Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi naapurini odottaa kaksosia rööki huulessa

Vierailija
12.09.2018 |

Saatiin tänne meidän lähiöön aivan ihana uusi naapuri. Juttelin niitä näitä sen kanssa kun kävin tervehtimässä ja esitteli vatsaansa, kertoi odottavansa kaksosia. Kaksi lasta ennestään pyöri vieressä. Sitten tämä niin ihana nainen otti esiin röökiaskin ja sytytti tupakan. Vein omat lapset heti kauemmas tästä ja meinasin sanoa että ootko nyt ihan tosissasi. Muuttui heti kuva tästä naisesta, en itse ymmärrä moista. Olisiko kuulunut sanoa jotain vaikka asiahan ei minulle kuulu?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munentinen kaveri myös poltti raskaana... vaahtosi miten stressi on niiiiin paljon pahempi lapselle ja neuvolan täti antoi luvan polttaa, sekä oli tosi ylpeä kun hän on hiukan vähentänyt. Jeesus.

Vierailija
22/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva lapsen yritys jatkuvista keskenmenoista huolimatta on sama asia kuin abortti. En voi ymmärtää. Miettikääpä jos lapsi ehtii vaikka joka kerta vikoille16-20 ja aina tulee kesken jonkun kohdun vian takia niin varmasti se kärsiijo kipuja tms. Kuinka julmaa on toistuvasti tappaa omia vauvoja/sikiöitä itsekkyydestä haluta lapsi. Jos kerran tietää että on mahdollisuus että raskaus ei kestä, niin silloin ei pitäisi pakko yrittää yli kolmea kertaa ainakaan. 

Oli vähän ohis avautuminen mutta oli pakko.

Olet idiootti. Älä lisäänny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse rv24 menossa ja poltan silloin tällöin. En välttämättä joka päivä mutta kuitenkin. Turha sun on sitä naapuriasi tuomita ja töllötellä. Eiköhän se elossa se lapsikin siellä pysy. On munkin äiti polttanut kaikki raskautensa ja ihan ihmisiä meistä kasvoi.

Kohtukuolema on yleisempää sellaisilla jotka polttavat raskausaikana. Oletko koskaan katsonut videoita joissa sikiö selvästi kärsii kun äiti polttaa?Jos et edes polta joka päivä niin miksi et samantien lopeta? Etkö rakasta lastasi?

Vierailija
24/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan tajunnut tätä että miksi tupakoimattomat luulevat olevansa jotenkin parempia vanhempia? Me rakastetaan lapsia ihan yhtälailla ja varmasti enemmänkin kun moni muu.

Öh rakastat lasta jota kuitenkin pahoinpitelet jo ennen syntymää? Aivan..

Vierailija
25/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin eukko tuli mulle valittamaan kerran kun poltin rivarini takapihalla ja lapset leikkivät siinä. Mitenkönhän ne lapset siinä myrkyttyt jos itse poltan. Huoh, en ymmärrä näitä napisijoita. Pitäkää huolta omasta elämästänne

Niin et sitten mitenkään voinut mennä sen syöpäkääryleesi kanssa jonnekkin muualle?vaan oli pakko juuri siinä polttaa?

Vierailija
26/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin poltin raskaana ja terveitä lapsia 3.joten jättäisin sen arvostelun ja antaisin toisen tehdä niinkuin parhaaksi näkee.

Ja sinusta oikeasti on lapsen parhaaksi että äiti polttaa raskauden aikana? Saisinko jotain perustelua tähän, en voi mitenkään ymmärtää.

Vierailija
27/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän ero siinäkin on kun jotkut vanhemmat ottavat joka päivä oluen? Omasta mielestäni tuo on pahempi asia kun että tupakoi lapsen lähellä.. Tuollaiset ei ainakaan lapsiaan rakasta

Vierailija
28/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan tajunnut tätä että miksi tupakoimattomat luulevat olevansa jotenkin parempia vanhempia? Me rakastetaan lapsia ihan yhtälailla ja varmasti enemmänkin kun moni muu.

Rakkautta ei voi hengittää, prioriteetit kannattaa muistaa.

Vierailija
29/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän ero siinäkin on kun jotkut vanhemmat ottavat joka päivä oluen? Omasta mielestäni tuo on pahempi asia kun että tupakoi lapsen lähellä.. Tuollaiset ei ainakaan lapsiaan rakasta

Ottaako se lapsi hörpyt siitä oluesta myös niinkuin tupakansavusta henkoset tahtomattaan?

