Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri alkoi sitten siivoamaan

Vierailija
11.09.2018 |

vasta nyt vaikka on ollut koko illan ja iltapäivän kotona...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relax..

Vierailija
2/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi se sua haittaa? Saahan sitä siivota vaikka koko yön jos osaa siivota ilman häiritsevää melua.

Vierailija
4/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

So?

Vierailija
5/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä eräs puusta laskeutumaton kyylä kommentoi joka ollut koko päivän ja iltapäivän kotona kyttäämässä toisten elämiä.

Vierailija
6/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen aina just noin, ärsyttää vaan kun ei voi imuroida kovin myöhään...

Vierailija
7/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli rankka päivä töissä, ja tarvitsi ensin lepoa. Ehkä piti tehdä myös ruokaa, hoitaa paperiasioita, puhua pitkä puhelu tukea tarvitsevan ystävän kanssa, auttaa lasta koulutehtävässä, ihmetellä toimimatonta tulostinta/kaukosäädintä/TVtä.

Tai sitten niin kuin mulla; oli pakko ottaa Netflix-maratoni työpäivän jälkeen, sitten paistaa lättyjä ja nyt lasten mentyä nukkumaan on hyvä siivoilla ;)

Vierailija
8/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sen pystyisikin tekemään ilman häiritsevää melua. Ei tarvitse olla kyylä tietääkseen että hän on kotona...

Vierailija
9/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pistin sämpylätaikinan tänään nousemaan hiukan ennen seitsemää illalla. Joskus tulee päähänpistona tehdä kotihommia vasta illansuussa. Tosin en ehkä ihan pesukonetta pistäisi päälle tai imuria enää ihan illalla, mutta leipoa tosiaan voin, tiskata, pyyhkiä pölyjä tai pestä vessaa.

Vierailija
10/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saa siivota nytkin, vaikka olisi koko vuoden ollut kotona. Missään ei edes hiljaisuutta ole. Osta oma talo ja lopeta se kyyläys.

Vierailija
11/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sen pystyisikin tekemään ilman häiritsevää melua. Ei tarvitse olla kyylä tietääkseen että hän on kotona...

Niin ei tarvitse kuin itse olla kotona 24/7 ja kuunnella elämään kuuluvia ääniä niin huomaa. P.S Pystytkö juuri sinä itse tekemään asioita hiljaa? Varmaan moni naapurisi olisi eri mieltä kanssasi.

Vierailija
12/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta asuntoon/taloon, jossa eivät naapurien äänet kuulu, jos noin korpeaa. Ihan oikeasti harkintaan otettavana neuvona, ei veetuiluna.

Vierailija
13/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Eihän vielä ole edes hiljaisuusaika.

Vierailija
14/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat iltaenergisiä. Minäkin tykkään iltasiivouksesta päivää enemmän. 

Vierailija
15/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan siivoa näin myöhään, siis sellaista mistä lähtee meteli, imurointi, yms. muuta kauheaa kolinaa aiheuttavaa hommaa. Mielestäni ihan normaaleja hyviä tapoja, että ottaa illemmalla naapuritkin huomioon eikä ole itsekäs ja tee vaan niin kuin huvittaa. Näistä vastauksista tulee mieleen sellainen minä-minä-asenne. Toki voi pullataikinan vaivata mutta joku patterin pesu ja siitä lähtevä kolina on kyllä mun mielestä liikaa. Mistä helkkarista sitä etukäteen tietää kuuluuko jossain talossa äänet. Ei tässäkään kuulunut moneen vuoteen kun muutin kun oli hiljainen naapuri, nyt kun tuo muutti niin mitään muuta tee kuin kolistelee ja mekkaloi.

Vierailija
16/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan naapurini? Joka laittaa lappuja ilmoitustaululle, jos jossain on imuroitu klo 20.30? Talossa hiljaisuus alkaa klo 22. Olen imuroinut joskus klo 21. Silloin lapuille ei löydy tilaa ilmoitustaululta, vaan niitä on teipattu pitkin seiniä, joskus työnnetty postiluukustakin, myös silloin, kun olen ollut poissa viikonkin.

Vierailija
17/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloissa ihmiset hoitaa asiansa eri aikaan, kuka mistäkin syystä.

Minä teen töitä kokkina. Pääsen monesti kotiin vasta myöhään yöllä. Kun olen hikoillut kuumassa keittiössä, menen kotona suihkuun ihan sama vaikka olisi yö.

Vierailija
18/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, onpa ihanaa kun kohta on oma talo jossa voi siivota yötä myöten ja huudattaa musaa.

Vierailija
19/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostaloissa ihmiset hoitaa asiansa eri aikaan, kuka mistäkin syystä.

Minä teen töitä kokkina. Pääsen monesti kotiin vasta myöhään yöllä. Kun olen hikoillut kuumassa keittiössä, menen kotona suihkuun ihan sama vaikka olisi yö.

Ja sitten? Ei kai yhä edelleen joku vatipää ihmettele, saako suihkussa käydä yöllä vai ei? Kun se on itsestäänselvyys, että saa.

Vierailija
20/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan siivoa näin myöhään, siis sellaista mistä lähtee meteli, imurointi, yms. muuta kauheaa kolinaa aiheuttavaa hommaa. Mielestäni ihan normaaleja hyviä tapoja, että ottaa illemmalla naapuritkin huomioon eikä ole itsekäs ja tee vaan niin kuin huvittaa. Näistä vastauksista tulee mieleen sellainen minä-minä-asenne. Toki voi pullataikinan vaivata mutta joku patterin pesu ja siitä lähtevä kolina on kyllä mun mielestä liikaa. Mistä helkkarista sitä etukäteen tietää kuuluuko jossain talossa äänet. Ei tässäkään kuulunut moneen vuoteen kun muutin kun oli hiljainen naapuri, nyt kun tuo muutti niin mitään muuta tee kuin kolistelee ja mekkaloi.

Sehän se on enemmän minä-minä-minä -asennetta että käskee muiden olla hiljaa jo ennen hiljaisuusaikaa. Mihin se hiljaisuuden raja sitten pitäisi vetää jos virallinen hiljaisuusaika ei riitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi