ensitreffit alttarilla on saanut mut tajuamaan miten nirsoja suomalaiset miehet on :O
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201809092201188683/
Ihan niinko tollakaan olisi mitään saumaa valittaa morsiammestaan, joka on kaikin puolin nätti. Noh tatuoinneista oon ehkä kans vähän samaa mieltä. Tai siis en ottaisi itselleni, mutta jos olisin mies, ei sekään mikään deal braker olisi.
Sama ilmiö on nähtävissä tuolla maajusseissa ja morsiammissa
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa helppoa, jos ihastumisensa voisi valita ulkonäön perusteella. Minun ihastumiset ovat olleet ulkonäöllisesti niin laidasta laitaan ettei uskoisikaan. Jotkut naiset vain vetävät puoleensa, vaikka ulkonäkö ei miellyttäisikään useimpia ja jotkut kaunottaret taas eivät herätä mitään tunteita.
Ei haittaa ulkopuolisten katseet yhtään mitään, vaikkei nainen olisi ulkoisesti minun "tasoa", jos se jokin mitä ei pysty selittämään naisesta löytyy.
Ihanaa aina välillä törmätä täällä normaaliinkin mieheen <3. Näin se menee meillä naisillakin.
Ihana taas kerran törmätä tällaiseen miesvihaajaan jonka mielestä naiset (kaikki) tekevät fiksuja ja tunteellisia valintoja ja vain harva mies samoin. Mielestäsi suuri osa miehistä on aivottomia, tunteettomia ja pinnallisia apinoita jotka laahustavat kieli maassa isotissiblondien perässä. Mukavaa luettavaa tällainen naiset hyviä - miehet huonoja vammailu. Ei ihme, että olet harvoin saanut fiksujen miesten seuraa.
Olet säälittävä ennakkoasenteidesi kanssa.
Huomaa sana "täällä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa helppoa, jos ihastumisensa voisi valita ulkonäön perusteella. Minun ihastumiset ovat olleet ulkonäöllisesti niin laidasta laitaan ettei uskoisikaan. Jotkut naiset vain vetävät puoleensa, vaikka ulkonäkö ei miellyttäisikään useimpia ja jotkut kaunottaret taas eivät herätä mitään tunteita.
Ei haittaa ulkopuolisten katseet yhtään mitään, vaikkei nainen olisi ulkoisesti minun "tasoa", jos se jokin mitä ei pysty selittämään naisesta löytyy.
Ihanaa aina välillä törmätä täällä normaaliinkin mieheen <3. Näin se menee meillä naisillakin.
Ihana taas kerran törmätä tällaiseen miesvihaajaan jonka mielestä naiset (kaikki) tekevät fiksuja ja tunteellisia valintoja ja vain harva mies samoin. Mielestäsi suuri osa miehistä on aivottomia, tunteettomia ja pinnallisia apinoita jotka laahustavat kieli maassa isotissiblondien perässä. Mukavaa luettavaa tällainen naiset hyviä - miehet huonoja vammailu. Ei ihme, että olet harvoin saanut fiksujen miesten seuraa.
Huomaa sana "täällä".
Minusta täällä varsinkin miehet ovat juurikin rikkomassa naisten illusiota siitä, että naiset eivät olisi pinnallisia vaan miehet ovat. Eihän täällä ole keskusteluita joissa miehet ulisee kuinka haluavat vain nuorta missiä. Lähes kaikki keskustelut aiheen ympärillä on _naisten_ ulinaa siitä "miksi miehet haluavat vain nuorta blondia koska eivät itse nettimiehelle kelvanneet". Netin mies voi ulkoisesti preferoida nuorta, mutta se että mies kairaa teitä kertoo sitä että mies ei halunnut suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miinasta on kerrottu, että hän on feministi ja että hän tekee vapaaehtoistyötä tietyn ryhmän kanssa, se on riittänyt saamaan palstamiehet vihaamaan häntä. Jos hänestä olisi näytetty kuva ja kerrottu, että hän on vaikkapa fysioterapeutti, harrastaa liikuntaa ja tykkää ruoanlaitosta, niin hänen ulkonäköään kommentoitaisiin täällä aivan eri sävyyn.
