Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei syö näitä:

Vierailija
11.09.2018 |

Suolakurkku, valkosipuli, voimakkaammat mausteet (lieväkin chili), keitot, kaalit, salaatti, nyt ilmoitti että keitetyt perunat kuuluu myös "ällölistalle", samoin kuin karjalanpaisti koska siinä on jääkaapissa noussut se rasva ylhäälle jäähtyessään ja mennyt sakeaksi (joka toki lämmetessään laajenee uudelleen
, jos tiedätte) . Syö mielellään makkaraa, eineksiä, valmismössöjä tyyliin lisää vesi ja hämmennä-kuppisooseja.
Oikeasti, alkaa oleen tippa linssissä. Kenelle mä enää ruokaa edes viitsin tehdä kun kaikki (normaaliksi luulemani) ruoka mätänee jääkapissa :_(

t. surullinen kokki

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä. Annan miehen syödä mitä haluaa ja syö sinä mitä haluat.

Vierailija
2/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi yhtään tuollaista aikuiselta ihmiseltä... Syö sinä mitä haluat ja mies saa tehdä omat ruokansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ruoan itselle ja lapsille. Mies syökööt samaa tai teehkööt itse omansa.

Vierailija
4/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Mä vaihdoin ei kalaa, ei sieniä, ei riisiä, ei sitä, ei tätä -miehen kaikkiruokaiseen, tosin muista syistä, ja tällä jälkimmäiselle kokkaa edelleen oikein mielellään. Kyllähän se laimentaa innon, kun elää nirsoilijan kanssa.

Vierailija
5/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se juntti ja ota joku, joka arvostaa keittotaitoja. Tuo kuulostaa uusavuttomalta pleikkarihiireltä, joka on äitinsä tississä vähän kiinni koko ikänsä.

Vierailija
6/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä, mutta kyllä ärsyttäisi, jos kumppani olisi nirso. Kunnioitan muiden vapautta syödä mitä haluavat, mutta tuo rajoittaisi elämää niin paljon, että en ehkä jaksaisi... Pahinta olisi, jos joutuisi kuuntelemaan yökkäilyä milloin mistäkin.

Vierailija
7/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolakurkku, valkosipuli, voimakkaammat mausteet (lieväkin chili), keitot, kaalit, salaatti, nyt ilmoitti että keitetyt perunat kuuluu myös "ällölistalle", samoin kuin karjalanpaisti koska siinä on jääkaapissa noussut se rasva ylhäälle jäähtyessään ja mennyt sakeaksi (joka toki lämmetessään laajenee uudelleen

, jos tiedätte) . Syö mielellään makkaraa, eineksiä, valmismössöjä tyyliin lisää vesi ja hämmennä-kuppisooseja.

Oikeasti, alkaa oleen tippa linssissä. Kenelle mä enää ruokaa edes viitsin tehdä kun kaikki (normaaliksi luulemani) ruoka mätänee jääkapissa :_(

t. surullinen kokki

No jos et keksi mitään ruokia noiden lisäksi, niin mene kokkikurssille.

Minäkään en syö vahvoja mausteita, suolakurkkua ja kypsennettyä kaalia, harvoin syön myöskään valkosipulia. Keitettyjä perunoita meillä on lähinnä kesällä. Silti keksin triljoona ruokaa mitä teen ja mistä tykkään, ihan normaaleita kotiruokia suurin osa, grilli- ja uuniruokaa yms. N44

Vierailija
8/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttöystävä päätti helmikuussa, että alkaa syömään erilailla. Sit se ihmettelee miks ei ole tehtynä sellasta safkaa mitä päättäny alkaa syömään ja kun käyn kaupassa, niin en tuo sen ihme safkoja. Ilmotin sille, että minä jatkan syömistä niinku ennenkin ja kun syöt erilailla, niin valmistat ja hoidat soppas erilailla. Mitä sen syöminen mulle kuuluu. Eli itse syön tavallista arkiruokaa ja se syö sellasta missä pitää juosta eri kaupoissa hakemassa kamoja. juu ei kiitos. 

Vierailija
9/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. surullinen kokki

No jos et keksi mitään ruokia noiden lisäksi, niin mene kokkikurssille.

Minäkään en syö vahvoja mausteita, suolakurkkua ja kypsennettyä kaalia, harvoin syön myöskään valkosipulia. Keitettyjä perunoita meillä on lähinnä kesällä. Silti keksin triljoona ruokaa mitä teen ja mistä tykkään, ihan normaaleita kotiruokia suurin osa, grilli- ja uuniruokaa yms. N44

Nirsoille ihmisille kaikki uusi on kauhistus, tuo lista siis karttuu sitä mukaa kun eri ruokia on tarjolla.

