Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekeekö leikkaussalin henkilökunta mitään typerää kun potilas on nukutettuna?

Vierailija
12.09.2018 |

Esim. ottaa kuvia kun makaa suu auki lahnan näköisenä ja sitten naureskelee niille, tai tsekkaa munan koon ja vertailee niitä muihin potilaisiin ja pitävät kirjaa kenellä oli isomunaisin potilas? Vai ovatko aina vaan ihan asiallisesti vaikka potilas on tajuttomana?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saatamme murjaista jotain potilaan ylipainosta tai leikkauksesta (esim. kohta alkaa teurastus) tai potilaan nimest jotain hauskaa (esim. Toivottavasti Jaakko-kulta ei herää nyt, jos potilaan nimi on siis Jaakko)

Vierailija
62/63 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus saatamme murjaista jotain potilaan ylipainosta tai leikkauksesta (esim. kohta alkaa teurastus) tai potilaan nimest jotain hauskaa (esim. Toivottavasti Jaakko-kulta ei herää nyt, jos potilaan nimi on siis Jaakko)

Ai että sitä vaan toivotaan, että toivottavasti ei herää kesken leikkauksen, kun anestesian ylläpitämisen ja tarkkailun sijaan keskitytään heittämään läppää? Olen pöyristynyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selvä juttu, että leikkauspotilaasta saatetaan repiä huumoria. Miettikää itse, jos tekisitte työksenne.

Kunhan asialliset hommat hoidetaan, on ihan sama, jos jollakin naurattaa mun tyhmä vartaloni. Enpä sitä ole kaupan hyllyltä valinnut.