Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies työmatkalla, ei mitään muutosta arkeen

Vierailija
12.09.2018 |

Havaitsin juuri, että meidän arjessa ei huomaa yhtään onko mies kotona vai työmatkalla. Aika surullista.
Tai joitakin hyviä puolia miehen matkustelussa on. Tarvitsee ostaa vähemmän ruokaa, lapset saa ajoissa nukkumaan, voin katsoa telkasta mitä haluan ja nukun paremmin kun toinen ei kuorsaa.

Mites muilla työmatkaleskillä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama meillä. Koskaan ei voi mitään menoja suunnitella sen mukaan että miehestä saisi jotain apua arkirumbasta selviämiseen. Joskus mietin että tuli valittua väärä mies, mutta kun kavereiden kanssa juttelee niin aika yleistä tuntuu olevan tällainen.

Vierailija
2/15 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Havaitsin juuri, että meidän arjessa ei huomaa yhtään onko mies kotona vai työmatkalla. Aika surullista.

Tai joitakin hyviä puolia miehen matkustelussa on. Tarvitsee ostaa vähemmän ruokaa, lapset saa ajoissa nukkumaan, voin katsoa telkasta mitä haluan ja nukun paremmin kun toinen ei kuorsaa.

Minusta tuo olisi tosi surullista. Mitä varten ylipäänsä olla parisuhteessa, jos ei siitä mitään iloa ole, ja asiat on jopa paremmin kun puoliso on poissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ap kaipaa miestä keskustelukumppanina etkä läheisyyteen etkä seksiin? Onpa ikävän kuuloista..

Vierailija
4/15 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo olisi tosi surullista. Mitä varten ylipäänsä olla parisuhteessa, jos ei siitä mitään iloa ole, ja asiat on jopa paremmin kun puoliso on poissa?

Mies vaihtaa autonrenkaat, pesee joskus autot ja tyhjentää vesikourut. On siitä jotain hyötyä.

Vierailija
5/15 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä todella iso ero. Mies laittaa melkein kaiken ruoan meillä ja syödään paljon paremmin kun hän on kotona. Samoin pesee pyykkiä ja siivoaa. 

Nyt on ollut juuri kaksi viikkoa reissussa ja alan olla ihan loppu kun töissäkin on kiire.

Onneksi tulee perjantaina kotiin.

Vierailija
6/15 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanlaista. Kun mies on kotona, niin ei suostu sammuttamaan telkkaria illalla silloin kun pitäisi rauhoittaa lapset nukkumaan. Hänen mielestään hänellä on oikeus katsoa uutiset ja urheilut. Ja minä yritän siinä saada lapset iltatoimille. Toinen vaihtoehto on odottaa, että herra saa lempiohjelmansa katsottua ja aletaan sitten vasta yhdessä iltatoimiin. Silloin lapset ovat sängyssä vasta noin klo 22.

Kun olen yksin, meillä on paljon selkeämpi päivärytmi, rauhallisempaa ja lapset ovat aiemmin nukkumassa. Toki on varmaan sitten lasten mielestä tylsempääkin. Mutta kun minä tarvitsen sen oman iltahetken itselleni, että jaksan! Ja lapset tarvitsevat unta.

Vierailija
7/15 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on just työreissulla ja kyllä tää vähän säätöä on ollut eli kyllä huomaan toisen poissaolon. Hyviä puolia on se että saan itse surffailla ihan millä vaan kanavilla ja 160 cm sänky on kokonaan itselleni 😁 muuten on kyllä ikävä toista ja hänen läsnäoloaan ja osallistumista arkeen. Toki monta asiaa teen ihan niinkuin hänen paikalla ollessaan kuten laitan ruokaa ja pesen pyykkiä, vahdin läksyjen tekemistä jne.

Vierailija
8/15 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kyllä todella iso ero. Mies laittaa melkein kaiken ruoan meillä ja syödään paljon paremmin kun hän on kotona. Samoin pesee pyykkiä ja siivoaa. 

Nyt on ollut juuri kaksi viikkoa reissussa ja alan olla ihan loppu kun töissäkin on kiire.

Onneksi tulee perjantaina kotiin.

Ja unohtui se tärkein ja itselle itsestään selvä: kaipaan miestä myös ihan seurana, ihmisenä. Juttelua ja läheisyyttä.

Vierailija
9/15 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missään työmatkalla ole, vaan jonkun oikean naisen luona.

Vierailija
10/15 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan oma mieheni ei mangu seksiä moneen viikkoon työmatkojen jälkeen. Syyn voitte arvata... Sinänsä hyvä, ette tartuta hyppykuppaansa minuun, vaan testaa itsensä.

Vierailija
11/15 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ap kaipaa miestä keskustelukumppanina etkä läheisyyteen etkä seksiin? Onpa ikävän kuuloista..

Ei näitä ole sen enempää vaikka mies olisi kotona. Ollaan niin eri aikatauluissa että hädin tuskin näemme toisiamme.

Ap

Vierailija
12/15 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meno on rauhallisempaa ilman ukkoa. Ruoka sitten huonompaa tai käydään ravintolassa, kun mies ei kokkaa meille ruokia pakkaseen.

Vierailija
13/15 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen työmatkat näkyvät ruoan ja veden menekin huomattavana pienenemisenä, sekä siinä että lapset ovat unessa ainakin tunnin aikaisemmin. Näkyy kyllä myös siinä, että lapset ovat kimpussani tauotta, koska heidän kanssaan joka ilta tunteja leikkivä isä ei ole hauskuuttamassa ja puuhailemassa. Ja on siinä sekin, että minulla ei ole iltaisin juttukaveria.

Vierailija
14/15 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama meillä. Koskaan ei voi mitään menoja suunnitella sen mukaan että miehestä saisi jotain apua arkirumbasta selviämiseen. Joskus mietin että tuli valittua väärä mies, mutta kun kavereiden kanssa juttelee niin aika yleistä tuntuu olevan tällainen.

Näin meilläkin. Joskus täälläkin valitin, kun olin olettanut, että mies hoitaisi lapset ja kodin kun minä olin muutaman päivän työmatkalla ja tästä matkasta oli sovittu miehen kanssa. Miehelle oli sitten täysi yllätys että hänen olisi pitänyt tehdä jotain. Luuli että muuten vaan kysyin "lupaa" matkaani. Ei tajunnut, että hänen pitäisi laittaa ruokaa tai viedä lapset harrastuksiin. Söivät sitten"etäohjauksellani" pakastepizzaa ja eivät menneet harrastuksiin kun mies oli sopinut illoiksi muuta.

Vierailija
15/15 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on poissa, niin olen paremmalla tuulella, syön enemmän, saan aikaiseksi enemmän ja myös liikun enemmän.

Sitten taas poltan vähemmän, kiroilen vähemmän.

Lapset menee tosiaan meilläkin nukkumaan aikaisemmin kuin vain minä olen paikalla. Meillä on myös siistimpää ja lapset pääsee ulos. Mies ei vie lapsia ulos ja yleensä ollaan sitten kotona tai muiden luona, tai kiertelemässä liikkeitä.

Mun mies haluaa reissutyöviikon jälkeen seksiä aivan mahdottomasti. Kun tuo tajuais että veis vaan lapset pariksi tunniksi ulos niin vastassa vois olla ihan halukaskin nainen.