Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2018 - uusi ketju

Vierailija
10.09.2018 |

Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?

Kommentit (2390)

Vierailija
1501/2390 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä on hyvä asia että Annariina haluaa selvittää asioita jos ne vaivaavat. Mikä muka Annariinassa on lapsellusta? Sekö että on puhelias? Annariina on Ilmarin ehdokkaista ehdottomasti sympaattisin. Ehkä liian "eloisa" Ilmarille, joka on tasaisen rauhallinen.

Vierailija
1502/2390 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmari parka ihan pihalla mitä teinityttö sekoilee. Olisi kannattanut valita kypsempiä neitoja farmille. Mutta onneksi se yksi tumma ehdokas tuntuu olevan tolkun nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/2390 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva nähdä tuollaista tyttöjen välistä lojaaliutta ja empatiaa.

Vierailija
1504/2390 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Anna-Riina on tosi mukava.

Sukunimi on savolainen, joten puheliaisuus lienee geeneissä.

Vierailija
1505/2390 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä on hyvä asia että Annariina haluaa selvittää asioita jos ne vaivaavat. Mikä muka Annariinassa on lapsellusta? Sekö että on puhelias? Annariina on Ilmarin ehdokkaista ehdottomasti sympaattisin. Ehkä liian "eloisa" Ilmarille, joka on tasaisen rauhallinen.

Tää. Ja me ei nähä kaikkea, voihan se olla et Ilmari on oikeesti ollut kylmä koko illan ja tottakai semmonen kantsii selvittää jos on paha fiilis siitä. Kyllä mä ainaki huomasin, että Ilmarin ja Anskun treffeillä Ilmari oli tosi innoissaan ja yritti halailla jne kunnes Ansku vähän ahdistu ja anto pakit jolloin Ilmari alko haukkumaan Anskua sitte kameralle.

Vierailija
1506/2390 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä Aj:n Kiian treffien lopussa kun istuvat auton lavalla niin Kiian elekielestä näkee et sillä on pelkkä suutelu mielessä :D Nyökkäilee vaan Aj:n puheille ja vilkuilee sivuille hermostuksissaan. Ja siellä luolassa jo olis halunnu varmaan käydä kiinni Antsaan.

Vierailija
1507/2390 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AJ:n kannattaisi ottaa Kia. Muut naiset ei oo tarpeeksi kiinnostuneita hänestä, ei niin paljon kuin Kia.

Vierailija
1508/2390 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Ilmarille ja Tuulialle mahtaa kuulua ? Entäs Tuomolle ja Marjolle ? Cmorelta jo katselin jakson, jossa jussit paljastivat valintansa.

Vierailija
1509/2390 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AJ taas suudelmia vaihtamassa. :D

Vierailija
1510/2390 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti-Jussi haluu taas suutelemaan.

Vierailija
1511/2390 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttijussi ja sen iänikuiset pussausjaaritukset.

Vierailija
1512/2390 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Aj:n stetsoni aiheuttaa mulle kyl alapään kuivumisen.......

Vierailija
1513/2390 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää. Ja me ei nähä kaikkea, voihan se olla et Ilmari on oikeesti ollut kylmä koko illan ja tottakai semmonen kantsii selvittää jos on paha fiilis siitä. Kyllä mä ainaki huomasin, että Ilmarin ja Anskun treffeillä Ilmari oli tosi innoissaan ja yritti halailla jne kunnes Ansku vähän ahdistu ja anto pakit jolloin Ilmari alko haukkumaan Anskua sitte kameralle.

No Ilmari yritti selvittää, onko Annariina kiinnostunut hänestä yhtään ja kokeili, millainen reaktio halaamiseen tulee. Ja Annariina osoitti selvästi, ettei ollut yhtään kiinnostunut Ilmarista. Annariina on sellainen pälpättäjä, että ei häntä kaikki jaksa kuunnella. Ja aika lapsellinen. Ilmari taas on ihmisenä ihmeen kypsä noin nuoreksi, paitsi tietenkin parisuhdeasioissa.

Vierailija
1514/2390 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aj on kuvo. Anteeksi. Not my kind of guy...

Vierailija
1515/2390 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti mulla ahistais niin paljon tuolla luolassa.

Vierailija
1516/2390 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiia on ollut tosi ujon ja epävarman oloinen mut tänään puheet on niin itsevarman kuuloisia. Ei tainnut tiedostaa olleensa ns. "varavaihtoehto" kun se Juulia ei kiinnostunutkaan AJ:sta niin tilalle oli otettava joku muu. Ja se oli erittäin todennäköisesti Kiia.

Vierailija
1517/2390 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Aj:n stetsoni aiheuttaa mulle kyl alapään kuivumisen.......

Pelkkä stetsoniko? Voisin sanoa että paremminkin tyyppi joka sitä kantaa..

Vierailija
1518/2390 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti-Jussi on hauska mies.

"Ohhoh!"

Vierailija
1519/2390 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussitar kirjoitti:

Mitähän Ilmarille ja Tuulialle mahtaa kuulua ? Entäs Tuomolle ja Marjolle ? Cmorelta jo katselin jakson, jossa jussit paljastivat valintansa.

Et sitten voinu laittaa varotusta alkuun että spoilaat!!

Vierailija
1520/2390 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra ja Elina on vähän liian nuivia AJ:lle. Kiian kanssa varmaan pääsis pussailemaan niin paljon kuin sielu sietää.

"Mitä mieltä minusta?" EIIIiiiii taas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän