Jaksatko syödä normaalikokoisen pitsan kokonaan vai jääkö ruokaa tähteeksi?
Oletetaan, että menet pitseriaan ja saat haluamallasi täytteillä.
Kommentit (54)
Jaksan ja ei tee tiukkaakaan. Reunoja saattaa jäädä yli mutta keskusta mene
Tosin tämä edellyttää että aamiainen ja lounas ovat olleet pieniä.
Jos menen pitseriaan(mitä en ikinä tee) niin minulla on silloin aivan kamala nälkä. Joten jaksan syödä puolikkaan normipitsasta. Haen pitsaa silloin tällöin takeawayna, juuri siksi että saan syödä sitä sitten pari päivää, eikä mene mitään roskiin. En viitsisi alkaa pitseriassa touhottamaan doggybagien kanssa viedäkseni jämät kotiin, enkä viitsi maksaa koko pitsasta jos puolet jää pitseriaan.
Menee kokonainen pelottavan helposti. N46kg
Jaamme kaksi Kotipitsan tavallista pitsaa kolmelle naiselle eli 2/3 per nenä: mukavan täysi olo, mutta ei ähkyä. Olen kyllä kokeillut joskus todella nälkäisenä syödä kokonaisen itse, tulos oli odotettu: sain hyvin kiinni unenpäästä.
Puolet jaksan syödä noin suurin piirtein niin että ähkykin tulee. Kokonaista en koskaan.
Kotipitsan kokoisesta pienemmästä pitsasta jaksan syödä kolme neljäsosaa.
Syön yleensä 50-75 %. Joskus jos on oikea hirmunälkä (esim. oltu koko päivä maastotöissä ja ollut vähän eväitä) saatan syödä kokonaisen, mutta tätä ei tapahdu edes vuosittain.
Jaksan syödä kokonaan, vaikka tiukkaa tekee. Ilmankos olen läski.
Kotiin nuo pizzat yleensä suosiolla haetaan kun hätinä puolikkaan jaksaa. Loput sitten jääkaappiin ja seuraavan päivän helposti töihin mukana kulkeva lounas on siinä. Jälkkäriksi vielä mustikoita kipollinen, omena tai banaani ja sillä jaksaa hyvin illalliseen.
Syön kokonaan mutta tulen siitä liian täyteen.
Jaksan. Koira tosin saa syödä reunat.
Helposti, joskus kun menee ulos pitsaa syömään niin joutuu käymään kahdessa paikassa. Eli 2 pitsaa menee hyvin lyhyessä ajassa.
Ja olen reilusti ylipainoinen, mutta rakastan hyvää ruokaa.
Olen ehkä kerran tai kahdesti elämässäni syönyt kokonaisen pitsan. Yleensä syön kotipizzan pitsasta puolet tai ihan maksimissaan sen 3/4. Normaalipainoinen olen.
16 tunnin paaston jälkeen kyllä menee kokonainen helposti. Mutta oikeastaan muuta isompaa ei sitten tule koko päivänä syötyäkään.
Jaksan syödä perhepizzan yhtä soittoa, ei tule välttämättä edes ähky. BMI 18,5. Ehkä vatsalaukku on kuin isolla miehellä? :D
Ja olen lihava ja ikää yli 50v. Silti syön vähän.