Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kävi vihdoin autokaupoilla. Ääliö osti pösön!

Vierailija
12.09.2018 |

Kauan olen nalkuttanut, että pitäisi ostaa uudempi auto. No vihdoin mies lähti autokaupoille. Minä oletin, että ostaisi jonkun ihan uudenkarhean hienon auton.

Mies ostikin Peugeot 407 farmarin, kun sai halvalla. Kitupiikki ei viitsinyt panostaa autoon taaskaan, vaan osti pösön kun parilla tuhannella eurolla sai. Oli halpa, kun kuulemma pitää jakohihna vaihtaa.

Olis voinut ostaa käteisellä vaikka 30000 euron auton, eikä olisi läheskään kaikki rahat menny, mutta ei tuo viitsi kun on niin pihi.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoon sijoittaminen on kuin vastatuuleen kuseminen.

42/68 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotto Ap'lle :(

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mösjööt ja pösjööt . Kutsutaa nnyt sitä sitten sillä ihanalla "peukeotilla", kun ei ranska suomalaisiin iske. :D

Jokainen tietää, miten bon jour lausutaan. Peugeot lausutaan samalla tavalla kuin bon jour, mutta ajateltuna ensimmäinen o-kirjain öönä, eli kirjoitettu muoto voisi olla vaikka "bön jour"

Vierailija
44/68 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lähtetit miehen ostamaan rahoillasi 30 000 euron auton sinulle ja toi tonnin luuskan? Miksi et itse osta autoasi?

Jos taas yhteisistä rahoista kyse, teillä taitaa olla muitakin ongelmia kuin tuo pösö.

Ryypäsikö loput?

Vierailija
45/68 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pösöt on ihan kivoja autoja. Mä ostin nuorenpana pösön, kun tykkään siitä logosta, ja pösö kuulostaa muutenkin lausuttuna ihan söötiltä. Kaikki autot ollut pösöjä siitä lähtien.

Ostitko oikeesti auton noilla perusteluilla? Logon sööttiyden perusteella??

No miksei jos siltä tuntuu? Harmaatakin harmaampaa on perustaa elämänsä johonkin excel-taulukolla tehtyyn kannattavuuslaskelmaan.

Vierailija
46/68 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lähtetit miehen ostamaan rahoillasi 30 000 euron auton sinulle ja toi tonnin luuskan? Miksi et itse osta autoasi?

Jos taas yhteisistä rahoista kyse, teillä taitaa olla muitakin ongelmia kuin tuo pösö.

Ryypäsikö loput?

Minä ainakin ryyppäisin jos itsellä olis tuollainen pirttihirmu nalkuttamassa :D

Vierailija
47/68 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun, ap, on nyt kuljettava bussilla :(

Vierailija
48/68 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan hieno auto ja järkevän hintainenkin.

Vierailija
49/68 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin niin toivonut hienoa Volvoa tai bemaria.

Ap

No sillä 30:lla ei vielä kummoista saa...

Vierailija
50/68 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan olen nalkuttanut, että pitäisi ostaa uudempi auto. No vihdoin mies lähti autokaupoille. Minä oletin, että ostaisi jonkun ihan uudenkarhean hienon auton.

Mies ostikin Peugeot 407 farmarin, kun sai halvalla. Kitupiikki ei viitsinyt panostaa autoon taaskaan, vaan osti pösön kun parilla tuhannella eurolla sai. Oli halpa, kun kuulemma pitää jakohihna vaihtaa.

Olis voinut ostaa käteisellä vaikka 30000 euron auton, eikä olisi läheskään kaikki rahat menny, mutta ei tuo viitsi kun on niin pihi.

Mitäs olet niin ääliö, että olet ääliön kanssa.

Vierailija
51/68 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ruikuttaa, kun ei itse tienaa rahaa ostaa autoa 😀 olisit kiitollinen, että päästää pelkääjän paikalle tollasen luuserin.

Vierailija
52/68 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se pösölö!

Vierailija
53/68 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jakohihnaremppa sit maksaa sen auton verran.

Ei kuulemma maksa, mies tekee sen itse.

Ap

Vierailija
54/68 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapureilla on joku paska Octavia kun mulla on Dodge RAM. On selvää, että naapurin muija käy tarjoamassa mulle pillua aina kun oman äijän silmä välttää.

Vierailija
55/68 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapureilla on joku paska Octavia kun mulla on Dodge RAM. On selvää, että naapurin muija käy tarjoamassa mulle pillua aina kun oman äijän silmä välttää.

Mitä isompi auto sitä pienempi k*lli.

Vierailija
56/68 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paketti-, vai kuorma-auto?

Vierailija
57/68 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä parin tonnin Japanialainen menopeli papalta ja kulutusosien vaihdolla menty jo 50000 kilometriä.

Vierailija
58/68 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies meni ja osti jaguarin ;)

M36

Vierailija
59/68 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap

Vierailija
60/68 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies ostaa ranskalaisia vain grilliltä. Mutta fiku mies, ei tuhlaa liikaa kulkupeliin. Yli kymppitonnin laitto on turhaa.