Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälkiliukkaille??

Vierailija
13.09.2018 |

Oletko päässyt jälkiliukkaille tai antanut miehelle niin että edellisen spermat sisällä?

Kommentit (179)

Vierailija
21/179 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorena mun silloinen poikasystävä pääsi jälkiliukkaille, tietämättään tosin.

Mutta näin kypsemmällä iällä, ensinnäkään en halua pelleillä tautiriskeillä - vaikka mun mies ainakin ajatus tasolla tuntuu kiihottuvan siitä että joku toinen mies panisi minua.

Joskus leikittiin ajatuksella ja "liukastelin" itseni maustamattomalla jugurtilla, tuntuma oli ilmeisen kiihottava ja kun siihen lisää mielikuvituksen mukaan niin voi hyvin kuvitella että mun sisällä olikin toisen miehen spermaa

Missä kävit vieraissa ja miten päädyitte aktiin ja millainen tilanne? Kiihottiko vieraan miehen nahlat sisällä? Kovasti varattu nainen kiinnostaa mutta en ole kehdannut mitään ehdottaa koska mietin aina miten varattu nainen siihen ehdotukseen suhtautuu

Vierailija
22/179 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana 90-luvulla olin festareilla ja exä liittyi jossain vaiheessa mukaan seurueeseen.

Huomasin, kun se kävi pylsimässä kahden miehen kanssa teltassa. Ei hetkauttanut minua.

Varsinkaan, kun pääsin hetkeä myöhemmin santsaamaan Hiacessa. Lisää viiniä ja bändejä kattomaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/179 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiliukkaat saa minut käymään aivan kuumana.

Vierailija
24/179 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kkkk kirjoitti:

Nuorempana 90-luvulla olin festareilla ja exä liittyi jossain vaiheessa mukaan seurueeseen.

Huomasin, kun se kävi pylsimässä kahden miehen kanssa teltassa. Ei hetkauttanut minua.

Varsinkaan, kun pääsin hetkeä myöhemmin santsaamaan Hiacessa. Lisää viiniä ja bändejä kattomaan

Oliko pillu tursuten spermaa täynnä? Eilen pääsin omille liukkaille vaan kyllä sekin kiihottaa kun illalla panee ja laskee isot lastit sisään ja aamulla kun nainen herää ja työntää aamuseksi mielessä peppuaan sua vasten ja

siellä onkin " liukkarit " valmiina :)). Siinä sitten vähän hankausta lisää ja aivan täynnä spermaa valui toiselta lakanoille :)

Vierailija
25/179 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaat on aina hieno kokemus.

Vierailija
26/179 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen pääsin jälkiliukkaille kun kaveri pani vaimoa ja hitto sitä panetusta. Odottelin toisessa huoneessa kun kaveri pani sohvalla ja laukesi yllättävän äkkiä sisään. Kiihotti todella katsoa kun vieras sperma valui pillusta. Itse sain valtavan seisokin ja panin takaapäin eikä mennyt kauaa kun lensi omatkin mällit sisään. Vieras sperma on loistava liukuvoide ja tilanne kiihottaa yksistään jo aivan uskomattomasti.

Vierailija
27/179 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviomies 37 kirjoitti:

Itse tiesin päässeeni liukkaille kun vaimo tuli kotiin tavallista myöhemmin illalla ja sanoi;hei tu saat ilman kumia ja kyllä tuntui hyvältä.

Kahdet siemenet, kaksi mahdollista isää jos vahinko tapahtuu.

Vierailija
28/179 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaat saastaiset paskat!!

Vierailija
29/179 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien spermojen sekaan olen työntänyt käteni,

Kun vaimo ei saanut vielä.

Joo ja minä olen saanut runkata juuri sisältäni tullutta limaista kalua,

Mikä sen ihanempaa N41

Vierailija
30/179 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin pepussa jälkiliukkaat on parhaat!