Höpö höpö, minä esimerkiksi en tiennyt tästä mitään. AV on ainoa paikka missä tuommoisesta ohjelmasta saan mitään tietoa, esim linkattu iltalehtijuttu.
Mutta nuo asiat sulkevat tietenkin pois mahdollisuuden romantiikkaan, tai edes seksiin. En häntä silti vihaa.
Mitäs olen nyt mieltä siitä että ihmiset ovat yksimielisesti ihastuneet Miinaan ja kommentoivat että hän kohtelee hienosti kömpelöä ja töksäyttelevää ja sosiaalisesti onnetonta Heikkiä?
Olen? Olet? Ketkä ihmiset? Eiköhän katsojakunta ole 90% naisia, ja naiset tukevat näissä asioissa tietenkin naista. Eikä naisia häiritse ne Minnan valinnat, jotka häiritsevät miehiä.
Voinhan minä spekuloida, miten tuommoinen ihminen tietenkin osaa näytellä puhtaista hyväsydmistä pulmusta, sehän on feministien asiantuntija-alaa. Mutta koska en katso ohjelmaa niin en nyt paljoa viitsi sanoa. Tatskattu feministi joka on valinnut toimialakseen tuommoisen, hänen tausta on kuitenkin päivänselvä, eikä sovi millään tapaa ainakaan minulle.
Ok, vielä pitää mainita, että tuo töksäytteleminen on todennäköisesti toisten mielestä rehellisyyttä, ja mitä sinun mielestä on sosiaalisesti taitavaa auttamista, on toisten mielestä valehtelua, näytelmää, feikkiä.
Uskon, että suurin osa miehistä etsii itselleen naisellista naista vastakohdaksi itselleen. Tatuoinnit ja ylipaino laskevat siksi naisten "tasoa", koska ne laskevat naisellisuutta miesten näkökulmasta. Älykkyys on toki plussaa, mutta tärkeintä on olla iloinen ja mukava, jonka kanssa voi puhua mukavia asioita ja jolla on rento elämänasenne. Ei tarvitse olla mikään kaunotar.
Niin, tekeekö se sitten miehistä jotenkin sikamaisia, jos vaatii jotain tämän tyylistä. Ei mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Naurautti tuo juttu. Kun nuo ovat ihan samalla tasolla ulkonäöllisesti.
Mies on pykälää paremman näköinen ja lisäksi tohtori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen näitä puheita. Olen nainen ja koen, että me naiset olemme todella paljon kriittisempiä ja nirsompia kuin miehet.
Varmaan kokonaisuuden suhteen, mutta ei yksistään ulkonäön. Nainen on paljon sallivampi ulkonäön suhteen, luonne pelastaa miehellä paljon. Miehillä tuntuu menevän toisin päin: nainen saa olla hul-lu puukot-taja, kunhan on riittävän hoikka ja nätti. Ja jos on kaunis, saa nainen olla minkälainen seko-pää tahansa. (Oikeasti, miksi mikään näistä sanoista muka pitäisi olla jollain kieltolistalla?!?)
Hah, todellisuudessa naisille riittää, että miehellä on väärän väriset housut, tai kengät ei miellytä.
En ole koskaan menettänyt kiinnostusta väärän väristen housujen takia tai kenkien. En itseasiassa kiinnitä pukeutumiseen juuri mitään huomiota. Vain selvästi haisevat ja rikkinäiset vaatteet huomaan, muuten keskityn 100% siihen mitä ihmiseltä tulee suusta ulos. Ja ne sanat ratkaisee, kenestä kiinnostun ja kenestä en. Ei pukeutuminen, ei ulkonäkö, ei lompakon paksuus, ei pituus...
