Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 päivää juomatta alkoholia

Vierailija
10.09.2018 |

Ei närästä eikä turvota. Paitsi että muuten vaan vtuttaa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on

Vierailija
2/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä.

Itse oon ollut raitis 1.1.2018 alkaen. Vitutus loppui joskus maaliskuun alkupuolella ja nykyään on hienoa huomata miten asioista nauttii eri tavalla. Välillä jos tekee mieli juoda, muistutan itseäni että valitettavasti kuulun siihen ihmisryhmään, joka ei voi juoda. Kännit on kivoja, mutta minä en valitettavasti voi niistä nauttia, en ole kuin ne ketkä voi juoda pullon lauantaina ja mennä maanantaina normaalisti töihin ilman että elämä, ihmissuhteet yms kärsivät.

Elämä on todella mahtavaa ilman päihteitä. Ja järkyttävää, kun on oltava vaan itselleen rehellinen koko ajan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tuohon pääsisi itsekin, minulla on mennyt kohta 4 kuukautta niin, että ei ole päivääkään ettenkö edes paria olisi ottanut. Alkoholismia :( 

Vierailija
4/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on varaa juoda joka päivä? Ei minun kukkaro ainakaan kestäisi...

Vierailija
5/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä on varaa juoda joka päivä? Ei minun kukkaro ainakaan kestäisi...

Olen varakas, poissa oravanpyörästä ja valtiontuista. Aikaa siis ryypätä, se ei ole hyvä asia sekään. ap

Vierailija
6/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta raittiina ja ihan omasta halusta. En ole alkoholisti. Alkoholi on täysin turha ja ei anna kenellekään mitään.

Vierailija
7/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua ap vituttaa?

Oletko siis alkoholisti? Ja haluatko lopettaa juomisen? 

Vierailija
8/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua ap vituttaa?

Oletko siis alkoholisti? Ja haluatko lopettaa juomisen? 

Kyllä haluan, koska vatsa ei enää kestä. Varmaan vatsahaavakin jo aluillaan. ap

Vierailija
9/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi vaikuttaa eri yksilöihin eri tavalla joten samalla viivalla ei olla.

Vierailija
10/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin elokuussa. Yhtenä päivänä vain päätin että nyt saa jäädä sekin vähä mitä ennen käytin (ja se oli tosiaan vähän, saattoi mennä kuukausiakin että en ottanut yhtään alkoholia). Joten mikään ongelma juominen ei minulle ollut - lähinnä ajattelin että kun niin vähän juon, niin miksi pitää sitäkään.

Ei ole ollut kiusauksia; muutaman kerran ollut työporukassa ulkona ja tilasin alkoholittoman drinkin ja sainkin oikein kivan näköisen sellaisen. Pieni ikävä tuli kun kävimme syömässä tosi hyvän pihvin. Mutta ravintolasta löytyi alkoholitonta punaviiniä ja se oli yllättävän siedettävän makuista.

Vierailija
11/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin lopettamisen jälkeen vituttaa varmaan kaikki vähän aikaa, koska vieroitusoireet kestävät. Sama pätee tupakkaankin. Kuitenkin varmaan jos 8 viikkoa jaksaa niin elämään tulee uutta virtaa tehdä uusia asioita? Itsekin olen eron jälkeen juonut liikaa, koska en ole kestänyt muuten. Haluan kuitenkin eroon tästä.

Rahasta ei ole kiinni minullakaan, mutta terveys ja ihmissuhteet kärsivät. Töissä käyn, mutta vapaa-ajalla korkki auennut helposti, koska ei mitään tekemistä ja ahdistanut.

Olen menettänyt miehen, jota rakastin syvästi. En juonut suhteemme aikana juurikaan normaalia enempää mutta kun hän lähti, en keksinyt tapaa selvitä. Nyt haluan keksiä. Ei ap.

Vierailija
12/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juonut tammikuussa kaksi annosta alkoholia kahtena eri päivänä. Alkoholista tulee paha olo, joten en juo sitä. En ymmärrä, miten joku tykkää siitä ja jää riippuvaiseksi.

Sori, luin äsken tuota läskikeskustelua ja siinä oli samanlaista moralisointia.

Vierailija
13/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppäs nyt nössö alkoon hakeen pari isoa viina lekaa.

Vierailija
14/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut puoli vuotta täysin raitis. Alku oli takkuista, nyt alkaa mennä hyvin. Ulkoisesta olemuksesta huomaa, turvotus poistui, mutta se kesti. Psyyke oli alussa kovalla koetuksella, mutta nyt olen voiton puolella vihdoin ja elämä on ihanaa. Alkoholi oli elämäni pääpiru, mutten tajunnut sitä silloin. Ihan helpolla se ei minusta irrottanut kynsiään.

Vierailija
15/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholin lopettamisen jälkeen vituttaa varmaan kaikki vähän aikaa, koska vieroitusoireet kestävät. Sama pätee tupakkaankin. Kuitenkin varmaan jos 8 viikkoa jaksaa niin elämään tulee uutta virtaa tehdä uusia asioita? Itsekin olen eron jälkeen juonut liikaa, koska en ole kestänyt muuten. Haluan kuitenkin eroon tästä.

Rahasta ei ole kiinni minullakaan, mutta terveys ja ihmissuhteet kärsivät. Töissä käyn, mutta vapaa-ajalla korkki auennut helposti, koska ei mitään tekemistä ja ahdistanut.

Olen menettänyt miehen, jota rakastin syvästi. En juonut suhteemme aikana juurikaan normaalia enempää mutta kun hän lähti, en keksinyt tapaa selvitä. Nyt haluan keksiä. Ei ap.

Hikeä pukkaa urakalla. Varmasti viekkareita on. Silti en nyt aio sortua viinaan. Onneksi viinakaappi ei ole koskaan ollut täysi, koska juon tyhjäksi sen. Ei ole houkutuksia kotona. Pakko nyt vaan skarpata. ap

Vierailija
16/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneppäs nyt nössö alkoon hakeen pari isoa viina lekaa.

Arvaa tekiskö mieli? :( ap

Vierailija
17/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guinnes ei närästä. Kuohut tehty typellä

Vierailija
18/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut puoli vuotta täysin raitis. Alku oli takkuista, nyt alkaa mennä hyvin. Ulkoisesta olemuksesta huomaa, turvotus poistui, mutta se kesti. Psyyke oli alussa kovalla koetuksella, mutta nyt olen voiton puolella vihdoin ja elämä on ihanaa. Alkoholi oli elämäni pääpiru, mutten tajunnut sitä silloin. Ihan helpolla se ei minusta irrottanut kynsiään.

Miten päsit eroon? Miten kestit ne alkuvaiheet kun hankalaa? Kerro mahdollisimman tarkkaan ja auta muakin? Pliis? Lapsia ei ole, asun yksin mutta tuntuu ettei ole kohta enää syytä elää, jos en tästä eroon pääse. 

Vierailija
19/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku rahaa loppu

Vierailija
20/49 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten päsit eroon? Miten kestit ne alkuvaiheet kun hankalaa? Kerro mahdollisimman tarkkaan ja auta muakin? Pliis? Lapsia ei ole, asun yksin mutta tuntuu ettei ole kohta enää syytä elää, jos en tästä eroon pääse. 

Vois sanoa että aika lailla sama tilanne kuin sulla, yksin asun minäkin. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi