Jos ovikelloai soisi juuri nyt tällä hetkellä ja asuntoosi pölähtäisi yllätysvieraita, olisiko sinulla nyt tarjota mitään kahvin kanssa? Tai mitä tarjottavaa sinulla olisi juuri nyt
Joko kahvin kanssa tai ilman?
Itselläni onneksi löytyy american cookies-keksejä kahvin kaveriksi. Ja voileipää jos suolaisempaa haluais. Onneksi tuli käytyä juuri äsken kaupassa.
Kommentit (447)
En avaa ovea.
Kuvitellaan, että avaisin. En varmaan osaisi ehdottaa jotain, mutta jos nyt kuvitellaan sekin niin on kahvia, teetä, kivennäisvettä, kookosvettä ja erilaisia viherjauheita. Sekoittaisin joo semmoisen terveellisen viherjauhejuoman, joka haisee koiran ripulikakalle ja maistuu samalle kuin märkä kukkamulta.
Pullaa ei olisi, riisikakkuja kyllä.
Mulla ei itse asiassa olisi edes pöytää johon kattaa tarjoilut, paitsi kahdelle ihmiselle.
Jep, introvertti ja epäsosiaalinen.
Mutta haluaisin kyllä käydä kylässä parissa paikassa täällä, joku rahkapulla ja skumppa olisivat mielenkiintoinen valinta aamiaiseksi.
Meiltä löytyis räkätauti kuumeen kera. En tykkää yllätysvieraista, paitsi jos ihan omaa perhettä; oma äiti tai veli, tulee.
Ruotsalaista, suomalaista ja afrikkalaista kahvia, teetä useita makuja pussi- ja irtoteetä. Leipää kyllä löytyy kaikenlaista, vohveleita ja suklaata makean nälkään tällä kertaa. En olisi kyllä mielissäni yllätysvieraista, huusholli kuin myrskyn jäljiltä, varsinainen tautipesä usean päivän flussan jälkeen.
Tykkään paljon leipomisesta, mutta yksin asuvana on melkeinpä pakko pakastaa aina osa. Pakkasesta löytyisi tällä hetkellä tarjottavaksi ainakin suklaamuffinsseja, sitruunamuffinsseja, mokkapaloja ja jotain maapähkinä-suklaaruutuja.
Juustovoileipiä ja omena-kaurapaistosta jäätelön kanssa.
Pullaa on pakkasessa. Keksit ei meillä säily, lapset ja mies syö samantien ne.
Uunituoreita sämpylöitä. Yksi pellillinen on vielä uunissa.
Teetä ja omenoita. Kahvia on, mitta ei maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ovikelloai soisi juuri nyt tällä hetkellä ja asuntoosi pölähtäisi yllätysvieraita, olisiko sinulla nyt tarjota mitään kahvin kanssa? Tai...
Kahvia maidolla ja sokerilla. On mulla jäätelöä pakasteessa, mutta sitä en antais. :D Ruisleipää kyllä on kaikilla vermeillä; rasva, leikkele, juusto, salaatti, kurkku, paprika, tomaatti.
Espressoa, hedelmiä ja pakastimessa suklaakakkua ja vanilijajätskiä. On mulla ruokaakin, mutta sitä tuskin esille laittaisin. Juomapuoli on niukka, koska juon kotona yleensä vettä. Onneksi ei yleensä yllätysvieraita tule, en välttämättä avaisi ovea.
Kaapista löytyy useampi paketti erilaisia keksejä ja pussillinen ruisnappeja. Tekisin pikaisesti majoneesista, kinkusta ja juustoraasteesta täytteen, jota laittaisin ruisnapeille. Eiköhän nuo välttäisi kahvin keralle.
Antaisin itseni ja säihkyvän vartaloni. Mua sais nussia mennen tulleen komeat atleettiset miehet anaaliin.
Mökillä ollaan, mutta täällä olisi jätskiä, suklaa- ja kinuskikastikkeita, karkkia, suklaata, keksejä montaa sorttia, pullaa, ruisnachosipsejä, dippiä, karjalanpiirakoita, juustoja, katkarapusalaattia, hedelmiä ja vihanneksia, ja mies tekee juuri riisipuuroa.
Paistaisin juustomunakkaan ja pekonia. Kahvia joko maidolla tai ilman. Mulla ei ole koskaan mitään makeita herkkuja.
Jos joku nyt tulisi yllätysvierailulle he luultavasti järkyttyisivät olomuodostani niin, että poistuisivat vähin äänin. Istun koneella tukka rasvaisena ja ylös mitenkuten nostettuna. Päällä reikäinen ja virttynyt vanha pusero (mutta niin mukava), jalassa kummallisesti kuvioidut löysät trikoohousut. Jaloissa tossut, joista toisen kantapää repsottaa pahasti (koira järsinyt). Tiskipöytä täynnä tiskejä. MItäkö tarjoaisin: näkkäreitä juustolla. Mutta menkää pois - en aio avata!
Tää on kyllä harvinaista, mutta nyt jos yllärivieraita tulisi niin löytyisi vegaanista pullaa ja korvapuustia 😇😀. Juomaksi löytyisi smoothieta, vichyä tai vettä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä harvinaista, mutta nyt jos yllärivieraita tulisi niin löytyisi vegaanista pullaa ja korvapuustia 😇😀. Juomaksi löytyisi smoothieta, vichyä tai vettä.
Ja vihreää teetä löytyy... vegejätskiä on pakkasessa... leipää, keijua, kurkkua, tomaattia...tai omenaa tai banaania.
Jos ei edellämainittuja olisi, niin tekisin ruokaa vieraille😘
Pakastimesta pistäisin karjalanpiirakoita uuniin, ja voisin keittää munia kaveriksi. Jonkun nopsan leipomuksenkin voisin, mutta yllätysvieraat yleensä eivät mitään erikoisia tarjoiluja kyllä odotakaan, tai sitten tulevatkin pullapussi kainalossa.
Tarjoiluja enemmän stressaisi tämä viikon aikana kertynyt sotku, jonka siivoamista olen siirtänyt lauantaiaamuun.