Vierailija kirjoitti:
Kilttinainen kirjoitti:
Olen itse tatuoimaton nainen mutta alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää tämä miesten itsekeskeskeinen ajatusmaailma että naisen tatuoinnit tai tatuoimattomuus johtuu heidän halustaan miellyttää miehiä. Aina näissä kommenttiosioissa näkyy hämmentyneitä miehiä jotka ihmettelevät miksi naiset pilaavat ihonsa musteella ja että se ei ole kuulemma kaunista.
Tämä saattaa tulla nyt yllätyksenä miehille mutta kaikkia naisia ei kiinnosta miellyttää juuri sinun silmääsi tai jotain toista random-miestä. En minäkään tykkää miesten WT-tyylisistä "rajuista" pääkallotatuoinneista. En silti koe tarvetta jauhaa näille miehille siitä miten tyylitajuttomia tai juntteja heidän tatuointinsa ovat ja uskon että heitä ei edes kiinnostaisikaan mielipiteeni koska ihan omien mieltymystensä ja ihanteidensa mukaan he muokkaavat kehoaan, aivan kuten naisetkin.
Olipas raivoisa avautuminen. No ihan sama.
Lyhyestä virsi kaunis: Jos tykkää koristella nahkansa musteella niin ei sitten kannata pöyristyä jos suurin osa kunnollisista tavismiehistä dissaa. Aika harva mies haluaa tilkkutäkin puolisoksi.
Älykäs ihminen ei ajattele tunteella tatuoinneista yhtään mitään. Olen tatuoimaton ja minulla on kunnollinen, mutta älykäs mies. Hänkään ei pistä painoarvoa tatuoinneille. Pakko sanoa että tuollainen ennakkoasenne tatuoinneista kertoisi minulle riittävästi ihmisen älykkyydestä ja menettäisin kiinnostukseni saman tien. Vaikka minulla ei niitä tatuointeja olekaan. Mutta en haluaisi jakaa elämääni mustavalkoisesti ja yksinkertaisesti ajattelevan miehen kanssa.
Täytyy olla entistä kiitollisempi omasta miehestä. On hänessäkin vikoja, mutta aina kun tajuan, mitä suurimmaksi osaksi olisi tarjolla, niin tunnen valtavaa helpotusta omasta valinnastani. Hän on aarre vikoineen päivineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurautti tuo juttu. Kun nuo ovat ihan samalla tasolla ulkonäöllisesti.
Mies on pykälää paremman näköinen ja lisäksi tohtori.
Valokuvassa juu, mutta katsopa liikkuvaa kuvaa ja kuuntele puhetyyliä, jne. Pisteet vaihtuivat ainakin minun mielessäni toisin päin. En tajua miten ihmiset takertuvat niihin valokuviin noin paljon, kun se kertoo kokonaisuudesta vain vähän. Jopa silloin, jos puhumme ainoastaan ulkoisesta olemuksesta. Tinderin käyttö tyhmentää?
(Terveisin nainen, joka löysi Tinderistä unelmamiehen keskittymällä kuvien sijasta teksteihin.)
Minkä takia noin pinnalliset ja nirsot menee tollasiin ohjelmiin? Luuleeks nää ukot, että nää on sellaisia "Ensitreffit alttarilla Hollywood-tähden kanssa" tai "Maajussille huippumalli"-ohjelmia?
Minä tavallaan ymmärsin että Heikki on sellainen persoonallisuudeltaan, ehkä vähän sosiaalisesti kömpelöhkö, että tällainen uusi tilanne hämmentää. Vaikka vastassa olisi ollut miss suomi, olisi Heikki ehkä reagoinut uuteen tilanteeseen näin.
Joskus kun joku asia jännittää kovasti, voi omaa mieltään helpottaakseen tavallaan käydä tilannetta läpi ja rakentaa tietyn kuvan tilanteesta ja siihen liittyy tietyt odotukset.
