Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te perheelliset jotka nukutte olkkarissa

Vierailija
13.09.2018 |

Miten seksielämänne jos lapset jo isoja?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä miksi et sitten laita omia rahojasi asumiseen, jos se on sinulle tärkein asia?

Kun ei niitä enää ole.

Vierailija
42/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitten aioit tempaista rahat omaan asuntoon, jonka ostamista juuri vasta suunnittelit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitten aioit tempaista rahat omaan asuntoon, jonka ostamista juuri vasta suunnittelit?

Ihan mieheltä mutta hän päätti kesken kaiken hommata uuden auton ja laittaa rahat siihen.

Vierailija
44/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies olisi alun perinkään ollut halukas ostamaan uuden asunnon pelkästään sinun käyttöösi?

Vierailija
45/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies olisi alun perinkään ollut halukas ostamaan uuden asunnon pelkästään sinun käyttöösi?

Varmaan siksi, kun se mies on tunnetusti niin avokätinen ja höveli tyyppi...   :D

Vierailija
46/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä teit tämän ketjun?

Mitä väliä sulle on muiden perheellisten seksielämällä? Teillähän sitä ei enää kuitenkaan olisi, kun olette päättäneet jatkaa yhteiseloa vain kavereina ilman parisuhdetta.

Vierailija
47/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä täällä oikein puhutaan?

Vierailija
48/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään ahkeran palstahahmon normielämästä.

Vierailija
49/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka roikunkin täällä varsin paljon, en siltikään tunnistanut aloittajaa. Linkkiä johonkin muuhun hänen ketjuunsa?

Vierailija
50/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ollut täällä varmaan kymmenen vuotta. Hän tuli tunnetuksi siitä, että teema oli aina erilaisista asioista valittaminen. Lopulta hän alkoi itsekin käyttää nikkiä Ammattivalittaja aloitustensa allekirjoituksena.

Nyttemmin hän kirjoittaa nimettömänä, mutta jos googlaat sanoilla "t.Ammattivalittaja" [huom. ei välilyöntiä], löydät satoja, ehkä jopa tuhansia ketjuja.

Vierailija
51/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niinpä tietysti :) kyllähän minä hänet tiedän, olen varmaan missannut jotain viime aikojen tapahtumia kun nuo ensimmäiset kommentit eivät soittaneet minkäänlaista kelloa.

Vierailija
52/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole seksielämää, en ole harrastanut sitä yli kymmeneen vuoteen. Siis siksi etten pidä seksistä eikä mun itsenäisenä naisena ole mikään pakko sellasta harrastaa.

Nukun vuodesohvalla että teinillä on oma huone. Meillä on onneksi tosi tilava olohuone ja viihdyn olkkarissa. Kiva katsella aina töllöä ennen nukahtamista. Enää en taitas saada untakaan ilman sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi