Neljät häät 2018 Official
Alkaa illalla.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005824553.html
Aika karun näköiset asusteet noilla ”vierailla” jotka arvostelevat tämän illan häät. Goottiasustus ja toisella ei näyttäs olevan meikkiä kasvoilla yhtään.
Kommentit (957)
Sattumoisin on ihan monelta alalta koulusta ja tälläkin hetkellä työelämässä 😁 se ulkonäkö ei kerro kaikkea. Toki olin vielä kotona, kun nuorimmainen poika täytti hääpäivänä 1v. En halunnut laittaa päiväkotiin ennen sitä.
Kiinnittikö kukaan huomiota sulhasten pukuihin? Viimesissä häissä oli aika erikoinen puku sulholla.
Joopa joo kirjoitti:
Lopputulema on, että se sössäävä hammaslääkäri on fiksuin. Koulutus kun on vaan sellainen juttu, että ne näkyy vähän joka asiassa. Neljän lapsen äiti on ...olkoonpa sanomatta.
Täh? Kenellä niistä oli neljä lasta?!
Jonna oli tossa alussa leuhkan oloinen.
Minna oli alussa ihan eri näköinen kuin mitä sitten häissään. Hieno muodonmuutos! Tykkäsin eniten hänen hääpuvustaan ja kampauksesta.
Tuula sanoi ettei tykkää mustista hääpuvuista, mutta ei sen oma pukukaan ollut mikään silmänilo.
Vierailija kirjoitti:
Toi Tuula on ärsyttävä. Asettakoon ikärajan omiin juhliin, mut jos tanssivat lapset vie juhlatunnelman, ni kyllä jotain on pielessä! Inhottavasti puhui muutenkin.
Tuossa kohtaa vanhempien olisi syytä pitää kakaransa kurissa ja istumassa paikoillaan. Ei toisen häävalssin sekaan mennä tanssimaan piirileikkiä. Ihan järkyttävää. En huomannut että kukaan olisi tullut kieltämään tai poistamaan. Juhlissa on etiketti ja hyvät tavat kannattaisi lapsille opettaa, ei joka paikassa vain sovi leikkiä ja lällättää.
Ja vauvat kirkossa, viekää ne ulos jos ne rupeaa huutamaan. Joojoo, sulta jää tilaisuus kuulematta, mutta jos lapsi rääkyy niin niin jää kaikilta muiltakin. Ei ole sopivaa tuoda vauvaa kirkkoon.
Tuollainen käytös on epäkohtelista ja epäkunnioittavaa.
Emmin seppele oli ihan järkyttävä!!! 😂
Eikö kukaan voinut sanoa, että se on vähän raskas!
En ymmärrä kun ihmisillä on epäsopivia pukuja, kamalia hiuslaitteita yms. niin eikö kukaan sano niille? Kaaso, sisar, äiti, ystävä?
Kyllä mua harmittaisi jälkikäteen katsoa että olipas joku juttu tyhmästi eikä kukaan sanonut mitään!
Typerää haukkua täällä toisen puhetapaa, kun sellaiselle ei välttämättä voi mitää! Loukkaavinta ikinä.
Ehkä Emmi itsekkin tajusi kukkalaitteen olevan turhan iso, mutta mitä siinä vaiheessa voi enään tehdä? Muutenkin kiireinen aikataulu häissä. On se tyhjää parempi. Aina kaikki ei ole täydellistä. Tämä jakso oli sikäli ihanin, kun morsiamet antoivat toisille positiivistakin palautetta, ei ollut pelkkää valitusta, kuten edellisillä kausilla
Ensimmäiset häät olivat kyllä ihanat, ansaitsivat voittaa! Sen lievästi puhevikaisen mekko oli aivan ihana, seppele olisi ollut parempi vähän pienempänä ja juhlatila oli kiva. Harmi ettei ruokatarjoilua saatu toimimaan, meillekin tulee nimittäin ravintolahäät ja minulle olisi tärkeää, että ruoka tulee pöytiin suht samaan aikaan. Ja täytynee maksaa vähän ekstraa, että tehdään vaikka 10 % isompia annoksia, häissä on kurjaa olla nälkäisenä.
