Mies ei syö näitä:
Suolakurkku, valkosipuli, voimakkaammat mausteet (lieväkin chili), keitot, kaalit, salaatti, nyt ilmoitti että keitetyt perunat kuuluu myös "ällölistalle", samoin kuin karjalanpaisti koska siinä on jääkaapissa noussut se rasva ylhäälle jäähtyessään ja mennyt sakeaksi (joka toki lämmetessään laajenee uudelleen
, jos tiedätte) . Syö mielellään makkaraa, eineksiä, valmismössöjä tyyliin lisää vesi ja hämmennä-kuppisooseja.
Oikeasti, alkaa oleen tippa linssissä. Kenelle mä enää ruokaa edes viitsin tehdä kun kaikki (normaaliksi luulemani) ruoka mätänee jääkapissa :_(
t. surullinen kokki
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Niin, aikuisena olo on siitä mukavaa kun saa syödä ja tehdä mitä haluaa, vai miten se oli =)
Tai ei sitä lapsena arvaa, miten kivaa on aikuisena :D
Itse olen aika moniruokainen, mutta en siedä suolaa - turpoan suolaisesta ruuasta. Vaikken söisi paljon. Miltei silmät muurautuu umpeen :( Siksi suolaisesta on tullut vastenmielistä, koska vältän sitä aina. Jos sitten saan jossain kovin suolattua murkinaa, se on mielestäni pahaa sen suolaisuuden takia.
Ymmärrän siis hyvin, ettei joku siedä jotain makua, kuten valkosipulia, joka minulle on suuri herkku.
Mun mies on kanssa juuri tuollainen, liekö sama urpå kyseessä? Tee lapsille ja itsellesi ruuat, syököön pizzansa ja hampparinsa missä lystää.
Niin, aikuisena olo on siitä mukavaa kun saa syödä ja tehdä mitä haluaa, vai miten se oli =)