Jaksatko syödä normaalikokoisen pitsan kokonaan vai jääkö ruokaa tähteeksi?
Oletetaan, että menet pitseriaan ja saat haluamallasi täytteillä.
Kommentit (54)
Tyhmä aloitus. Riippuu mitä pizzaa tässä nyt tarkoitetaan. Karvakäsien pizzat on isoja, ettei jaksa aina syödä mutta sitten taasen Kotipizzan on niin pieniä lättyjä että helposti menee jopa perhepizza.
Mielelläni syön jonkun kanssa puoliksi. Jos ei ole syönyt muuta koko päivänä, menee 3/4.
En syö reunoja (liian kuivaa ja hiivaista) ja max. 3/4 paloista. Yleensä syön 2 ja puol palaa niin olen täynnä.
Aliravittu siskoni jaksaa imaista koko pizzan ja vielä nopeammin kuin minä läskiperseineni.
Minulla on pieni maha. Nälkä senkin edestä useammin kuin muilla. Neljäsosa kaupan pakstepizzasta on minulle ehdoton maksimi.
En jaksa. 3/4 jää seuraaville aterioille. Syön pienehköjä määriä mutta usein.
Helposti. Yleensä syödään puolison kanssa kolme pizzaa kahteen pekkaan
En todellakaan. Kammottava ajatuskin. Vatsavaivoja.
Eikä hyviä kasvis/vegaanimestoja ole niin valtavasti. Kolmasosa menee.
Semmoinen perus turkkilaispizza ei mene kokonaan, mutta laadukkaamman pizzan jaksan, koska niissä on vähemmän syötävää. Reunoja en syö koskaan.
Syön max puolet, loput jää seuraavalle päivälle
Anoreksia vuosinani kerran repäsin ja menin veljen mukaan Raxiin. Söin 32 palaa pizzaa ja limut ja pehmikset päälle. Mitat oli silloin 173cm/42kg ja olo ton jälkeen kamala. Ja morkkis syömisestä sellanen että olin useamman päivän lähinnä shokissa ja paniikissa:( Ahdistava sairaus!
Jos puhutaan pizzalautaselle mahtuvasta normaalikokoisesta pizzasta, niin jaksan. Otan lähes aina kasvispizzan, joka ei ole yhtä täyttävää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ulkolaiset, lähinnä turkkilaiset piisaa normaalikokoisena minulle ja miehelleni kolme päivää. Siis yksi pitsa. Ja mikä maku! Nam!
Kotipitsan syö kuusivuotias yksin.
Kotipizza on ihan huijausta, normikokoiseen laatikkoon pakataan tosi pieni ja kallis läpyskä. Itku tuli. Uskalsin kokeilla toisen kerran, kun ajattelun että ekassa oli joku virhe. Äänestän jaloillani.
Ulkolaiset osaa nää hommat!
"Mukavasti" menee vielä puolikas pizzaa, jos jättää reunat syömättä. Tosin saattaa olla osasyy siinä, että otan tuplajuuston, joka on täyttävää. Puolikas siis jää seuraavalle päivälle. Ei mulla kyllä vuosiin ole ollut rahaa ostaa ja testata.