Tuula valitettavasti näytti niin kamalalta kaikin puolin, ettei häämekkokaan pelastanut sitä. Lisäksi oli ihan kännissä, sen verran silmät harhaili ja posket punotti illasta. Joka tapauksessa ihan peruskivat häät, liikaa kertakäyttökrääsää koristeluissa tosin. Luulisi, että jo 2018 ajateltaisiin hieman omaa jätekuormaa.
Vikat häät olivat kyllä melko wt, vaikka morsian ja sulho vaikuttivatkin suht mukavilta ja lämpimiltä ihmisiltä. Tuskin olisin itse kovin myöhään viihtynyt, enkä kyllä pidä mustista häämekoista. Oikeastaan kaikki muut paitsi valkoiset näyttävät enemmänkin rooliasuilta tai vanhojentanssimekoilta...
Millähän perusteella vaikka mekosta pitäisi pisteet muuten antaa? Mä esimerkiksi antaisin mustalle mekolle 0, koska se ei ollut juhlava, oli aika lapsellinen, ei sopinut häihin enkä itse ikinä pukisi sellaista. Toisaalta sopi varmasti kantajansa tyyliin, että sillä perusteella antaisin varmaan 10; en voisi kuvitella muunlaista mekkoa hänellä.
No itse ainakin antaisin pukupisteet nimenomaan sen mukaan miten sopii kantajalleen. Koska kaikille ei nyt vaan sovi mikään valkoinen ja runsas.
Itse tykkään kaikenlaisista ja kaiken värisistä hääasuista. Tuulan yläosa oli kyllä aika kamala. Oi miksei voinut laittaa lyhyitä hihoja, boleroa tms. Löllyvä iho nyt vaan ei oo kaunista, varsinkaan morsiamena.
Minusta kaikki morsiamet olivat jotenkin mukavia ja kotoisia. Erilaiset persoonat ja tyylit on juuri ohjelman suola.
Siis oliko kaikissa häissä se sama kenkäleikki :D Itsekin olen ollut useissa häissä ja tämä kenkäleikkki on nähty melkein kaikissa. Vähän kun jaksaa nähdä vaivaa, niin vaikkapa netistä löytyy tuhansia muitakin hääleikki-ideoita! Ja voi googlettaa vaikka englanniksi, jos sieltä löytyisi jotain erilaisempaa. On paljon mielenkiintoisempaa seurata sellaista hääleikkiä, jonka juonta ei tiedä etukäteen. Mutta kun se on sitä tuttua ja turvallista. :D
Sen hammaslääkärin stailin idea oli hyvä, mutta toteutus ei niinkään. Hänhän hukkui siihen jättiseppeleeseen! Sen joka voitti hääpuku oli kyllä hieno, mutta aikamoiseksi harmaavarpuseksi oli jäänyt muu stailaus, siis meikki ja hiukset.
Tuntui, että ruoka oli jokaisissa häissä sitä samaa.
Mutta on tää vaan viihdyttävä ohjelma! Tuntuu, että kaikkien häät on WT-häitä :D
Vierailija kirjoitti:
Pisteet meni tällä kertaa tosi tasaisesti! 😊 Ei ollut voittajalla 20 pisteen kaulaa seuraaviin. Kiva kun mies oli yksissä häissä tuuraamassa.
Ohis, mutta olenko ainoa jonka mielestä tuo mies oli aika rasittava tyyppi? Jotenkin oudon ärsyttävän oloinen, en itse jaksaisi jakson perusteella hänen kaltaisensa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi WT tarkoittaa? 🙈
White trash.
Millä perusteella kukaan mukana olleista ois ollut valkoroskaa? Kouluttamaton, ei sivistynyt sossupummi voi olla jotain ihan muutakin kuin shokkivärjätyillä hiuksilla varustettu.
Tiesittekö, että Suomessa on ollut perinteisesti musta hääpuku? Valkoinen on muualta tullut perinne. Aika absurdia haukkua sivistymättömäksi valkoroskaksi, jos yleistieto on noin suppea.
Sinitukkainen oli symppis tyyppi. Jonnalla kauniin näköiset häät.