Nuori mies kaipaa neuvoja naisilta? (Sisältää avautumista)
Hei. Täällä on ollut jo aiheesta paljon aloutuksia, mutta halusin tehdä myös itse uuden. Eli aiheena taas se sama; mistä löytäisin parisuhteen?
Olen 23 vuotias nuorimies Etelä - suomesta. Tällä hetkellä käyn töissä, mutta haluaisin vielä joskus opiskella korkeakoulussa. Elämää pohdin usein, ja välillä se on aika masentavaa. En enää viihdy kaupungilla kun näen siellä onnellisen ( oloisia) pareja. Se ahdistaa. Ja tiedän, onni ei tule toisesta ihmisestä. Olen ollut suhteessa, mutta mikä ei ollut kuitenkaan suhde, sillä kyseinen nainen, niin mukava kuin olikin, ei ollutkaan se lopullinen. Koin oloni huonoksi ja hyväksikäytetyksi, sillä tein suhteessa kaiken, myös aloitteet läheisyyteen, josta hän ei tuntunut pitävän. Itse yritin siitä puhua, mutta parin vuoden odottelun jälkeen halusin erota. Oloni oli niin huono. Päätös otti koville, vaikka se helpotti. Nyt kuitenkin on yksinolo ylitsepääsemätöntä. Yritän olla positiivinen, mutts se on vaikeaa vsrsinkin ulkona liikkuessa ja mediaa lukiessa. Olenkin alkanut eristäytyä. Mihin on hävinnyt elämänilo ja positiivisuus joka oli läsnä nuorempana?
En enää tiedä mistä löytäisin toivon?
Ps. Koen olevani ihan tavallinen suomalainen mies, hellyys olisi tärkeää sillä jäin siitä paitsi vaikka itse yritin sitä antaa. Puhelin oli aina tärkeämpi kuin minä.
Anteeksi purkaus. Kiitos lukijalle. Toivottavasti sinulla on ollut onnellinen elämä.
Kannattaa keskittyä tekemään siitä omasta elämästä hyvä-olipa parisuhteessa tai ei. Ei kannata velloa siinä, mitä puuttuu vaan ajatella mitkä kaikki jutut on hyvin. Ei kannata eristyä, sillä kukaan ei tule sinua kotoa hakeamaan. Täytyy olla näkyvillä ja tavoitettavissa, että kukaan voisi sinusta kiinnostia. Ensi vaiheessa hellittelyn tarpeeseesi voisit hankkia lemmikkieläimen, ne yleensä tykkää rapsuttelusta. Kaikki ihmiset eivät osoita kiintymystään samoin. Itse esimerkiksi en erityisesti välitä hellittelystä ja kylkikyljessä nyhjäämisestä.