Jälkiliukkaille??
Oletko päässyt jälkiliukkaille tai antanut miehelle niin että edellisen spermat sisällä?
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ''päässyt'' jälkiliukkaille. Tietämättäni ehkä useastikin, enkä haluakaan tietää. Exä jäi kiinni pettämisestä, kun tajusin takaapäin pannessa, että pillusta tursuaa spermaa, vaikka en ollut tullut vielä. Hyi helvetti! Homma loppui siihen ja heitin muijan rappukäytävään alasti ja vaatteet perään. Sai käydä tavaransa myöhemmin. Muutaman kerran sitä ennen olin naidessa ihmetellyt rouvan olevan tavallista kiimaisempi, kiihkeämpi ja kosteampi. Kuvottavaa ja todella loukkaavaa. Kertoo ihmisestä paljon, että tekee tuollaista.
Näin naisena en voi ymmärtää, miksi nöyryyttää ja alistaa toista jälkiliukkailla. Ymmärrän pettämisen, mutta en noita jälkiliukkaita, jos toinen ei tiedä eikä ole antanut suostumustaan.
Omani selitti suurinpiirtein niin että kun kerta minä en niitä ikinä huomannu niin ei vaan itsekään välittänyt niiden siellä olosta sen jälkeen enää. Ja tuli samalla paljastaneeksi että niitä kertoja oli useita. Tuskin siellä ämpärikaupalla tavaraa oli mutta mitään peseytymisiä ei välissä ollut
Miltä tuntui kuulla tulleensa petetyksi, olleensa aisuri ja päässeensä jälkiliukkaille?
Avopuolison kanssa on eriävien seksihalujen johdosta diili, että saan käydä vieraissa kunhan käytän kumia. Todellisuudessa panen kuitenkin varattua työkaveria säännöllisesti ilman kumia. Tämän puoliso ei tiedä koko touhusta, joten pääsee tietämättään minun jälkiliukkaille. Itselle täydellinen järjestely, kun kenenkään ei tarvitse pelätä tauteja ja saa säännöllisesti tyhjentää pussit kahteen eri pilluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ''päässyt'' jälkiliukkaille. Tietämättäni ehkä useastikin, enkä haluakaan tietää. Exä jäi kiinni pettämisestä, kun tajusin takaapäin pannessa, että pillusta tursuaa spermaa, vaikka en ollut tullut vielä. Hyi helvetti! Homma loppui siihen ja heitin muijan rappukäytävään alasti ja vaatteet perään. Sai käydä tavaransa myöhemmin. Muutaman kerran sitä ennen olin naidessa ihmetellyt rouvan olevan tavallista kiimaisempi, kiihkeämpi ja kosteampi. Kuvottavaa ja todella loukkaavaa. Kertoo ihmisestä paljon, että tekee tuollaista.
Näin naisena en voi ymmärtää, miksi nöyryyttää ja alistaa toista jälkiliukkailla. Ymmärrän pettämisen, mutta en noita jälkiliukkaita, jos toinen ei tiedä eikä ole antanut suostumustaan.
Omani selitti suurinpiirtein niin että kun kerta minä en niitä ikinä huomannu niin ei vaan itsekään välittänyt niiden siellä olosta sen jälkeen enää. Ja tuli samalla paljastaneeksi että niitä kertoja oli useita. Tuskin siellä ämpärikaupalla tavaraa oli mutta mitään peseytymisiä ei välissä ollut
Miltä tuntui kuulla tulleensa petetyksi, olleensa aisuri ja päässeensä jälkiliukkaille?
Kokeilehan kuvitella omalle kohdalle. Ei tarvinne arvata että vähättelisin jos sanoisin että v*tutti h*lvetisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilehan kuvitella omalle kohdalle. Ei tarvinne arvata että vähättelisin jos sanoisin että v*tutti h*lvetisti
Joo niin v tutti minuakin, kun nuolemaan ryhtyessä haiskahti spermalle ja sormen kun sisään laitoin niin ei voinut erehtyä mitä pillusta löytyi. En onneksi kerennyt panemaan. Suhde loppui siihen.
No ei sen nyt yhteen kertaan tarvi loppua, mutta toistuessaan varmaan loppuisi. Tunnustamalla ja etukäteen varoittamalla voisi saada paljon anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin v tutti minuakin, kun nuolemaan ryhtyessä haiskahti spermalle ja sormen kun sisään laitoin niin ei voinut erehtyä mitä pillusta löytyi. En onneksi kerennyt panemaan. Suhde loppui siihen.
Noin kävi mullekin. Kerkesin nuolaisemaan ja maistui vieraalle. Muija sai lähteä saman tien.
Olen sinkku, mutta mulla on pari vakipanoa. Äskettäin oli toinen tulossa käymään pikaisilla. Ja heti perään soitti toinen, että jos tulisi käymään. Reilu tunti vaan välissä. No, kumpikin tietää että mulla muitakin on. Ja pesulla tottakai käyn välissä. Tällä toisella on vieläpä fantasia näistä jälkiliukkaista, niin ei kai siinä mitään.
