Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te perheelliset jotka nukutte olkkarissa

Vierailija
13.09.2018 |

Miten seksielämänne jos lapset jo isoja?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sitten jekuttanut meitä kaikki nämä vuodet.

Ette te mitään köyhiä olekaan, vaan voitte tuosta vaan ex tempore ostella mitä vain autoista asuntoihin.

Ja miehen kanssakin teillä on niin leppoisat ja sopuisat välit, että sinun poismuuttosi (ja toki pikainen paluusi) ja erosuunnitelmasi eivät aiheuta minkäänlaista kärhämää, vaan jatkatte kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan

Mutta tärkeintä, että teillä on kaikki niin hyvin.  :)

Mieshän ostaa autot osamaksulla ja joku pieni asunto ei täällä paljoa maksa.

No miten se sitten esti sinua ostamasta sitä asuntoa? Ai niin, kun ei ollut sitä rahaa. 

Kun ne rahat menee autoihin. Ei jää mitään rahaa esim erossa jaettavaksi.

Vierailija
22/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä vähän nauratti, kun pari päivää sitten kyselit, että eikö mies sua enää rakasta kun haluaa eri sängyn.

Itse juuri halusit eri asunnon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä vähän nauratti, kun pari päivää sitten kyselit, että eikö mies sua enää rakasta kun haluaa eri sängyn.

Minkä sängyn? Ei meillä edes ole mitään sänkyä.

Vierailija
24/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinulle pitää antaa kyllä jonkunlainen mitali. Kukaan ei jaksa vääntää juttua niin monelle jengalle kuin sinä. Arvostan! <3 

Mutta olethan sinä oikeassa elämässäsi ihan tolkun kiva ihminen, joka ei valehtele silmiä suita täyteen koko ajan? Olethan pliis?

Vierailija
25/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ap mun sankarini!

Ensin sä olet pennitön keppikerjäläinen ja sitten aina kaivat jostain 15 tai 50 tuhatta rahaa ja ostelet tuosta vaan mitä haluat, lähdet asumaan minne haluat, perustelet hoitokoteja ja muita yrityksiä ja lomailet paratiisisaarilla.

Siinä vähän mallia meille luusereille!

Vierailija
26/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temppuileeko sulla taas muisti? Onhan teillä sänky. Niinhän vakuutit vakuuttamasta päästyäsi, kun ihmiset vähän vitsailivat teidän vuodesohvaelämästä.

Vierailija
27/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas. Mitä kaikkea sitä ehtiikään tapahtua sillä aikaa, kun on hetken poissa palstalta.

Vierailija
28/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temppuileeko sulla taas muisti? Onhan teillä sänky. Niinhän vakuutit vakuuttamasta päästyäsi, kun ihmiset vähän vitsailivat teidän vuodesohvaelämästä.

Se on sellainen patjasänky joka kerätään päivisin pois. Ei mies ole mitään sänkyä hommaamassa enkä ikinä kysyisi rakastaako se mua kun ollaan kaveripohjalta yhdessä. Tänne ei edes mitään uudenlaista sänkyä saisi mahtumaan eikä miestä asumisasiat/sisustaminen kiinnosta joten miehen uuden sängyn ostamisen on täällä esille ottanut joku muu.

Vierailija
29/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olethan sinä oikeassa elämässä ihan kiva tolkun ihminen, joka ei keksi päivät päästäät höpöjuttuja, joita sitten vääntää aivan joksikin muuksi seuraavana päivänä? Olethan, pliis?

Vierailija
30/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina hoetaan sitä kuinka lapset eivät saa tulla kun ovi on kiinni. Eli vanhemmat saavat harrastaa seksiä lasten ollessa kotona. Omat lapset eivät kuitenkaan saa koska se on epäasiallista ja vanhempia häiritsevää. Mielenkiintoista.

Vierailija
31/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ketju tämä on? Sen negatiivisen äidin, ammattivalittajan?

Vierailija
32/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajan tietysti.

Vierailija
33/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olethan sinä oikeassa elämässä ihan kiva tolkun ihminen, joka ei keksi päivät päästäät höpöjuttuja, joita sitten vääntää aivan joksikin muuksi seuraavana päivänä? Olethan, pliis?

On kyllä vaikea kuvitella, että työkseen palstalla valehteleva ihminen olisi oikeassa elämässäkään kovin kiva tyyppi.

Vierailija
34/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te mitään köyhiä olekaan, vaan voitte tuosta vaan ex tempore ostella mitä vain autoista asuntoihin.

Ja miehen kanssakin teillä on niin leppoisat ja sopuisat välit, että sinun poismuuttosi (ja toki pikainen paluusi) ja erosuunnitelmasi eivät aiheuta minkäänlaista kärhämää, vaan jatkatte kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan

Osamaksulla ne autot tulevat vielä kalliimmiksi (toki kaksi uutta autoa maksaa ihan riittävästi jo kertamaksuna). On teillä millä mällätä.

Vierailija
35/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ketju tämä on? Sen negatiivisen äidin, ammattivalittajan?

Negatiivisella äidillä tarkoitat varmaan kivikissaa? Tämä ketju ei ole sen, kivikissa on varakas (toisaalta niin näkyy olevan valittajakin). Mutta siltä valittaja varmaan keksi tuon juttunsa omaan yksiöön muuttamisesta.

Vierailija
36/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua kiinnostaa muiden seksielämä?

Vierailija
37/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osamaksulla ne autot tulevat vielä kalliimmiksi (toki kaksi uutta autoa maksaa ihan riittävästi jo kertamaksuna). On teillä millä mällätä.

Ihan on miehen idea ostella osamaksulla autoja. Itse laittaisin ne rahat asumiseen.

Vierailija
38/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan on miehen idea ostella osamaksulla autoja. Itse laittaisin ne rahat asumiseen.

Mutta et laita, koska...?

Vierailija
39/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta et laita, koska...?

Koska ne on miehen rahoja ja hän tekee niillä mitä haluaa

Vierailija
40/52 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miksi et sitten laita omia rahojasi asumiseen, jos se on sinulle tärkein asia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi