija
4/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vain sen verran, että naiset ovat useammin kysyttäessä, toisinaan kysymättäkin suosivansa mieluummin itseään pidempiä miehiä. itselläni naisen pituudella ei ole merkitystä. Ehkä, jos olisi jokin pituus valittavissa, niin ideaali kumppanilleni sanoisin, että suunnilleen oman pituiseni, tai vaikka hieman minua pidempikin.

Vierailija
5/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimukset ja palstan gallup päätyivät aika lailla samaan lopputulokseen.

- keskimääräinen suosikkipituus naiselle oli 166cm, mutta hajontaa oli paljon molempiin suuntiin

- mitä lyhyempi mies, sitä valmiimpi hyväksymään itseään pidemmän naisen

- mitä pidempi mies, sitä useammin pienuus ja söpöys oli naisessa vetovoimatekijä

Ja

- keskimääräinen suosikkipituus miehelle oli 185cm, ja hajontaa oli huomattavasti vähemmän

- mitä lyhyempi nainen, sitä suurempi pituusero oli toiveena

- riippumatta naisen koosta, iso koko oli plussaa, joko koska erilaisuus on seksikästä tai koska samanlaiset sopivat parhaiten yhteen

Vierailija
6/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittte tykkkäään muodokkkaistaa naisista. En tiiedä miksi.

Vierailija
7/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoot feminiiiniset silmät ja muodookas itsevarrma olemus.

Vierailija
8/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen paras pituus on se mikä se sattuu olemaan, helpointa varmaan jos välillä 145-180cm. Todella monelle miehelle lyhyt nainen on haluttava. Kaiken mittaisten naisten on parempi olla mieluummin hyvässä kunnossa kuin lihavia, mutta eipä mennä siihen.

Vierailija
9/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni mies -toisin kuin nainen- voi avoimesti hakea kumppania, vaikka sitten netin seuranhaku palvelimella ja kertoa toiveenaan, että olethan (nainen) minua pidempi, niin voin rauhassa kulkea rinnallasso korkkareissa, kuten jotkut naiset saattavat kainsti esittää miksi ketsivät itseään pidempää kumppania. Mutta kysymyksiä saattaa herättää myös jos mies kirjoittaa unelmakumppanistaan, että toivon sinun olevan minua pienempi tai siis lyhyempi, niin voit tuntea itsesi rinnallani pieneksi ja sopia hyvin kainalooni... 

Vierailija
10/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran tuollaiselle pinnallisuudelle. Hah ha hah haa!

Minulle pituutta tärkeämpää naisessa on, että rinnat ovat isot. Siis todella isot.

Vierailija
11/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita. Jotkut pitävät pitkistä, toiset pätkistä. Itse olen 185 ja kaikki naisystäväni ovat olleet noin 160 senttisiä. Vaimo on 155.

Yhden kaverini kaikki naiset taas ovat olleet yli 170 senttisiä.

Vierailija
12/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo ei vaan. Sellaineen nainen jonka kanssa voii keskustellla älyllisesti ja jokaa ottaa vastuuuta.

Vierailija
13/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkäävät kaikenpituisista naisista.

Mies näkee naisen, ei pituutta.

Naisilla on tuo pakkomielle vertailla, minkä kokoinen mies on naiseen verrattuna, miltä parin kokosuhde näyttää muiden silmissä, jne.

Vierailija
14/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen 145cm ja 40kg on aika passeli

Vierailija
15/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tttttttttt kirjoitti:

Miehet tykkäävät kaikenpituisista naisista.

Mies näkee naisen, ei pituutta.

.

Ei, vaan tiivistettynä reikä kuin reikä. Sivuseikka, minkä pituisessa kehossa. Kirjoittihan joku mieskin yhteen ketjuun tänne, että seurustelun päätarkoitushan on saada säännöllisesti reikää. Kaikki muu on sivuseikka.

Vierailija
16/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo ei vaan. Sellaineen nainen jonka kanssa voii keskustellla älyllisesti ja jokaa ottaa vastuuuta.

Ykksi varmaaan kriteeri siiinä on se etttä kuiinka syvälliseesti tulkitsee itseäään. Ääripää on varmaan sionä etttä se onn jo iha mielenterveydellisesti kyseeenalaiista.

Vierailija
17/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 tai alle, ei missään nimessä yli. Mutta pääasia että on siro. Kauheinta on ylipainoinen pitkä nainen.

Olen itse 183 cm mies.

Vierailija
18/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ykksi varmaaan kriteeri siiinä on se etttä kuiinka syvälliseesti tulkitsee itseäään. Ääripää on varmaan sionä etttä se onn jo iha mielenterveydellisesti kyseeenalaiista.

Tokii elämäähän eii ole helppoa.

Vierailija
19/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Tutkimukset ja palstan gallup päätyivät aika lailla samaan lopputulokseen.

- keskimääräinen suosikkipituus naiselle oli 166cm, mutta hajontaa oli paljon molempiin suuntiin

- mitä lyhyempi mies, sitä valmiimpi hyväksymään itseään pidemmän naisen

- mitä pidempi mies, sitä useammin pienuus ja söpöys oli naisessa vetovoimatekijä

Ja

- keskimääräinen suosikkipituus miehelle oli 185cm, ja hajontaa oli huomattavasti vähemmän

- mitä lyhyempi nainen, sitä suurempi pituusero oli toiveena

- riippumatta naisen koosta, iso koko oli plussaa, joko koska erilaisuus on seksikästä tai koska samanlaiset sopivat parhaiten yhteen

Hahah, juuei.

Isokokoista miestä halutaan tasan sen takia, että sellainen pystyy elättämään ja suojelemaan puolisoaan ja jälkikasvuaan hukkapätkiä paremmin.

Jäljet johtavat syvälle geeniperimään ja lajin selviytymiseen, eikä mihinkään keittiöpsykologin huuhaaseen.

Vierailija
20/81 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160 tai alle, ei missään nimessä yli. Mutta pääasia että on siro. Kauheinta on ylipainoinen pitkä nainen.

Olen itse 183 cm mies.

Alle 160? Siis ootko sä pedofiili?