Vierailija
30/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poltan ja ihmettelen suuresti sitä miten toiset voi olla niin kiinnostuneita siitä! Kun saatan lasta eskariin niin saan monia vihaisia katseita vaikka olemme ulkona enkä puhalla lastani päin savua. Enkä myöskään raskaana polttaisi, mutta tuo ihmetyttää kovasti.

Vierailija
31/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse poltan ja ihmettelen suuresti sitä miten toiset voi olla niin kiinnostuneita siitä! Kun saatan lasta eskariin niin saan monia vihaisia katseita vaikka olemme ulkona enkä puhalla lastani päin savua. Enkä myöskään raskaana polttaisi, mutta tuo ihmetyttää kovasti.

Koska se nyt vaan on niin vastenmielistä ja kertoo älykkyydestäsi paljon. Säälivät lasta.

Vierailija
32/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse rv24 menossa ja poltan silloin tällöin. En välttämättä joka päivä mutta kuitenkin. Turha sun on sitä naapuriasi tuomita ja töllötellä. Eiköhän se elossa se lapsikin siellä pysy. On munkin äiti polttanut kaikki raskautensa ja ihan ihmisiä meistä kasvoi.

Kohtukuolema on yleisempää sellaisilla jotka polttavat raskausaikana. Oletko koskaan katsonut videoita joissa sikiö selvästi kärsii kun äiti polttaa?Jos et edes polta joka päivä niin miksi et samantien lopeta? Etkö rakasta lastasi?

Ei se vain ole niin helppoa lopettaa vaikka haluaisi. Varsinkin stressatessa tulee poltettua ja sitten polttelusta tulee huono omatunto ja sitten sitä polttaa lisää

Vierailija
33/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin eukko tuli mulle valittamaan kerran kun poltin rivarini takapihalla ja lapset leikkivät siinä. Mitenkönhän ne lapset siinä myrkyttyt jos itse poltan. Huoh, en ymmärrä näitä napisijoita. Pitäkää huolta omasta elämästänne

Niin et sitten mitenkään voinut mennä sen syöpäkääryleesi kanssa jonnekkin muualle?vaan oli pakko juuri siinä polttaa?

Olin omalla takapihallani polttamassa joten minun ei kuulu siitä mihinkään lähteä.

Vierailija
34/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin poltin raskaana ja terveitä lapsia 3.joten jättäisin sen arvostelun ja antaisin toisen tehdä niinkuin parhaaksi näkee.

Tupakoivan älykkyysosamäärä on yli 10 pistettä matalampi kuin tupakoimattoman, koska aivojen hiusverisuonet tukkeutuvat. Ja kyky itsepetokseen uskomaton, koska tupakka manipuloi aivojen tunnekeskusta.

Tuota tuota.. syy miksi NYKYÄÄN tupakoivien naisten lasten äo on matalampi on kuin muiden on se, että niiden tupakoivien naisten äo on matalampi kuin muiden. Itse olen syntynyt -71, äiti poltti koko raskausajan pari askia päivässä, oli ihan tavallista tuolloin. Mun äo on yli mitattavan skaalan. Eli ainakin 155. Ja ihan samaa havaitsen ikäluokassani muutenkin. Itse en polta, en ole koskaan polttanut, enkä polttamista ymmärrä.

Vierailija
35/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako se lapsi hörpyt siitä oluesta myös niinkuin tupakansavusta henkoset tahtomattaan?

On humalainen vanhempi huonompi kun tupakoiva vanhempi

Vierailija
36/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi ei ole vähentynyt vaikka moni virheellisesti luulee, että ennen naiset polttivat enemmän. Raskausajan tupakoinnin haitat tiedettiin kyllä jo 70-luvullakin. Suomi on ainoa Pohjoismaa, jossa naisten tupakointi jatkuu ennallaan vuosikymmenestä toiseen. Ehkä neuvoloiden suhtautuminen on liian lepsua.

Tupakointi heikentää sikiön hapensaantia ja aiheuttaa oppimisvaikeuksia, suurentaa astmariskiä ja aiheuttaa lukuisia muita haitallisia seurauksia. Mitään puolustusta kyseiselle toiminnalle ei ole.

Vierailija
37/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.humalassa ihmiset niin epävakaita ja voivat vaikka satuttaa lasta

Vierailija
38/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kyllä ottavat aina niin itseensä tämän rööki keskustelun

Vierailija
39/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää. Ei muutama olut humalaiseksi tee.

Vierailija
40/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko nämä tupakoivien kommentit täällä kirjoitettu tosissaan vai provoileeko joku?? Tiesin kyllä, että tupakoivat ovat keskimääräistä tyhmempiä, mutta että noin tyhmiä? Voiko tuollaisia ihmisiä oikeasti olla olemassa?