Idols 2018 -keskusteluketju
Kommentit (1928)
Vierailija kirjoitti:
Nää kuulostaa varmaan tuolla studiossa miljoona kertaa paremmalta. Musta tällä Santalla oli vaan "ihan hyvä" veto, kun taas tuomarit kehuu vuolaasti
Suomalaisissa ohjelmissa on aina miksaus päin per settä. Musiikki kuuluu liian kovana lauluun verrattaessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Santan biisivalinta on? En muista kuulleeni koskaan tällaista biisiä
No Adelen biisihän se on!! When we were young.
Luulen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirtäisin tuon Hautalan juontamaan Pikku Kakkosta. En katso sitä ohjelmaa ikinä.
Laitan äänet pois aina kun Anni puhuu.
Mäkin yritän, mutta välillä se onnistuu kiekasemaan väliin ja sit sattuu korviin ja muuallekin kehoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän Santan äidinkieli on? En pääse irti siitä miten hirveä tuo kaulatatska on.
Santan mekko on karmea. Kuin makkarankuori ja näyttää kropan mutkat liian tarkkaan.
Tätä se nykypäivä on. Jatkuvaa toisten ulkonäön haukkumista :(
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä tuo tatuointi Santan kaulassa, laulaa hän kyllä osaa.
Huomasin vasta nyt että Santa on aika kivannäköinen nainen. Aiemmin olen tuijottanut vain tuota tatskaa.
Tää on laulukilpailu ihan sama jonkun tatskat tai yli tai alipaino!!!! Menkää peilin eteen itseänne arvostelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Santan biisivalinta on? En muista kuulleeni koskaan tällaista biisiä
No Adelen biisihän se on!! When we were young.
Luulen.
Tai joku muu, mutta Adelen.
Vierailija kirjoitti:
Tää on laulukilpailu ihan sama jonkun tatskat tai yli tai alipaino!!!! Menkää peilin eteen itseänne arvostelemaan!
En koskaan arvostele kenenkään painoa. Mutta kun tatska on otettu tarkoituksella tuollaiseen kohtaan niin se 'jotenkin' pistää silmään ja ihmetyttää.
Toi Leo on kyllä tosi kypsän oloinen 16-vuotiaaksi.
Aivan ihana tää tumma poika<3 Suomipojat kalpenee.
Leo on tosi rohkea 16-vuotias. Todella rohkea ja itsevarma. Varmasti kokenut kaiken näköistä, kyllä sen huomaa ihmisestä kun on niin itsevarma.
OMG - Annin määkäsy pilas tunnelman
Leolla on varmasti kova ura edessä, ihan sama miten tässä kisassa menestyy. Leo on niin taitava.
Ihan kivannäköinen poika, joka viihtyy lavalla, mutta en mä ole mitenkään vaikuttunu.
En pitänyt aiemmin Leosta mutta alan lämmitä.
Elastisella on kyl välillä aika mielenkiintoiset ilmeet.