Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ovikelloai soisi juuri nyt tällä hetkellä ja asuntoosi pölähtäisi yllätysvieraita, olisiko sinulla nyt tarjota mitään kahvin kanssa? Tai mitä tarjottavaa sinulla olisi juuri nyt

Vierailija
13.09.2018 |

Joko kahvin kanssa tai ilman?

Itselläni onneksi löytyy american cookies-keksejä kahvin kaveriksi. Ja voileipää jos suolaisempaa haluais. Onneksi tuli käytyä juuri äsken kaupassa.

Kommentit (447)

Vierailija
261/447 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanakakku

Vierailija
262/447 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia ja teetä. Eilen leivottuja porkkanasämpylöitä. Pakkasesta sulattaisin omenapiirakkaa ja sen kanssa olisi vaniljajäätelöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/447 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee yllättäen kylään ja odottaa saavansa jotain syötävää, niin hyviin tapoihin kuuluu tuoda mukanaan jotain tarjottavaa, eikä vain itselle, vaan koko isäntäväelle.

264/447 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa ketään vaivoikseni raskaahkon työviikon jälkeen.

Vierailija
265/447 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaisi ovea jos ovikello soisi. Mä en ota vastaan yllärivieraita. Jos tapaamisesta ei ole sovittua viikkoja etukäteen niin meille on turha tulla :D

Vierailija
266/447 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjakkia

Vierailija
267/447 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no mulkkua nyt ainakin olis tarjota.

Vierailija
268/447 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kahvia olis. Kyllä ärsyttäisi, jos joku tunkisi ilmoittamatta.

Vierailija
269/447 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aivan kaameaa, jos joku yrittäisi yllätysvierailulle nyt tai koskaan. Tällä hetkellä voisin tarjota kahvin kanssa Lidlin suklaabanaaneita. Kahviin ei kyllä riittäisi maitoa, sitä on niin vähän, että se on varattu perheelle. 

Vierailija
270/447 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua miten kaikki on niin yllätysvieraita vastaan. Tai itse nään yllätysvieraana senkin että pyydetään spontaanisti joku kylään, ilman että yhtään ehtii varautua. Meillä ainakin käy jatkuvasti tällaisia vieraita ja ovat kyllä sen verran fiksujakin että tuovat itse myös jotain. Minulla on aina pakkasessa jotain tarjottavaa. Nyt siellä on kinkkupiirakka, omenakorvapuusteja, valmiita pullapitkoja, leipää, omenapiirakkaa ja luumupiirakka. Tykkään leipoa ja on kiva kun pakkasesta voi ottaa aina peruspiirakan tarjottavaksi :)

Vierailija
271/447 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti, miten voi suurin osa täällä olla sitä mieltä et yllätysvirailut on epäkohteliasta?! Oon todella hämmentynyt tästä!

Mun mielestä on vaan kiva jos joku ilmaantuu kylään, vaikka sit ihan ex-tempore tulisi tohon oven taa. Ei stressaa siivoamattomuus eikä se et en ole leiponut mitään, miten olisinkaan osannut varautua jos kyse on _yllätys_vieraasta. Silti tälläkin hetkellä olisi tarjota kahvia, voileipää, hedelmiä, viikunoita, rahkaa, ehkä jopa jokunen keksi. Ja toki voitais yhdessä kokata vaikka ruokaa, jos yllärivieraalla ois isompi nälkä 😊

Eihän ne vieraat tarjottavien perässä tule, meillä ainakin kyläilyn pointti on se tapaaminen. Meillä käy usein yllätysvieraita. Enkä edes koe olevani erityisen sosiaalinen, ja tarvittaessa sanonkin et nyt en jaksa seurustella kun oon ihan poikki, ei kukaan ole loukkaantunut vaan kyläilyä on sit vaan siirretty tuonnemas. Mulle nää yllärivierailut ok sopinut, muuten stressaisin et ois pitäny siivoo vielä paremmin ja leipoo enemmän yms, yllätysvierailut on onneks stressittömämpiä 😁

Vierailija
272/447 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti ei varmaankaan olisi, mutta nyt juuri sattumalta omenapiirakka uunissa :D Vapaapäivä niin innostuin vähän leipomaan.

Vierailija
273/447 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois luumuja, vedellä jatkettua valkkaria, riisipiirakka, ja kukkapenkistä perunaa. Voisin tarjota kissoille paistettua seitiä myös. Ja Ikaffea.

Vierailija
274/447 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia, teetä, muutamaa erilaista keksiä, muutama suklaapatukka, mansikkapullapitkoa (pakkasesta), jogurttijäätelöä

Vierailija
275/447 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranruokaa ja jalapenoja purkista, myös vajaa tuubi sinappia. Vettä hanasta. Nam nam?

En kylläkään avaisi ovea.

Vierailija
276/447 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarjoa koskaan kahvia. Teetä olisi ja sen kanssa siemennäkkäriä.

Vierailija
277/447 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinappisilliä vuodelta 2016 ja köynnöskasvien lehtiä. Oikein muuta ei löydy tällä hetkellä.

Vierailija
278/447 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. En kannata yllätysvierailuja.

Vierailija
279/447 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän alussa leivottua raparperipiirakkaa pakastimesta löytyisi. Ja tummaa suklaata.

Vierailija
280/447 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tarjotaan vieraille yleensä ruokaa. Jos nyt joku erehtyisi kutsumatta tulemaan ja haluaisi lattensa kanssa jotain kahvipullaa, niin käytäisiin yhdessä kaupasta kipaisemassa. Asumme 24h-Alepan vieressä. Myös K-Market on vieressä ja auki klo 23 asti joka päivä, joten missään nimessä emme joutuisi pulaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän