Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri alkoi sitten siivoamaan

Vierailija
11.09.2018 |

vasta nyt vaikka on ollut koko illan ja iltapäivän kotona...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käskenyt muiden olla hiljaa, ihmettelin vaan että onpa välinpitämätön, en ole laittanut lappuja myöskään. Vaikka on hiljaisuus 22-07 niin kyllähän lastenkin pitää päästä aikaisemmin nukkumaan. En todellakaan ala aamulla heti klo 7 myöskään huudattamaan esim. viikonloppuna imuria vaikka olisi oikeus koska ajattelen että monet haluaa viikonloppuna nukkua pitkään. Olen käynyt ihan ovella sanomassa kun yöllä on tultu baarista jatkoille ja huudettu ja mekastettu, mun mielestä ihan normaalia ymmärrystä vailla jos tullaan yöllä huutamaan kerrostaloon. Kiitos vinkistä muutan omakotitaloon heti kun voitan lotossa!

Vierailija
22/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suihkuttelu sama kuin siivous? Kyllä minäkin menisin suihkuun yöllä jos tarve vaatisi. Yritän kuitenkin aina kun mahdollista olla metelöimättä illalla ja yöllä, voi kun olisi sellaisia taloja hiljaisille ihmisille, vähän niin kuin on savuttomia taloja ja mitä kaikkia niitä nyt onkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus, mitä juntteja täällä on taas vastailemassa. Joo ei ole varmaankaan kiellettyä missään, mutta on hyvien tapojen mukaista olla mökäämättä klo 21 jälkeen illalla. Imuroinnista lähtee aina sellaista ääntä, joka kuuluu ainakin alakerran naapurille. 

Mikä nykypäivän ihmisiä vaivaa, kun yhtään ei voida ajatella muita?! Kaikki on vaan mun oikeuksia ja ajattelua, että jos joku asia ei ole erikseen kiellettyä, se on sitten sallittua. 

Normi on itsekäs k-pää ja se joka kehtaa kuuluttaa käytöstapojen perään, saa kuulla olevansa maalainen, jonka tulee muuttaa omakotitaloon, kun ei kestä normaaleita elämisen ääniä.

Vierailija
24/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus, mitä juntteja täällä on taas vastailemassa. Joo ei ole varmaankaan kiellettyä missään, mutta on hyvien tapojen mukaista olla mökäämättä klo 21 jälkeen illalla. Imuroinnista lähtee aina sellaista ääntä, joka kuuluu ainakin alakerran naapurille. 

Mikä nykypäivän ihmisiä vaivaa, kun yhtään ei voida ajatella muita?! Kaikki on vaan mun oikeuksia ja ajattelua, että jos joku asia ei ole erikseen kiellettyä, se on sitten sallittua. 

Normi on itsekäs k-pää ja se joka kehtaa kuuluttaa käytöstapojen perään, saa kuulla olevansa maalainen, jonka tulee muuttaa omakotitaloon, kun ei kestä normaaleita elämisen ääniä.

Miksi se raja on juuri yhdeksässä? Oletko itse päättänyt sen?

Vierailija
25/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole alakerran naapureita. Vain yksi seinänaapuri.

Vierailija
26/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa noheva. Klo 21 on sellainen aika, jolloin aika monessa perheessä niin lapset kuin aikuiset alkavat rauhoittua yöpuulle ja olisi mukavaa, että ympäristö olisi siihen aikaan suht rauhallinen.

Joku klo 4 heräävä menee yhdeksältä jo sänkyyn ja jos yläkerrassa ruvetaan siihen aikaan imuroimaan, niin kyllä se vaan kuule v****taa. 

On eri asia, jos esim. lasi hajoaa tms. ja siivotaan välitön sotku pois, kun että ruvetaan puolen tunnin tai tunnin imurointirupeamaan tuohon aikaan. Suihkussa käyminen mihin aikaan tahansa tai pesukoneen nopea linkous ei ole koskaan minua häirinnyt, mutta on se vaan törkeää aloittaa imuroiminen tuohon aikaan illasta.

Vierailija
27/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi kestää kymmenen minuuttia, vartin tai maksimissaan puoli tuntia eli hyvin ehtii ennen kymppiä. 

Vierailija
28/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa noheva. Klo 21 on sellainen aika, jolloin aika monessa perheessä niin lapset kuin aikuiset alkavat rauhoittua yöpuulle ja olisi mukavaa, että ympäristö olisi siihen aikaan suht rauhallinen.

Joku klo 4 heräävä menee yhdeksältä jo sänkyyn ja jos yläkerrassa ruvetaan siihen aikaan imuroimaan, niin kyllä se vaan kuule v****taa. 

On eri asia, jos esim. lasi hajoaa tms. ja siivotaan välitön sotku pois, kun että ruvetaan puolen tunnin tai tunnin imurointirupeamaan tuohon aikaan. Suihkussa käyminen mihin aikaan tahansa tai pesukoneen nopea linkous ei ole koskaan minua häirinnyt, mutta on se vaan törkeää aloittaa imuroiminen tuohon aikaan illasta.

Se oli ihan vilpitön kysymys. Kyllähän esim. monissa lapsiperheissä aletaan käymään nukkumaan jo kasin aikaan, pitäisiköhän kuitenkin varmuuden vuoksi olla seiskasta asti hiljaa ettei häiritse ketään? Olen minäkin mennyt monesti jo kasilta nukkumaan, ja jos silloin on kuulunut naapurista ääniä niin enhän minä nyt niitä naapureita ole alkanut syyttämään siitä ettei niillä ole sama rytmi kuin minulla.

Vierailija
29/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen nukkumaan klo 23-00. Eli ei haittaa, jos jollain venyy pitkäksi. Toisaalta en tykkää, jos joku leikkaa ruohoa tai kolaa lunta seiskalta ikkunan juuressa. 

Nuo yleiset hiljaisuusajat ovat hyvät, koska jokaisella oma elämäntilanteensa ja -rytminsä niin edes joskus on hiljaista ja tietää suurin piirtein, koska se alkaa ja koska se loppuu. 

Vierailija
30/30 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa nyt siellä naapuri! Miksi sinä jytistät aina kun liikut asunnossasi? Taas kuului älytön tömähdys

ja pamahdus kun sinä ilkimys hyppäät aina tuolilta lattialle ja jytistät menemään edes takaisin asunnosasi systemaattisesti. Aloitat tämän rumbasi aina illalla hiljaisuuden aikaan. Ajoittain päivälläkin kuuluu! Se että joku imuroi ennen hiljaisuutta ei ole mitään verrattuna sinun jytistykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi