Mies kävi vihdoin autokaupoilla. Ääliö osti pösön!
Kauan olen nalkuttanut, että pitäisi ostaa uudempi auto. No vihdoin mies lähti autokaupoille. Minä oletin, että ostaisi jonkun ihan uudenkarhean hienon auton.
Mies ostikin Peugeot 407 farmarin, kun sai halvalla. Kitupiikki ei viitsinyt panostaa autoon taaskaan, vaan osti pösön kun parilla tuhannella eurolla sai. Oli halpa, kun kuulemma pitää jakohihna vaihtaa.
Olis voinut ostaa käteisellä vaikka 30000 euron auton, eikä olisi läheskään kaikki rahat menny, mutta ei tuo viitsi kun on niin pihi.
Kommentit (68)
Kenelle mies osti auton? Itselleen? Jos, niin osti minkä hyväksi harkitsi.
Perheelle, teidän yhteisillä rahoilla? Olisit mennyt mukaan kertomaan mielipiteesi niin ei tarvitse täälä avautua. Ei mulla muuta :)!
Siis lähtetit miehen ostamaan rahoillasi 30 000 euron auton sinulle ja toi tonnin luuskan? Miksi et itse osta autoasi?
Jos taas yhteisistä rahoista kyse, teillä taitaa olla muitakin ongelmia kuin tuo pösö.
Mies ostaa omilla rahoillaan just semmosen auton kuin sattuu huvittamaan. Jos se ei akalle kelpaa niin ostakoon itse mieleisensä.
Pösöt, sitikat ja rellut ovat halpoja ostaa käytettyinä. Saman ikäinen ja samoilla kilometreillä oleva Toyota tai Ford maksaa paljon enemmän.
Se on sitten eri asia miten paljon rahaa noiden ranskalaiset hengissä pitämiseen kuluu.... Niissä on aina jotain rikki.
Tiesittekö, että se suomalaisittain PEUKEOTTI lausutaan PÖSJÖÖ? ;D Siitä se pösötti tuleekin. Taas suomalaisittain jätetty j pois.
Pösöt on ihan kivoja autoja. Mä ostin nuorenpana pösön, kun tykkään siitä logosta, ja pösö kuulostaa muutenkin lausuttuna ihan söötiltä. Kaikki autot ollut pösöjä siitä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
pösöissä ja sitikoissa paljon sähkövikoja
Oli ennen, ei ole enää.
Vierailija kirjoitti:
Pösöt on ihan kivoja autoja. Mä ostin nuorenpana pösön, kun tykkään siitä logosta, ja pösö kuulostaa muutenkin lausuttuna ihan söötiltä. Kaikki autot ollut pösöjä siitä lähtien.
Ostitko oikeesti auton noilla perusteluilla? Logon sööttiyden perusteella??
Naapurini osti muutamia vuosia ajetun Peugeot 407:n. Joitakin kuukausia myöhemmin tämä Pösö syttyi tuleen moottoritiellä kesken työmatkan ja paloi korjauskelvottomaksi. 407 on laadultaan huonoimpia malleja koko merkin historiassa. Vaihda miestä, jos ei auto vaihdu.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, että se suomalaisittain PEUKEOTTI lausutaan PÖSJÖÖ? ;D Siitä se pösötti tuleekin. Taas suomalaisittain jätetty j pois.
Ei siinä mitään jiitä ole.
Vierailija kirjoitti:
pösöissä ja sitikoissa paljon sähkövikoja
Ja Skoda on Tsekkoslovakian lahja maailmalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Se on mösjöö jossa on j. Jos kerran ranskaa puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti se on on "Bösjyy".
https://www.is.fi/autot/art-2000005129665.html
Peugeot lausutaan "Bösjy" -todella pehmellä s:n ja j:n sekoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Järkevintä on ostaa auto pienliikkeestä, hinta/laatusuhde paras.
https://www.nettiauto.com/yritys/ostetaanautoja
Suosittelen!
Hyi 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mösjöö pösjöö
Voi mösjööt ja pösjööt . Kutsutaa nnyt sitä sitten sillä ihanalla "peukeotilla", kun ei ranska suomalaisiin iske. :D
Saksalaisissa taas paljon tuhansien eurojen moottorivikoja.