Te perheelliset jotka nukutte olkkarissa
Kommentit (52)
Mistä sitten aioit tempaista rahat omaan asuntoon, jonka ostamista juuri vasta suunnittelit?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitten aioit tempaista rahat omaan asuntoon, jonka ostamista juuri vasta suunnittelit?
Ihan mieheltä mutta hän päätti kesken kaiken hommata uuden auton ja laittaa rahat siihen.
Miksi mies olisi alun perinkään ollut halukas ostamaan uuden asunnon pelkästään sinun käyttöösi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies olisi alun perinkään ollut halukas ostamaan uuden asunnon pelkästään sinun käyttöösi?
Varmaan siksi, kun se mies on tunnetusti niin avokätinen ja höveli tyyppi... :D
Miksi sä teit tämän ketjun?
Mitä väliä sulle on muiden perheellisten seksielämällä? Teillähän sitä ei enää kuitenkaan olisi, kun olette päättäneet jatkaa yhteiseloa vain kavereina ilman parisuhdetta.
Erään ahkeran palstahahmon normielämästä.
Vaikka roikunkin täällä varsin paljon, en siltikään tunnistanut aloittajaa. Linkkiä johonkin muuhun hänen ketjuunsa?
Aloittaja on ollut täällä varmaan kymmenen vuotta. Hän tuli tunnetuksi siitä, että teema oli aina erilaisista asioista valittaminen. Lopulta hän alkoi itsekin käyttää nikkiä Ammattivalittaja aloitustensa allekirjoituksena.
Nyttemmin hän kirjoittaa nimettömänä, mutta jos googlaat sanoilla "t.Ammattivalittaja" [huom. ei välilyöntiä], löydät satoja, ehkä jopa tuhansia ketjuja.
no niinpä tietysti :) kyllähän minä hänet tiedän, olen varmaan missannut jotain viime aikojen tapahtumia kun nuo ensimmäiset kommentit eivät soittaneet minkäänlaista kelloa.
Ei mulla ole seksielämää, en ole harrastanut sitä yli kymmeneen vuoteen. Siis siksi etten pidä seksistä eikä mun itsenäisenä naisena ole mikään pakko sellasta harrastaa.
Nukun vuodesohvalla että teinillä on oma huone. Meillä on onneksi tosi tilava olohuone ja viihdyn olkkarissa. Kiva katsella aina töllöä ennen nukahtamista. Enää en taitas saada untakaan ilman sitä.
Kun ei niitä enää ole.