Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä inhottava ihminen, joka kommentoit ilkeästi netissä

Vierailija
12.09.2018 |

Mitä ihmeen mielihyvää saat siitä että sanot toiselle ilkeästi tai ylipäätään vitt*ilusta anonyymisti? Kehtaisitko oikeasti puoliakaan sanomistasi asioista sanoa kasvotusten? Miksi koet tarvetta olla tuntemattomille ilkeä ja vieläpä syyttä?

Ihan sillä kysyn, koska hirveän moni näyttää joka paikassa hyväksyvän tämän eli kiusaamisen. Näytetään lapsille ja nuorille esimerkkiä siitä, että on ok haukkua netissä ja näin edistetään kiusaamista. Nämä kommentit saavat vielä peukkujakin...

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, sillä itsellään on paha olla.

Vierailija
22/60 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Internetin keskustelukulttuuri on nykyään tuollainen.

Ja siksikö se pitää hyväksyä koska se nyt vaan on niin? Koulussa kiusataan monia lapsia, pitääkö sekin hyväksyä koska se on osa koulukulttuuria?

Ap

Raukkoja kiusataan. Ja syystä. Jos antaa kiusata itseään niin ansaitseekin tulla kiusatuksi.

Tämä on täysin totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on luultavasti läski rumilus jolla ei ole ystäviä. Syö suklaata, mielialalääkkeitä ja äänestää vihervassareita.

Taitaa lopulta olla niin päin että olet sitä itse ja purat kiukkuasi täällä ilkeydellä.

Olen 19v opiskelija, löytyy poikaystävä ja olen normaalipainoinen. Tavallinen suomalainen nuori nainen.

Koska kukaan ei pysty vastaamaan selkeästi mistä syytä on ilkeä toisille, se tarkoittaa sitä että ei oikeaa syytä edes ole. Ihmiset tekevät sitä vain koska voivat tai sitten heillä itsellään on paha olla ja purkavat vihaansa. Surullista.

Ap

Vierailija
24/60 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ainakin 7 ilkeää ihmistä, jotka ovat menneet alapeukuttamaan aloitusviestiä. Miksi kiusaatte AP:tä???!!!

Vierailija
25/60 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle ole nyt just kukaan ollut ilkeä, noin yleisesti kysyn koska sitä näkee päivittäin.

Miksi sanon ilkeäksi? Jos haukkuu syyttää toista niin millainen ihminen silloin on? Ei ainakaan mukava ja ihana. Vaan ilkeä.

Miksi on hyvöksyttävää kohdella toisia ala-arvoisesti erityisesti anonyyminä. Onko se muka se ja sama mitä netissä kenellekään sanoo?

Joskus voi olla myös niin, että kommentti osuu naulan kantaan, eikä sen lukija kestä totuutta tai on omasta mielestään aina oikeassa. Nykyään ihmiset vetävät hernettä nenään ihan uskomattomista asioista.

Vierailija
26/60 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on luultavasti läski rumilus jolla ei ole ystäviä. Syö suklaata, mielialalääkkeitä ja äänestää vihervassareita.

Taitaa lopulta olla niin päin että olet sitä itse ja purat kiukkuasi täällä ilkeydellä.

Olen 19v opiskelija, löytyy poikaystävä ja olen normaalipainoinen. Tavallinen suomalainen nuori nainen.

Koska kukaan ei pysty vastaamaan selkeästi mistä syytä on ilkeä toisille, se tarkoittaa sitä että ei oikeaa syytä edes ole. Ihmiset tekevät sitä vain koska voivat tai sitten heillä itsellään on paha olla ja purkavat vihaansa. Surullista.

Ap

Noin nuori ja sinulla on poikaystävä. Taidat olla oikea jakorasia.

Vierailija
27/60 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ilkeä, vaan rehellinen. Ja joskus totuus sattuu.

Vierailija
28/60 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle ole nyt just kukaan ollut ilkeä, noin yleisesti kysyn koska sitä näkee päivittäin.

Miksi sanon ilkeäksi? Jos haukkuu syyttää toista niin millainen ihminen silloin on? Ei ainakaan mukava ja ihana. Vaan ilkeä.

Miksi on hyvöksyttävää kohdella toisia ala-arvoisesti erityisesti anonyyminä. Onko se muka se ja sama mitä netissä kenellekään sanoo?

Tyhmyys ja typeryys, niin säälittäviä kuin ovatkin, usein kirvottavat teräviä kommentteja. Lisäksi tietyt provot, jotka toistuvat säännöllisesti, keräävät myös kärkevämpää kommentointia, koska neasiat ovat jauhettu läou miljoona kertaa ja ihmiset ovat kyllästyneet niihin.

Vierailija
29/60 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ilkeä, vaan rehellinen. Ja joskus totuus sattuu.

Jokaisen mulkun vakiopuolustus

Vierailija
30/60 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Internetin keskustelukulttuuri on nykyään tuollainen.

Ja siksikö se pitää hyväksyä koska se nyt vaan on niin? Koulussa kiusataan monia lapsia, pitääkö sekin hyväksyä koska se on osa koulukulttuuria?

Ap

Raukkoja kiusataan. Ja syystä. Jos antaa kiusata itseään niin ansaitseekin tulla kiusatuksi.

On siis sinusta OK aiheuttaa muille mielipahaa?

Jos anonyymistä kirjoittelusta pahoittaa mielensä niin kannattaa pysytellä poissa keskustelupalstoilta.

Vierailija
31/60 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että useimmat ikävät herjat pastalla ovat jonkun nettitrollin kieli poskessa heittämiä. Hän pitää niitä vitsinä, ne ovat ajankulua ikävään arkeen. On kiva saada joku toinen raivostumaan.

Ja minkälainen ihminen nautti sellaisesta ajankulusta? No tutkimukset viittavat siihen että nettitrolleilla on sadististia, narsistisia ja psykopaattisia piirteitä.

Tuo kannattaa muistaa seuraavan kerran kun joku jotain provosoivan ilkeää palstalle kirjoittaa.

Vierailija
32/60 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se on se vapauden tunne kun saa sanoa jotain provosoivaa. Huomionhakuahan se pohjimmiltaan on.

Vierailija
33/60 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeys ja inhottavuus ovat vain naisille ominaisia tapoja näyttää paljon puhuttua "vahvuutta".

Vierailija
34/60 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta mielihyvää sinun mielipahastasi höhhöhhöö ja miksi luulet ettei muka kehtaisi sanoa päin naamaa samoja asioita joita täällä lauotaan, katsotko pahalla silmällä vai käytkö käsiksi?

Ei minulla ole paha mieli, kysyn vain miksi joku tekee näin. Onko sinusta oikeasti OK haukkua netissä vain koska voit?

Ap

Selvästi olet pahoittanut mielesi kun ihmiset sanovat asiansa suoraan ja vielä ilkeästi. Ja miksei olisi OK sanoa ilkeästikin, jos olen sitä mieltä niin miksei olisi? Se että voin sanoa ei ole merkityksellistä

Vierailija
35/60 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ainakin 7 ilkeää ihmistä, jotka ovat menneet alapeukuttamaan aloitusviestiä. Miksi kiusaatte AP:tä???!!!

Ei ole kiusaamista olla eri mieltä asiasta, alapeukut kyllä osoittavat että sen että ihmiset todellakin hyväksyvät kiusaamisen yleisesti. On täysin OK sanoa ilkeästi ja se on muiden mielestä vaan kestettävä koska julma maailma. Tämäkin keskustelu näyttää kuinka hyväksyttävää se lopulta on.

Ap

Vierailija
36/60 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin että useimmat ikävät herjat pastalla ovat jonkun nettitrollin kieli poskessa heittämiä. Hän pitää niitä vitsinä, ne ovat ajankulua ikävään arkeen. On kiva saada joku toinen raivostumaan.

Ja minkälainen ihminen nautti sellaisesta ajankulusta? No tutkimukset viittavat siihen että nettitrolleilla on sadististia, narsistisia ja psykopaattisia piirteitä.

Tuo kannattaa muistaa seuraavan kerran kun joku jotain provosoivan ilkeää palstalle kirjoittaa.

Kieli poskessa voi kirjoittaa myös olematta sosiopaatti. Mitä kukakin pitää hauskana. Kaikkea lukemaansa ei pudä ottaa tosissaan.

Vierailija
37/60 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus voi olla myös niin, että kommentti osuu naulan kantaan, eikä sen lukija kestä totuutta tai on omasta mielestään aina oikeassa. Nykyään ihmiset vetävät hernettä nenään ihan uskomattomista asioista.

Toisen kanssa voi olla eri mieltä ja antaa rakentavaa kritiikkiä ilman, että on ilkeä. Minua ei ole koskaan kiusattu koulussa tai työpaikalla, mutta en tunne tarvetta ilkeillä toisille.

Vierailija
38/60 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta mielihyvää sinun mielipahastasi höhhöhhöö ja miksi luulet ettei muka kehtaisi sanoa päin naamaa samoja asioita joita täällä lauotaan, katsotko pahalla silmällä vai käytkö käsiksi?

Ei minulla ole paha mieli, kysyn vain miksi joku tekee näin. Onko sinusta oikeasti OK haukkua netissä vain koska voit?

Ap

Selvästi olet pahoittanut mielesi kun ihmiset sanovat asiansa suoraan ja vielä ilkeästi. Ja miksei olisi OK sanoa ilkeästikin, jos olen sitä mieltä niin miksei olisi? Se että voin sanoa ei ole merkityksellistä

Mistä olen mieleni pahoittanut? Yleisesti kysyn miksi sanot ilkeästi? Etkö osaa sanoa rakentavasti mielipiteitäsi? Sinusta on OK olla ilkeä eli se on positiivinen asia kun joku saattaa kommentistasi pahoittaa mielensä?

Ap

Vierailija
39/60 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieli poskessa voi kirjoittaa myös olematta sosiopaatti. Mitä kukakin pitää hauskana. Kaikkea lukemaansa ei pudä ottaa tosissaan.

On eri asia olla ilkeä kuin heittää vitsiä. Kai tiedät eron?

Vierailija
40/60 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeys ja inhottavuus ovat vain naisille ominaisia tapoja näyttää paljon puhuttua on "vahvuutta".

Minäkin pidän tuota enemmän naisille ominaisena liitteenä, tyttöjengit kiusaa enemmän verbaalisesti.