Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Mauno koki olevansa hevosen kanssa treffeillä eikä Henna-Marian :DD
Jes! Maanantai! Illalla taas herkut sohvalle ja maajussin pariin :D
Voiko olla valitsematta ketään morsianta vai pitääkö valita vängällä joku?
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla valitsematta ketään morsianta vai pitääkö valita vängällä joku?
Luulen että voi olla valitsematta. En usko että Mauno tulee valitsemaan ketään ja näyttäisi aika hölmöltä jos jonkun nyt pakolla valitsisi, kun on selvästi ilmaissut ettei ole tai tule kenenkään näistä naisista ihastumaan. On yrittänyt kyllä antaa mahdollisuuden ja selvästi kärsii siitä että näistä naisista ei kukaan romanttisessa mielessä sopiva. Mutta en näe että tässä tilanteessa mitenkään voisi ketään näistä naisista edes muodon vuoksi valita.
Pulleroita kiukuttaa, kun ei ole normiherkkuja tarjolla. Pitsaa, hampparia, sipsiä, suklaatia....kyllähän sitä kaupasta saisi, mutta ei ehkä kyläpaikassa viitsi samalla tavalla :)
Voi onpas kyllä vaivaannuttavaa katsottavaa nämä AJ:n treffit.
Ja mitä ihmettä nuo Ilmarin naiset draamailevat. Ihan tyhjästä kauhea mekkala.
Voi luoja noita Ilmarin naisia. Annariina sanoi heittäneensä typerän lpäpän, josta sai palautetta Ilmarilta ja Tuulialta että olipas lapsellista. Tästä sitten Laura sai itkukohtauksen , ja koko nelikon seuraava päivä oli tunnelmaltaan jäätävä :D Mitä ihmettä?
Nuo naisten keskeiset treffit olivat kanssa samaan aikaan kiusallista ja hauskaa katsottavaa. Kiusallista oli siinä mielessä, että yhdessäolon sijaan homma äityi kissatappeluksi Ilmarista. Hauskaa se oli siinä mielessä, että Annariina ja Laura olivat niin passiivisaggressiivia kuin vain voi olla. "Mun mielestä Tuulia sä sovit Ilmarille paljon paremmin kuin me, ihan totta, en sano tätä vittuiluna vaan tää on ihan totta, ei meitä se Ilmari olis edes kiinnostanu." Samaan aikaan molemmat puristavat nyrkissä haarukat melkein solmuun ja naama on sitruunalla.
Miksi erityisesti Annariina suuttui Ilmarin "kylmyydestä", kun itse aiemmin samana päivänä ei osoittanut mitään kiinnostusta treffeillä? Ensin oli itse vastahakoinen kun Ilmari koitti halailla treffeillä, sitten itkee kun Ilmari ei anna huomiota muutaman tunnin päästä, vaan suosii Tuuliaa.
Toivottavasti Ilmari valitsee Tuulian. Paljon aikuisemman oloinen kuin kilpasiskonsa.
Onko tämä Maunon morsianehdokas Hanna-Maria tanssija ammatiltaan? Vai sekoitanko johonkin toiseen.
Mitä nämä morsianehdokkaat ovat ammatiltaan? En muista että olisi ollut missään vaiheessa puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Maunon morsianehdokas Hanna-Maria tanssija ammatiltaan? Vai sekoitanko johonkin toiseen.
Kyllä Henna-Maria on tanssija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Henna-Maria on tanssija.
Ja Henriikka fysioterapeutti.
Voi hemmetti toi Antti-Jussi on TYLSÄ! Kyselee treffeillä vaan että "mitäs mieltä oot musta", "mitäs tykkäät musta" ja Kiian kanssa treffeillä että "no, paljonko oon 1-10 asteikolla?". Voi jeesus, eikö toi mies aattele mitään...ylipäänsä..no, mitään? Tenttaa vaan ihmisiltä että "mitä tykkäät musta?" ja vielä naiselta, josta ei itse edes ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tanssitaiteilija on ammatiltaan.
Oikeinko tosissanne olette sitä mieltä, että Tuulia voittaa, jos Ilmari hänet valitsee?
Ilmarin ehdokkaat ovat niin nuoria, että ovat varmaan opiskelijoita ammatiltaan.
Mikä Kirsin (Maunon ehdokas) ammatti on?
Mauno voisi valita Henna-Marian. Minun mielestäni todella sympaattinen ja älykäs nuori nainen.
Ärsyttävä puhetyyli Annariinalla.
Joo olisi luullut, että Ilmari olisi tehnyt jotain pahaa, kun Laura niin kovin itki, mutta ei. Kyse olikin vaan kylmästi käyttäytymisestä. Eikä edes pahasta, kun tosiaan Tuulia sanoi, ettei hän ollut mitään huomannut.