-ap

Vierailija
31/179 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt koska käytämme kumeja

Vierailija
32/179 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vaimo menee pikkujouluun ja pääsen jälkiliukkaille hänen tultuaan viimein kotiin. Yleensä tultuaan hän riisuutuu, menee vessaan ja laskee tällöin kostuneet pikkarit vuoteemme viereen. Näen heti spermaa valuvista pikkareista, että mitä pikkujouluissa on tapahtunut. Kovetun heti ja vessakäynnin jälkeen vaimo saa rajusti takaapäin pikkumustissaan. Parasta on hieman avoin pissalle tuoksuva pillu. Tulemme yleensä nopeasti.

Vierailija
33/179 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään vaimo menee pikkujouluun ja pääsen jälkiliukkaille hänen tultuaan viimein kotiin. Yleensä tultuaan hän riisuutuu, menee vessaan ja laskee tällöin kostuneet pikkarit vuoteemme viereen. Näen heti spermaa valuvista pikkareista, että mitä pikkujouluissa on tapahtunut. Kovetun heti ja vessakäynnin jälkeen vaimo saa rajusti takaapäin pikkumustissaan. Parasta on hieman avoin pissalle tuoksuva pillu. Tulemme yleensä nopeasti.

Voin kuvitella tämän. Stay upit ja pikkumusta mekko hivenen nostettuna doggyssä. Turpea avonainen pillu, josta valuu hivenen spermaa. Märät punaiset pikkarit sängyn laidalla. Voisiko ihanampaa näkyä olla.

Vierailija
34/179 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehusteluksi meni.

Vierailija
35/179 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat päästä meikäläisen liukkaille, pikkujoulupillu sovittu ennakkoon :-)

Vierailija
36/179 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittu juttu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä. Vaimon kanssa sovittu, että sopii varman saannin ennakkoon. Winwin kaikille.

Vierailija
37/179 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovittu juttu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä. Vaimon kanssa sovittu, että sopii varman saannin ennakkoon. Winwin kaikille.

Loistava asenne ! Alkoi todellakin kiinnostamaan onko sama nainen kyseessä. Mikä kaupunki ?

Vierailija
38/179 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran jättänyt naisen vähän kuin jälkiliukkaana hänen kotiovelleen. Meidän piti alunperin mennä naimaan naisen luokse, mutta kun ajoin talon eteen, hänen miehensä auto olikin pihalla parkissa. Nainen oli tosi pahoillaan, ja vähän kuin anteeksipyynnöksi otti multa autossa suihin. Tämän jälkeen hän nousi autosta ja meni kotiin. Näin kauempaa, kun hänen miehensä tuli ovella vastaan. Mahtoi olla naisella seliteltävää, miksi hänen hengityksensä tuoksahtaa. 

Vierailija
39/179 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana laivalla oltiin kaverin kanssa. Hän oli onnistunut iskemään jonkun mimmin ja vienyt hänet meidän hyttiin. Itse etsiskelin kaveria ja päädyin lopulta hyttiimme, jossa kaverini parhaillaan nussi mimmiä. Pikku kaljoissa jäin touhua katsomaan ja kaverini lauettua mimmin sisään puhdisti neito alapäänsä pyyhkeellä. Mimmi katsoi mua kysyvästi ja kyllähän siinä sitten heti olin valmis. En kyllä viitsinyt pillua nuolla, mutta sisään painoin ja liukasta oli.

Vierailija
40/179 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran jättänyt naisen vähän kuin jälkiliukkaana hänen kotiovelleen. Meidän piti alunperin mennä naimaan naisen luokse, mutta kun ajoin talon eteen, hänen miehensä auto olikin pihalla parkissa. Nainen oli tosi pahoillaan, ja vähän kuin anteeksipyynnöksi otti multa autossa suihin. Tämän jälkeen hän nousi autosta ja meni kotiin. Näin kauempaa, kun hänen miehensä tuli ovella vastaan. Mahtoi olla naisella seliteltävää, miksi hänen hengityksensä tuoksahtaa. 

Samanlainen keissi ollut 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan