Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Ilmari parka ihan pihalla mitä teinityttö sekoilee. Olisi kannattanut valita kypsempiä neitoja farmille. Mutta onneksi se yksi tumma ehdokas tuntuu olevan tolkun nainen.
Musta on kiva nähdä tuollaista tyttöjen välistä lojaaliutta ja empatiaa.
Tuo Anna-Riina on tosi mukava.
Sukunimi on savolainen, joten puheliaisuus lienee geeneissä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä on hyvä asia että Annariina haluaa selvittää asioita jos ne vaivaavat. Mikä muka Annariinassa on lapsellusta? Sekö että on puhelias? Annariina on Ilmarin ehdokkaista ehdottomasti sympaattisin. Ehkä liian "eloisa" Ilmarille, joka on tasaisen rauhallinen.
Tää. Ja me ei nähä kaikkea, voihan se olla et Ilmari on oikeesti ollut kylmä koko illan ja tottakai semmonen kantsii selvittää jos on paha fiilis siitä. Kyllä mä ainaki huomasin, että Ilmarin ja Anskun treffeillä Ilmari oli tosi innoissaan ja yritti halailla jne kunnes Ansku vähän ahdistu ja anto pakit jolloin Ilmari alko haukkumaan Anskua sitte kameralle.
Siinä Aj:n Kiian treffien lopussa kun istuvat auton lavalla niin Kiian elekielestä näkee et sillä on pelkkä suutelu mielessä :D Nyökkäilee vaan Aj:n puheille ja vilkuilee sivuille hermostuksissaan. Ja siellä luolassa jo olis halunnu varmaan käydä kiinni Antsaan.
AJ:n kannattaisi ottaa Kia. Muut naiset ei oo tarpeeksi kiinnostuneita hänestä, ei niin paljon kuin Kia.
Mitähän Ilmarille ja Tuulialle mahtaa kuulua ? Entäs Tuomolle ja Marjolle ? Cmorelta jo katselin jakson, jossa jussit paljastivat valintansa.
AJ taas suudelmia vaihtamassa. :D
Antti-Jussi haluu taas suutelemaan.
Anttijussi ja sen iänikuiset pussausjaaritukset.
Toi Aj:n stetsoni aiheuttaa mulle kyl alapään kuivumisen.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä on hyvä asia että Annariina haluaa selvittää asioita jos ne vaivaavat. Mikä muka Annariinassa on lapsellusta? Sekö että on puhelias? Annariina on Ilmarin ehdokkaista ehdottomasti sympaattisin. Ehkä liian "eloisa" Ilmarille, joka on tasaisen rauhallinen.
Tää. Ja me ei nähä kaikkea, voihan se olla et Ilmari on oikeesti ollut kylmä koko illan ja tottakai semmonen kantsii selvittää jos on paha fiilis siitä. Kyllä mä ainaki huomasin, että Ilmarin ja Anskun treffeillä Ilmari oli tosi innoissaan ja yritti halailla jne kunnes Ansku vähän ahdistu ja anto pakit jolloin Ilmari alko haukkumaan Anskua sitte kameralle.
No Ilmari yritti selvittää, onko Annariina kiinnostunut hänestä yhtään ja kokeili, millainen reaktio halaamiseen tulee. Ja Annariina osoitti selvästi, ettei ollut yhtään kiinnostunut Ilmarista. Annariina on sellainen pälpättäjä, että ei häntä kaikki jaksa kuunnella. Ja aika lapsellinen. Ilmari taas on ihmisenä ihmeen kypsä noin nuoreksi, paitsi tietenkin parisuhdeasioissa.
Aj on kuvo. Anteeksi. Not my kind of guy...
Oikeesti mulla ahistais niin paljon tuolla luolassa.
Kiia on ollut tosi ujon ja epävarman oloinen mut tänään puheet on niin itsevarman kuuloisia. Ei tainnut tiedostaa olleensa ns. "varavaihtoehto" kun se Juulia ei kiinnostunutkaan AJ:sta niin tilalle oli otettava joku muu. Ja se oli erittäin todennäköisesti Kiia.
Vierailija kirjoitti:
Toi Aj:n stetsoni aiheuttaa mulle kyl alapään kuivumisen.......
Pelkkä stetsoniko? Voisin sanoa että paremminkin tyyppi joka sitä kantaa..
Antti-Jussi on hauska mies.
"Ohhoh!"
Jussitar kirjoitti:
Mitähän Ilmarille ja Tuulialle mahtaa kuulua ? Entäs Tuomolle ja Marjolle ? Cmorelta jo katselin jakson, jossa jussit paljastivat valintansa.
Et sitten voinu laittaa varotusta alkuun että spoilaat!!
Petra ja Elina on vähän liian nuivia AJ:lle. Kiian kanssa varmaan pääsis pussailemaan niin paljon kuin sielu sietää.
"Mitä mieltä minusta?" EIIIiiiii taas