No, nyt sitten aivan ihana, kaunis ja älykäs Miina on vastassa, ja tavallaan joutuu nyt Heikin reaktiota vastaan. Ikäero, pituusero, ne ovat selviä hämmennyksen aiheuttajia ja vähän pakostakin tulee mieleen, että onko tuotanto halunnut hakea kiintiökohuparia Heikillä ja Miinalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä tavallaan ymmärsin että Heikki on sellainen persoonallisuudeltaan, ehkä vähän sosiaalisesti kömpelöhkö, että tällainen uusi tilanne hämmentää. Vaikka vastassa olisi ollut miss suomi, olisi Heikki ehkä reagoinut uuteen tilanteeseen näin.
Joskus kun joku asia jännittää kovasti, voi omaa mieltään helpottaakseen tavallaan käydä tilannetta läpi ja rakentaa tietyn kuvan tilanteesta ja siihen liittyy tietyt odotukset.
No, nyt sitten aivan ihana, kaunis ja älykäs Miina on vastassa, ja tavallaan joutuu nyt Heikin reaktiota vastaan. Ikäero, pituusero, ne ovat selviä hämmennyksen aiheuttajia ja vähän pakostakin tulee mieleen, että onko tuotanto halunnut hakea kiintiökohuparia Heikillä ja Miinalla.
Ikäero? 6 vuotta ikäeroa ja vieläpä niin päin että nainen nuorempi. Tuo ei ole useimmille miehille mikään ongelma, vaan lähinnä vaatimus...
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia noin pinnalliset ja nirsot menee tollasiin ohjelmiin? Luuleeks nää ukot, että nää on sellaisia "Ensitreffit alttarilla Hollywood-tähden kanssa" tai "Maajussille huippumalli"-ohjelmia?
:D
Minä haluan ehdottomasti nuoren, hoikan, vaalean ja todella kauniin miehen.
Kummallista, etteivät he jonota keski-ikäisen tädin oven takana.
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään onnistu lukemaan Heikin kommentista, että hän tarkoittaisi Miinan olevan ruma/että hän tarkoittaisi, ettei Miina ole riittävän kaunis. Minusta hän sanoo vain, että Miina on eri tyylinen kuin mitä hän odotti. Jos Miinan tilalla olisi ollut vaikkapa joku tämän vuoden Miss Suomi kandidaateista niin Heikki olisi luultavasti sanonut samalla tavalla.
Ihan kesy tyylihän tolla naisella on. Ymmärtäisin jos muijalla ois naama lävistyksiä täynnä, pukeutunut yltäpäältä ketjuihin ja nahkaan, tukka ajettu siiliksi ja isoja peittäviä tatuointeja käsissä/rintakehässä. Oliks täl naisel joku tatuointi ranteessa? Muita tatuointeja en huomannut. Ja muutenkaan: kuinka järkevää on takertua johonki tatuointiin, kun ollaan rakkautta etsimässä? Useimmilla miehillä ei ole kykyä eikä halua nähdä pintaa syvemmälle. Ei kannattais tollasiin formaatteihin hakeutua kun ulkonäkö on noin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään onnistu lukemaan Heikin kommentista, että hän tarkoittaisi Miinan olevan ruma/että hän tarkoittaisi, ettei Miina ole riittävän kaunis. Minusta hän sanoo vain, että Miina on eri tyylinen kuin mitä hän odotti. Jos Miinan tilalla olisi ollut vaikkapa joku tämän vuoden Miss Suomi kandidaateista niin Heikki olisi luultavasti sanonut samalla tavalla.
Aivan, Heikki vain totesi, että Miina on erityylinen kuin mitä Heikki odotti. Kandidaatithan ovat tehneet jotain tehtäviä, jossa ovat voineet kertoa, millainen ulkonäkö viehättää. Ehkä siihen nähden Miina oli erinäköinen.