Aviomies pääsee tänä iltana jälkiliukkaille, kunhan kerkeän ylitöistä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Miltä susta tuntus imeä aviomiehes munaa, jos se olis just nainu jotain toista naista?
Tää aviomies lähtee ainakin painamaan sitä parempaa versiota kunhan pääset sieltä ylitöistä lapsia vahtimaan.
AIvan huimaa päästä naimaan vaimon valmiiksi naitua pillua... Meillä muutaman kerran vuodessa otetaan vieras mukaan sänkyyn ja annetaan mennä. Oma fetissini ja kivasti vaimo on lähtenyt leikkiin mukaan....tykkää hänkin kun saa ilman salailua toteuttaa omia haaveitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä susta tuntus imeä aviomiehes munaa, jos se olis just nainu jotain toista naista?
Olen eri, mutta mikäs siinä.
Kun mies olisi saanut toteuttaa fantasiansa, olisi minun vuoroni. 2 bi-henkistä miestä, isompi porukka jotka laukeavat päälleni...
Vierailija kirjoitti:
AIvan huimaa päästä naimaan vaimon valmiiksi naitua pillua... Meillä muutaman kerran vuodessa otetaan vieras mukaan sänkyyn ja annetaan mennä. Oma fetissini ja kivasti vaimo on lähtenyt leikkiin mukaan....tykkää hänkin kun saa ilman salailua toteuttaa omia haaveitaan.
Mahtavaa. 👍.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta mikäs siinä.
Kun mies olisi saanut toteuttaa fantasiansa, olisi minun vuoroni. 2 bi-henkistä miestä, isompi porukka jotka laukeavat päälleni...
Toi on suostumuksella ja tietoisesti ja fantasioiden. Tarkoitin ilman suostumusta henkilöä, joka ei fantasioi (kuten varmasti valtaosa meistä ei fantasioi tulevansa petetyksi ja ''päääsevänsä'' jälkiliukkaille) asiasta, vaan on tullut petetyksi.
Vaimo jäi kiinni pettämisestä. Oli juuri tunnustanut ja alkoi sovintoseksi ja kyllä tajusin päässeeni jälkiliukkaille, kun sitä toisen miehen spermaa valui vaimon pillusta ja vaimolta kesken seksin kysyin ja hän tunnusti ja kertoi kaiken yksityiskohtaisesti. Sattui syvään tunsin itseni aisuriksi ja alistetuksi ja samalla kiihotti. Oli ehkä kaikkien aikojen parasta seksiä vaimon kanssa. Jollain sairaalla tavalla päätin jatkaa suhdetta vaimoon vielä niin kauan kuin seksi olisi noin hyvää. Sitä jatkui muutaman kuukauden ja aina kun meinasi tunnelma lässähtää pyysin vaimoa kertomaan lisää yksityiskohtia pettämisestä ja seksistä toisen kanssa. Kun se ei enää jaksanut kiihottaa niin laitoin eropaperit vetämään ja jätin vaimon.
Panin hotellissa varattua naista kolmekertaa samana yönä, olihan paikat liukkaat.
Todellisuudessa tarkoituksena oli saada nainen raskaaksi ja tulihan se.
Vielä varsin nuoren.a poikana tapasin verevän, uhkean vaimoni, jolla oli ollut joitakin ohimenneitä suhteita. Yksi näistä entisistä - luultavasi yhden yön - kumppaneista, iso, lihaksikas minua pari vuotta vanhempi jätkä, katsoi minua kerran syvälle silmiin, ja tokaisi: sinun naisellasi on niin pulska pillu, että sillä jaksaa koko yön naida.
Voisiko tätä verrata liukkaille pääsemiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vielä varsin nuoren.a poikana tapasin verevän, uhkean vaimoni, jolla oli ollut joitakin ohimenneitä suhteita. Yksi näistä entisistä - luultavasi yhden yön - kumppaneista, iso, lihaksikas minua pari vuotta vanhempi jätkä, katsoi minua kerran syvälle silmiin, ja tokaisi: sinun naisellasi on niin pulska pillu, että sillä jaksaa koko yön naida.
Voisiko tätä verrata liukkaille pääsemiseen?
No varmaan se on jollain lailla verrattavissa, joku "henkiset jälkiliukkaat" :)
Täällä voin anonyymisti tunnustaa että on se jollain tavalla kiihottavaa ollut kun pahimmillaan tai parhaimmillaan on vuorokaudessa ollut neljä panoa kolmen eri miehen kanssa, siinä neljännellä kerralla (oma, vieras 1 ,vieras 2, oma jälleen) tuli jo semmonen aika hyvällä tavalla likanen olo, muut ei tienneet toisistaan mutta itse oli hyvin tietoinen siitä miten vuorokausi on mennyt