Neljät häät 2018 Official
Alkaa illalla.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005824553.html
Aika karun näköiset asusteet noilla ”vierailla” jotka arvostelevat tämän illan häät. Goottiasustus ja toisella ei näyttäs olevan meikkiä kasvoilla yhtään.
Kommentit (957)
En tykännyt Tuulan hääpaikasta tai mekosta. Jonnan mekko oli upein ja se koko hääsali ja miljöö. Mutta hiukset ja meikki oli ihan leimit.
Emmillä oli kaunis juhlapaikka ja kirkko ja hieno idea, kun itse tekee mekon.
Minnan (musta hääpukumorsian) hääpaikka oli kanssa tosi kaunis. Puku oli kantajalleen kaunis, vaikkei oman maun mukainen. Minna ja Emmi oli positiivisia ihmisiä, positiivisia kommentteja antoi, ei pelkkää haukkumista
Viimeisistä häistä oli jätetty kuvaamatta stand up koomikko kokonaan ja vieras morsiammet oli lähteneet jo ennen koomikon esiintymistä. T. Vieraana ollut
Uusimman jakson ruudusta katsoin ja melkein jäi katsomatta tuon vanhan vaaleatukkaisen haahkan takia. Jotenkin niin epämiellyttävä olemus ja puhetyyli, naamakin koko ajan norsun vtulla.
Melkein yhtä akkamainen tuo tummatukkainen. Ylimielinen ruma eukko.
Vierailija kirjoitti:
Melkein yhtä akkamainen tuo tummatukkainen. Ylimielinen ruma eukko.
On kyllä järkyttävää, mitä täällä sanotaan toisesta ihmisestä.
Mistä syystä se yksi morsian ei päässytkään paikalle, vaan korvaajana oli mies (oma mies puhui juuri tv:n päälle enkä jaksa selata netti-tv:tä erikseen)?
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä se yksi morsian ei päässytkään paikalle, vaan korvaajana oli mies (oma mies puhui juuri tv:n päälle enkä jaksa selata netti-tv:tä erikseen)?
Oli kipeä. Aika hauskaa, kun oli mies arvostelijana :D pitäisi olla useammin
Täällä te haukutte morsiammia ilkeiksi valittajiksi, vaikka te siellä itse olette kaksinverroin pahempia. Haukutte toisten ulkonäköä, painoa, puhetyyliä ja oikeastaan ihan kaikkea. Pahinta on se, että suurin osa teistä on yli 30v. Aikuiset ihmiset. Nykyajan nuoretkin osaavat käyttäytyä paremmin, kun tiedetään ettei toisten ulkonäköön kuulu mennä puuttumaan ja ymmärretään, että puhetapojen tai muiden piirteiden (joihin itse ei voi vaikuttaa) haukkuminen on lapsellisinta paskaa koskaan.
Onneksi te olette kaikki kuvan kauniita fitnesprinsessoja... Ainiin ei hitto, sekin on väärin :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä te haukutte morsiammia ilkeiksi valittajiksi, vaikka te siellä itse olette kaksinverroin pahempia. Haukutte toisten ulkonäköä, painoa, puhetyyliä ja oikeastaan ihan kaikkea. Pahinta on se, että suurin osa teistä on yli 30v. Aikuiset ihmiset. Nykyajan nuoretkin osaavat käyttäytyä paremmin, kun tiedetään ettei toisten ulkonäköön kuulu mennä puuttumaan ja ymmärretään, että puhetapojen tai muiden piirteiden (joihin itse ei voi vaikuttaa) haukkuminen on lapsellisinta paskaa koskaan.
Onneksi te olette kaikki kuvan kauniita fitnesprinsessoja... Ainiin ei hitto, sekin on väärin :D
Voi ei, netissä arvostellaan televisioon ja julkisuuteen hakeutuneita ihmisiä. No minäpä haukun näitä haukkujia, siitäpä oppiivat olemaan haukkumatta...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä kamala ihminen, mutta ai kauhea tuo hammaslääkärin puhetyyli, aivan kuin hampaat eivät mahtuisi suuhun.
No oot kyllä ilkeä. Monilla mauttomille asioille vois tehdä jotain, niin ku todella massiiviselle ylipainolle tai siniselle tukalle, mut ihanko oikeesti aikuinen ihminen sanoo tuollaista? Opetatko lapsillekin varmasti saman?
Opetatko sinä lapsiasi tuomitsemaan vastaavasti eri kokoiset ja -tyyliset ihmiset?
Ai onko puheviasta pilkkaaminen sitten jotenkin todella sivistynyttä?
Ei kait oo. Tosin valtava vatsa.
Livillä on esitetty myös ulkomaiden versioita tästä sarjassa. Ainakin Amerikan versiossa mukana on ollut myös samaa sukupuolta olevia pareja, ainakin jaksossa, jossa oli neljät häät New Yorkissa ja sen lähialueella ja jakso, jossa arvostelevat morsiamet olivatkin sulhasia. Ainakin osa näistä meni naimisiin ihan naisen kanssa, osa taisi olla homoja. Olisipa Suomenkin versiossa tälläinen "erikoisjakso".
Siis mitä ihmettä tuon Emmin seppeleelle on tapahtunut. Aivan kuin ovikranssi päässä. Ilmettä ei todellakaan piristä nuo uimalasien näköiset silmälasit, eikö omiin häihin olisi voinut panostaa piilareita?
Vierailija kirjoitti:
Livillä on esitetty myös ulkomaiden versioita tästä sarjassa. Ainakin Amerikan versiossa mukana on ollut myös samaa sukupuolta olevia pareja, ainakin jaksossa, jossa oli neljät häät New Yorkissa ja sen lähialueella ja jakso, jossa arvostelevat morsiamet olivatkin sulhasia. Ainakin osa näistä meni naimisiin ihan naisen kanssa, osa taisi olla homoja. Olisipa Suomenkin versiossa tälläinen "erikoisjakso".
Suomessakin homo parit olivat tervetulleita, eri asia hakiko mukaan
Karhupatee kuulostaa kasvissyöjän korvaan kamalalta 😝
Mtiten tuolla hassun näköisellä pönäkällä Emma-Veeralla on noin komea ja paljon nuoremman näköinen mies?
Vähän ylimielinen toi Annikka kun sanoi häidensä olevan huimasti edellä muita. Mielenkiinnolla odotan.
Itse käsitän wt-käsitteen sillä tavalla, että se on semmoinen niinkuin kliseinen ja miljardi kertaa tehty. Oikein semmoiset tyyppiliset wt-häät on semmoiset, missä on juuri kaikki mahdolliset hääkliseet ilman mitään persoonallisuutta ja omaa. Ja sitten kuitenkin kehutaan, miten juuri nää meidän häät oli tämmöiset "vähän erilaiset"