Heikki oli aika neutraali sanomisissaan, mutta kun media haluaa tehdä kärjistyksiä ja otsikoita, niin väärät asiat paisuvat.
Oma veikkaukseni on, että heillä voi mennä tosi hyvin yhdessä. Tuollainen avioituminen on todella stressaavaa, joten vasta jatko kertoo, miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen näitä puheita. Olen nainen ja koen, että me naiset olemme todella paljon kriittisempiä ja nirsompia kuin miehet.
Varmaan kokonaisuuden suhteen, mutta ei yksistään ulkonäön. Nainen on paljon sallivampi ulkonäön suhteen, luonne pelastaa miehellä paljon. Miehillä tuntuu menevän toisin päin: nainen saa olla hul-lu puukot-taja, kunhan on riittävän hoikka ja nätti. Ja jos on kaunis, saa nainen olla minkälainen seko-pää tahansa. (Oikeasti, miksi mikään näistä sanoista muka pitäisi olla jollain kieltolistalla?!?)Hah, todellisuudessa naisille riittää, että miehellä on väärän väriset housut, tai kengät ei miellytä.
En ole koskaan menettänyt kiinnostusta väärän väristen housujen takia tai kenkien. En itseasiassa kiinnitä pukeutumiseen juuri mitään huomiota. Vain selvästi haisevat ja rikkinäiset vaatteet huomaan, muuten keskityn 100% siihen mitä ihmiseltä tulee suusta ulos. Ja ne sanat ratkaisee, kenestä kiinnostun ja kenestä en. Ei pukeutuminen, ei ulkonäkö, ei lompakon paksuus, ei pituus...
Helpompi syyttää vääriä kenkiä kuin luetella kaikki mikä ko henkilön persoonassa tökkää vastaan.
Ap tekee todella pienestä otoksesta miehiä rajuja yleisyksiä, jotka todellakaan eivät koske edes suurinta osaa suomalaisista miehistä. Jos nirsosta puhutaan niin ap on hyvä ja katsoo peiliin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ekassa jaksossa kun sovittelivat hääpukuja, niin kyllä pisti silmään ne tatuoinnit. Jollain oli ihan valtava selkätatuointi ja ei mahda mitään, kyllähän se todella irvokkaalta näyttää hääpuvun kanssa. Tatuoinnit nyt vaan ei istu sellaisten perinteisten kukkamekkojen ja vastaavien kanssa, tyyli pitäisi olla vähän rokimpi. Esim. joku goottityylinen hääpuku sopisi tatuointien kanssa, mutta nämä valkoiset pitsihörhelykset eivät sitten ollenkaan.
Mikseivät ihmiset ajattele näitä asioita, kun ottavat tatuointeja?
Jos se ei SINUN ylhäisyytesi mielestä näytä hyvältä, se ei tarkoita etteikö muiden mielestä voisi näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Minun nuoruudessani ne, joilla oli tatuointeja, olivat olleet vankilassa. Koen edelleenkin niin, että noi tatuoinnit on ihan karseita. Mitä kun tulee vanhaksi ja tatuoinnit lässähtävät. Aika hauskaa vanhainkodissa kun siellä ne vertailee toistensa tatuointeja ja ehkäpä vielä parantelevat huonoimpia. Aika huisia. Ja hupsisaa. Naurettavaa.
No onneksi kupsahdat kohta niin on yksi ääliö maapallolla taas vähemmän. Tosi huisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa heikissä on niin huonoa? En kyllä näe syytä miksei helposti saisi paremman naisen.
Tuolla naisella taas on lyhyet ohuet hiukset ja kasvotkin aika oudot.
Suomalaiset naiset kyllä elävät ihan harhoissa.
Heikin kasvot on oudot. Jotenkin luihut.
Heikissä on jotakin hyvin pelottavaa. En osaa selittää mutta jotenkin hyytävä viba tulee... voi olla aika julma riitatilanteissa. Hyökkää vaikenemisellaan tms.