Idols 2018 -keskusteluketju
Kommentit (1928)
Tuomarit ja suomen kansa rakastaa leoa. Meidän pitää näyttää että ei olla ra sis te ja. Voitto leolle!
Paremmat (semi)finalistit kun viime vuonna.
Mä tykkään Leosta, koska on niin varma esiintyjä. Sen puolesta ei tarvi yhtään jännittää! En tykkää räpistä ollenkaan, mutta kyllä moni tykkää ja Leo on siinä tosi taitava ja sanoittaa biisejä itse (?) Ei lauleskele muiden biisejä kuten muut kisaajat.
Leon sanoitukset on kyl törkeen hyviä 16-vuotiaaksi. Samoin tuo olemus ja karisma. Harvalla tuon ikäisellä on. Leo oli kyl illan paras. En edes kuuntele räppiä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on laulukilpailu ihan sama jonkun tatskat tai yli tai alipaino!!!! Menkää peilin eteen itseänne arvostelemaan!
Teen sitä joka aamu. Happy?
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Leosta, koska on niin varma esiintyjä. Sen puolesta ei tarvi yhtään jännittää! En tykkää räpistä ollenkaan, mutta kyllä moni tykkää ja Leo on siinä tosi taitava ja sanoittaa biisejä itse (?) Ei lauleskele muiden biisejä kuten muut kisaajat.
Vihaan räppiä mutta tykkään Leosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuomarit ja suomen kansa rakastaa leoa. Meidän pitää näyttää että ei olla ra sis te ja. Voitto leolle!
Höpöhöpö. Oikeen idolin näkönenkin hah... pikkutytöt varmaan kuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Leon sanoitukset on kyl törkeen hyviä 16-vuotiaaksi. Samoin tuo olemus ja karisma. Harvalla tuon ikäisellä on. Leo oli kyl illan paras. En edes kuuntele räppiä.
ja hänen räpissää sanoistakin saa selvää, mikä on ongelma monella muulla räppärillä, ettei artikuloida tarpeeksi selvästi.
On kyllä huikea tyyppi. Just niinkuin Jone sanoi, että kävi kisassa miten kävi, hänestä tulee osallistujista se suurin tähti.
Ihan ok taso. Jotenkin tänään oli parempia kuin eilen? Se Patrik on mun mielestä liian ujo. Sen puolesta joutuu aina jännittämään..
Tämän illan porukasta putoaa Atte (ainakin toivon niin).
Juuri näin. Leo artikuloi selkeästi, joten sanojakin voi kuulla ja kuunnella toisin kuin rapissa yleensä. Leon persoona ja lavakarisma on ainutlaatuista 16-vuotiaalle.
Tänään oli parempi taso kuin eilen. Ihmettelen suuresti, jos joku muu kuin Atte näistä putoaa. Tässä ryhmässä oli tämän vuoden Idolsin kolme parasta. Saran ja Santan asetan Leon edelle. Mutta tuossa olisikin upea voittajakolmikko.
Saran ääni ei riittänyt mitenkään tuohon biisiin. Atte ja Sara heikoimmat lenkit.
Leo ihan jees, mutta voi helv.etti että toi puhelaulu on ällöttävää
Voiko tätä Leon biisiä kuunnella mistään? Ihan uskomaton veto. Poika, sinä olet tähti.
Santa kosketti sydäntäni enemmän kuin paljon!
Tuohan oli mielettömän hyvä. Kun eivät laittaisi Santas laulamaan mitään suomipoppia jatkossa.
Ihan huippu, vientituote!
Leo on aivan mahtava! Paras noista kaikista.
Leo on ainoa, joka ei edes tarvitse mitään Idolsia.
Tykkään Patrikista - kansainvälinen lauluääni, mutta toivottavasti poika kestää paineen alla, Sara on herttaisen karismaattinen ja hieno ääni, joskin alaäänissä epävireyttä välillä, Santa sopisi kansainvälisille korkeatasoisille klubeille laulamaan, Noorakin ihan ok. Atte pysyy koko ajan mukavuusalueella eikä joudu haastamaan itseään eli tasaista suorittamista. Leo näyttää upealta ja on loistava omassa genressään, silti en toivoisi että tänäkin vuonna voitetaan räpillä. Suosikit Patrik, Sara, Santa ja Leo. Toivotan kaikille muillekin onnea ja voitto ei ole aina tärkeintä. Varmasti hieno kokemus, josta kannattaa ottaa kaikki irti.
Leon voisi viedä tuosta vaan jo esiintymään keikoille. Pikkusen ohjausta kaipaa ja hyvän taustaporukan.