Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet eivät tykkää makeasta?

Vierailija
11.09.2018 |

Nytkin tein cashew-vadelmasuklaata ja miespökilö ei syö suklaata :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään syö suklaata, enkä muutakaan makeaa, ja ihan nainen olen. Makuasioita.

Vierailija
2/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee öklö ja säkki olo. Tuntuu heti, että pehmenee ja testot laskee. Tarjoile sitä sitruunapiirakkaasi siitä me miehet tykätään. Ei liian makeaa vaan sopivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää ne jotkut. Mun mies aina ostaa myös itselleen irtokarkkeja, kun lapset ostaa. Kakuista ei kyllä niin välitä.

Vierailija
4/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee öklö ja säkki olo. Tuntuu heti, että pehmenee ja testot laskee. Tarjoile sitä sitruunapiirakkaasi siitä me miehet tykätään. Ei liian makeaa vaan sopivaa.

Testot laskee :-D... En minäkään pidä makeasta, mutta ei ole tullut koskaan ajateltua sitä tuolleen. Paljonkos muuten sitruunapiirakkaheebolta nousee penkistä? :-D

Vierailija
5/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testot laskee :-D... En minäkään pidä makeasta, mutta ei ole tullut koskaan ajateltua sitä tuolleen. Paljonkos muuten sitruunapiirakkaheebolta nousee penkistä? :-D

110kg vaan. Olen aina ollut huono penkkaaja. Kyykky 200kg. Soutu 120kg sarjoina.

Vierailija
6/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää olen mies ja tykkään kaikesta makeasta ja se näkyy painossa sekä vyötäröllä, on mun elämän pahe ja ongelma, syön liikaa ja lisää pitäisi laihduttaa.

Vierailija
7/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää makeasta enemmän kuin minä. Tunkee esim. kahviin, teehen ja puuroon ihan älyttömästi sokeria ja tykkää pullista ja kaikista leivonnaisista, ja myös esim. karkeista ja suklaasta.

Vierailija
8/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia en syö, mutta suklaasta pidän paljon. Kahvista taas en pidä. Makuasioita. En ole ylipainoinen.

T. Lidl-mies.

Vierailija
9/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet on pahimpia sokerihiiriä. Tiedän enemmän miehiä jotka syö paljon makeaa kuin naisia.

Vierailija
10/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole läskejä nähnyt?

Vierailija
11/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on makeahammas, jota kolottaa vähän väliä. Juo limpparia ja syö karkkia kuin pikku kakarat. Kahvin kanssa pitää olla pullaa tai pikkuleipiä jne.

Vierailija
12/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän isäntä syö kyllä irtokarkkia mielellään. Itse en voi sietää makeaa.

Vierailija
13/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on älyttömän perso makealle. Keksipaketi menee kevyesti päivässä. Joo on hällä ylipainoa aika lailla.

Vierailija
14/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun havaintojeni mukaan naiset syövät enemmän makeaa, eli karkkia, leivoksia ja pullaa. Miehet lihottavat itsensä mielummin suolaisella, eli pitsalla, makkaralla, kebabilla ja grilliherkuilla. 

En sitten tiedä, mistä ero johtuu.

Vierailija
15/15 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toi mun miehelle, joka on laidutuskuurilla aina. Niin, paitsi silloin, jos ollaan juhlissa/kylässä/meillä on juhlat/vieraita, silloin maistuu muuten urakalla.

Muistaa myös maistella salaa kaapista minun herkkujani. Ja niitä saisi syödä kun kertoisi ensin. Inhottaa kun luulen, että kaapissa on suklaani ja se onkin kadonnut sieltä laihdutuskuurilaisen suihin, kertoisi, että ottaa! Itse siis tykkäisin kaapissa pitää jemmassa siltä varalta, että joskus tekee mieli herkutella.