Ero ja uuden suhteen hehkutus Facebookissa
Ystävä erosi avopuolisostaan tammikuussa ja nyt asuu toisen kanssa.
Uusi mies hehkuttelee rakkautta ja yhteisasumista, mutta meille läheisille tuntuu pahalle nämä ja tiedämme exän kärsivän myös näistä.
Olen varmaan herkkänahkainen, mutta en pidä näin nopeista muuttopuuhista ja hehkutteluista.
Läheisille on annettava aikaa surra eroa myös.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 32-vuotias tuttava, joka on ollut naimisissa kolme kertaa ja aina on vaihtanut puolisoa lennosta. Toisen aviomiehen kanssa sai lapsen. Teininä jo seurusteli jonkun kanssa, löysi uuden, jätti edellisen jne. Avioliitoissaan jatkoi samaa. Aina hehkuttaa somessa, kuinka ei ole koskaan ennen tuntenut mitään tällaista, elämänsä mies ja suuri rakkaus. Menee kuukausi ja rakkaudenkohde on vaihtunut.
Tuskin hän milloinkaan tajuaa, että ei kaikkien kanssa ole pakko muuttaa yhteen tai mennä naimisiin ensimmäisellä viikolla. Ei ole pakko ottaa yhteistä asuntolainaa. Voi vaikka tapailla ja tutustua. En tiedä miten tämä vaikuttaa lapseen. Itse olen joskus lukenut, että kannattaisi seurustella vuodenkin ennen kuin esittelee uuden ihmisen lapsille.
Kuulostaa bipon toiminnalle
Sama kävi mielessä. Tunnen nimittäin yhden jolla ko. sairaus ja huh sitä tahtia millä puoliso vaihtuu. Jokaisen kanssa muutetaan heti yhteen, yritetään vauvaa, ostetaan yhteinen kämppä. Tai ainakin suunnitelmissa heti seurustelun alussa, toimiin ei välttämättä ehdi alkaa kun mies on jo vaihtunut...
No, hän ei ole vastuussa sinun tunteista, eikä sen exänkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 32-vuotias tuttava, joka on ollut naimisissa kolme kertaa ja aina on vaihtanut puolisoa lennosta. Toisen aviomiehen kanssa sai lapsen. Teininä jo seurusteli jonkun kanssa, löysi uuden, jätti edellisen jne. Avioliitoissaan jatkoi samaa. Aina hehkuttaa somessa, kuinka ei ole koskaan ennen tuntenut mitään tällaista, elämänsä mies ja suuri rakkaus. Menee kuukausi ja rakkaudenkohde on vaihtunut.
Tuskin hän milloinkaan tajuaa, että ei kaikkien kanssa ole pakko muuttaa yhteen tai mennä naimisiin ensimmäisellä viikolla. Ei ole pakko ottaa yhteistä asuntolainaa. Voi vaikka tapailla ja tutustua. En tiedä miten tämä vaikuttaa lapseen. Itse olen joskus lukenut, että kannattaisi seurustella vuodenkin ennen kuin esittelee uuden ihmisen lapsille.
Saattaa olla muutenvaan pipi ,sellaisiakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kävi mielessä. Tunnen nimittäin yhden jolla ko. sairaus ja huh sitä tahtia millä puoliso vaihtuu. Jokaisen kanssa muutetaan heti yhteen, yritetään vauvaa, ostetaan yhteinen kämppä. Tai ainakin suunnitelmissa heti seurustelun alussa, toimiin ei välttämättä ehdi alkaa kun mies on jo vaihtunut...
Kuin myös. Sukulaisestakin huomaa, mikä bipon vaihe sillä on menossa kun mies vaihtuu. Maniassa aletaan seurustella tietynlaisen miehen kanssa, ja sitten kun depis iskee niin se mies onkin sitten ihan väärä. Jos jaksetaan, aletaan seurustella taas uuden miehen kanssa, joka maniaan siirryttäessä onkin sitten taas väärä. Ja taas mennään.
Yleensä tämä julkinen onnen hehkutus on pelkkää pintaa ja sitä että halutaan esittää kuinka ihkuu ja onnellista on. Todellisuudessa voi olla täysin muuta.
Exän hehkutti elämäänsä myös mutta totuus oli toinen..suhteessa paljon riitaa ja vaikeuksia. Nämä siirappi kuvat toimivat usein peittelynä sekä läheisille sekä exille vi*ttuiluna.
Älkää välittäkö moisista, kiinnostaa kuin kilo pa*kaa, Eikö vain :)