Vierailija
10/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Mä vaihdoin ei kalaa, ei sieniä, ei riisiä, ei sitä, ei tätä -miehen kaikkiruokaiseen, tosin muista syistä, ja tällä jälkimmäiselle kokkaa edelleen oikein mielellään. Kyllähän se laimentaa innon, kun elää nirsoilijan kanssa.

Sienet ovat ok vain joskus ja muun ruoan yhteydessä, riisi on hyvä korvata vaikka ohralla tms. terveellisemmällä, kalaruoat taas ovat ok, jos ovat kestävästä kannasta kalastettuja ja läheltä. Niiden lisäksi jää vielä hyvin paljon muita hyviä ja terveellisiä ruokia.

Vierailija
11/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään kaali ja ihan maksa ruuat maistu eikä myöskään anis sekä osa sienistä ja maustamaton kana.Muuten ei heikkoa.

Vierailija
12/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin väliä?! Anna aikuisen syödä niin miten tykkää. Kokkaa itsellesi mieluista ruokaa, niin me kaikki muutkin teemme. Nirsoilu ei ole nirsolle itselleen ongelma. Muille sitäkin enemmän. Tätä en ole koskaan käsittänyt. Pitäkää huoli omista lautasistanne ja kaikki voivat elää rauhassa mieltymyksiensä kanssa.

Vierailija
13/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
14/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kumma siinä on että joillain on valtava tarve määrätä mitä kumppani/naapuri/muu maailma saa syödä. Keskittykää pellet omiin puuhiinne ja lopettakaa omien ideoidenne tuputtaminen muille.

Vierailija
15/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota että mies tekee ruoan koko perheelle. Muistakaa sitten kommentoida rehellisesti joka suupalaan että yök, en syö tota enkä tätä.

Vierailija
16/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sienet ovat ok vain joskus ja muun ruoan yhteydessä, riisi on hyvä korvata vaikka ohralla tms. terveellisemmällä, kalaruoat taas ovat ok, jos ovat kestävästä kannasta kalastettuja ja läheltä. Niiden lisäksi jää vielä hyvin paljon muita hyviä ja terveellisiä ruokia.

Nykyisessä perheessä on suolistosairas ja moniallergikko, joten tuostakin voidaan olla montaa mieltä.

Sienet ja kalat ovat harrastus, ensimmäiset haetaan läheltä ja toiset Jäämereltä, joka tulevaisuudessa on toivottavasti lähellä. Se ensimmäinen mies oli muuten sopimaton, joten en vaivaa päätäni sen enempää hänen rajoitteillaan, mitä nyt muistan fiiliksen... "Mitä, eiks oo makaronilaatikkoo..?" Juu ei ole, ollut enää 15 vuoteen.

Vierailija
17/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen melkoisen nirso aikuinen, vaikka viimeisen viiden vuoden aikana olenkin jossain määrin makuvalikoimaa laajentanut. En ymmärrä, miksi se olisi muille kovinkin iso ongelma. Jos ruoka on sellaista, mitä en kertakaikkiaan halua syödä, niin sitten en syö. Se ei tarkoita, että valmistettu ruoka olisi roskaa ja absoluuttisen kamalaa - se ei maistu mulle, siinä se. Voin vallan mainiosti kipaista hakemassa itselleni lähikaupasta jonkun salaatin tai eineksen, etten jää nälkäiseksi. En valita siitä, millaista ruokaa joku on tehnyt, mutta en myöskään lappaa isoa kekoa lautaselle vain siksi, ettei kenenkään mieli pahoitu.

Ärsyttävän moni sekoittaa sielunsa sinne soppakattilaan mukaan, ja jos ei tykkää tarjotusta ruoasta, torjuu samalla muka koko ihmisen. Lopetetaan ruoalla rakastaminen ja aletaan sanoa ihan ääneen se, että välitetään.

Vierailija
18/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

makkara ja einesmössö jatkaa kukoistustaan. Ennen ei ollut varaa valita

Vierailija
19/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin syö mitä haluaa. Ja tekee itse haluamansa ruoan, jos toisen tekemä ei kelpaa.

Vierailija
20/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta kysellä mieheltä missä syy oikeasti on. Minä olen huomannut vanhemmiten että jotkut aiemmin tykkäämäni ruoka-aineet ovat syystä tai toisesta alkaneet tuntua suussa niin ällöttäviltä, etten voi niitä enää syödä. Viimeisimmäksi niinkin viaton kuin tuorekurkku.