Idols 2018 -keskusteluketju
Kommentit (1928)
Miten tää Patrik pystyi voittamaan kun laulaa ihan nuotin vierestä?
Voittonsa jälkeisessä esityksessä olin näkevinäni hänessä jotain ennennäkemätöntä rentoutta
Onneksi lopetettiin tuo epävireinen jollotus kesken. Jotenkin epätoivoista heilumista ja yrittämistä.
Voi ei toi Patrikin biisi... eeei nyt mennyt ihan putkeen. Mut aiitä huolimatta porukka äänesti joten pointsit siitä hänelle. Epäilen et ei tulla kuitenkaan paljoa hänestä jatkossa kuulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, kuinka av:lla aina sanotaan, ettei kilteistä betamiehistä ole mihinkään, eikä kukaan nainen sellaista halua.
Tämä ketju osoittaa luulit vääriksi.
Patrikin hehkutus osoittaa tämän.
Mm Robinin fanitus on todistanut tämän paljon aiemmin.
Robin on myös kiltti, mutta ei se nyt tuollainen ujo ja nössö ole.
Ei minulla mitään Patrikia vastaan ole, ihan kivan tuntuinen. Kyseenalaistan van av:n betamiesten haukkumiset.
Hyi vittu katoin voittajan esitykset okensin se unohti sanat ja on epävireessä yäk
Kyllä nuo top2 oli ne eniten idolimaisimmat
Näköjään idolsissa palkitaan lohdutuspalkinto huonoimmista esityksistä.
Räppi on menneen talven lumia. Luulen että sen aika alkaa olla ohi. Jotain uutta nyt nuorisokin jo kaipaa.
Itseäni tympii se kiroilu ja hirvee kielen käyttö. Toisaalta ne kaikki kuulostaa ihan samalta joten mitä kuunneltavaa noissa on.
On kyllä söpöliini! En yhtään ihmettele, että nuoret tytöt pinkeillä puhelimillaan äänestivät tämän voittoon.
Äänimäärät ja prosentitkin olisi ollut kiva tietää
Seuraavaksi sitten joku erityisjakso voittajasta kiitos. Jerestä en olisi sitä jaksanutkaan katsoa.
Leon tulevaa tuotantoa odotellessa
Mitä te akat haukutte täällä nuoria miehiä. Menkää hellan ääreen tekeen porkkanalaatikoita ja vaihtamaan haisevia kuukautissuojianne.
Viime vuoden voittaja Annina on parempi ja lauloi puhtaammin kuin Patrik. Tuisku ja Jurek löysivät helmen, tänä vuonna ei onnistunut, Jannikka "sä voit voittaa" etunenässä. Missä asiantuntemus, sekalainen tuomaristo!
Vierailija kirjoitti:
Leon tulevaa tuotantoa odotellessa
Mitä uutta siinä mahtaa olla. Kaikkihan ne on samanlaisia ja noita räppäreitä on maa puolillaan.
Kyllä se räppi parempaa oli kuin tuo kauhea epävireinen jollotus.
Leo on ainoa, josta tulee jotain. Muut unohdetaan.
Surkein* koelauluista lähtien