Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jälkiliukkaille??

Vierailija
13.09.2018 |

Oletko päässyt jälkiliukkaille tai antanut miehelle niin että edellisen spermat sisällä?

Kommentit (179)

Vierailija
1/179 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien spermojen sekaan olen työntänyt käteni,

Kun vaimo ei saanut vielä.

Vierailija
2/179 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kertoja jo, meillä on vakituinen, tuttumme, mies kolmantena. En tiedä onko jälkiliukkaat sen kuumempi juttu, kuin heidän naimisen näkeminen, mutta mukava lisä joka tapauksessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/179 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omille liukkaille useinkin. Muiden liukkaille en koskaan.

On kyllä iän myötä muuttunu harvinaisemmaksi. Nuorenpana saattoi painaa kolme neljäkin kertaa per naintisessio.

Nykyisin taas menee se kerta per kerta.

Vierailija
4/179 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaat on aina jees ja kiihottas panna jotain juuri pantua naista

Vierailija
5/179 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omille liukkaille useinkin. Muiden liukkaille en koskaan.

On kyllä iän myötä muuttunu harvinaisemmaksi. Nuorenpana saattoi painaa kolme neljäkin kertaa per naintisessio.

Nykyisin taas menee se kerta per kerta.

Olematta julma, kysyn silti että oletko varma?

Kokemuksesta tiedän, että jos ei osaa epäillä ollenkaan, jälkiliukkaille joutuminen voi jäädä huomaamatta.

Vierailija
6/179 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pääsee mun jälkiliukkaille useinkin.

Vierailija
7/179 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Vierailija
8/179 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Mitä mietit?

Vierailija
9/179 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Mitä mietit?

Lähinnä että mitä tuo lause pohjimmiltaan meinaa...

Vierailija
10/179 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö miehesi?Käytätkö ehkäisyä?

Vierailija
11/179 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiesin päässeeni liukkaille kun vaimo tuli kotiin tavallista myöhemmin illalla ja sanoi;hei tu saat ilman kumia ja kyllä tuntui hyvältä.

Vierailija
12/179 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies82 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Mitä mietit?

Sitä se meinaa, että minusta on liian ahdasmielistä määritellä jälkiliukkaat vain miehen aiheuttamana ilmiönä. Naisen tulemisella on vähintään sama vaikutus, itse asiassa väitän että miehen kannalta on vielä paljon miellyttävämpää tulla jälkiliukkaille naisen tulemisen jälkeen kuin (toisen) miehen. Ellei siihen liity sitten jotain fetissiä.

Vierailija
13/179 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies82 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Mitä mietit?

Sitä se meinaa, että minusta on liian ahdasmielistä määritellä jälkiliukkaat vain miehen aiheuttamana ilmiönä. Naisen tulemisella on vähintään sama vaikutus, itse asiassa väitän että miehen kannalta on vielä paljon miellyttävämpää tulla jälkiliukkaille naisen tulemisen jälkeen kuin (toisen) miehen. Ellei siihen liity sitten jotain fetissiä.

No, tässä asiassa nyt se ei ole ahdasmielistä, kun tässä ketjussa se on määritelty mitä se tarkoittaa.

Itse mielipiteeseesi on taas helppo yhtyä, kun nainen saa ensin, dildotellen tai muuten, kyllä sen jälkeen kelpaa työntyä sisään. Näin me ainakin toimimme

Vierailija
14/179 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kertani vieraan rouvan kanssa oli ikimuistoinen,olimme jo molemmat alasti kun rouva sanoi että pitää olla kondomi.Sitä ei ollut mutta kumpikaan halunnut enää perääntyä vaan jatkoimme yhdyntään jonka veimme loppuun asti.Vähän rouva ärähti kun laskin sisään.

Vierailija
15/179 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies82 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Mitä mietit?

Unohtui lisätä tuohon, että onhan se luonnollisesti miellyttävämpää tulla naisen "jälkiliukkaille" kuin niille oikeille jälkiliukkaille. Varsinkin yllätysjälkiliukkaille.

Vierailija
16/179 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime lauantaina pääsin ekan kerran jälkiliukkaille ja kyllä todellakin oli kiihottava kokemus. Tätä oli haaveiltu ja suunniteltu varmaan kaksi vuotta. Ihanan irstasta.

Vierailija
17/179 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni nainen on käynyt pikaisilla miehen kans jossain ja jatkanut matkaa spermat sisällä?

Vierailija
18/179 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime lauantaina pääsin ekan kerran jälkiliukkaille ja kyllä todellakin oli kiihottava kokemus. Tätä oli haaveiltu ja suunniteltu varmaan kaksi vuotta. Ihanan irstasta.

Suunniteltuna ja haluttuna varmastikin ihan kiva, kuka tykkää mistäkin, mutta yllätyksenä epämieluinen. Hyvältähän se sillä hetkellä tuntu pumpatessa, ei siinä mitään, nainen aina heti mukavan märkänä ilman esileikkejä tai mitään mutta kun sai tietää mistä se johtui niin siitä oli ihanuus kaukana

Vierailija
19/179 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa on

Vierailija
20/179 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena mun silloinen poikasystävä pääsi jälkiliukkaille, tietämättään tosin.

Mutta näin kypsemmällä iällä, ensinnäkään en halua pelleillä tautiriskeillä - vaikka mun mies ainakin ajatus tasolla tuntuu kiihottuvan siitä että joku toinen mies panisi minua.

Joskus leikittiin ajatuksella ja "liukastelin" itseni maustamattomalla jugurtilla, tuntuma oli ilmeisen kiihottava ja kun siihen lisää mielikuvituksen mukaan niin voi hyvin kuvitella että mun sisällä olikin toisen miehen spermaa