Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllä kirjaimellisesti valtava pettymys itselleni. Asiaa painosta

Vierailija
09.09.2018 |

Olen tässä siis jo hyvin saanut käynisteltyä uusia terveempiä elintapoja. Olin jo ihan hyvällä fiiliksellä kun vaatteisiin on tullut tilaa ja olen mahtunut osaan lian pieniksi käyneisiin housuihin.
Ja sitten mikä pettymys kun uskalsin astua tänään vaakaan :( Se näytti error... Tarkoittaa että painan yli 150kg.
Nyt vaan itkettää ja suututtaa. Miten olen voinut päästää itseni tähän kuntoon.
Nyt päätin sitten että mun välitavoite on saada edes mitattua mun paino tolla omalla vaa'alla. Siitä on nyt sitten lähdettävä liikkeelle vaikka kuinka ajatus masentaakin.
Olisko täällä Kohtalotovereita? Kaipaisin ehkä vähän vertaistukea mun urakkaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Täällä kohtalotoveri, tosin vaakaa ei ole mutta painoa ihan hirveästi liikaa. Veikkaisin 175 kgs tienoilla (viimeiksi kun kävin uimahallin pukuhuoneen vaakalla näytti tuon verran) Mä aloitan usein terveellisen elämän ja lopetan yhtä usein. Syön ns terveellistä ruokaa kyllä mutta aivan liian suuria annoksia. Toki epäterveellisiä myös mutta mulla annoskoot on se suurin vaikeus, ja mahalaukku venynyt niin suureksi että on koko ajan nälkä kun yritän syödä vähemmän, ja repsahdan aina.

Lähde nyt mun kanssa tähän remonttiin mukaan! Tehdään tästä meille uusi elämäntapa. Semmoinen että valitaan joka päivä että syödään oikein. Pienin askelin.

Ap

Lähden!!

Vierailija
22/24 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon ap viimeaikaisesta saavutuksesta! Mulla auttoi ihan hurjasti kun aloin syömään salaattia kanan kanssa. Ei siis mitään kastikkeita, ei öljyjä tms lisukkeita. Yllättävän paljon täytti. Ja otin sen periaatteen että salaattia saan syödä niin paljon kuin napaan mahtui. Samaten keitettyjä kasviksia. 

Kyllä se pienin askelin siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis tämmöinen nykyjuttu, lyhennät sitä aikaa jona syöt? Itse syön ruokani noin kymmenen tunnin sisällä, max- 12 tunnin sisällä.

Jos vaikka alkuun lopettaisit iltasyömiset klo 10 jälkeen ja siitä siirtyisit aiempaan ja aiempaan aikaan. Itse pyrin siihen että en syö enää klo 6:n jälkeen. Aamulla syön sitten klo 7:30 aamiaista. Tulee paastoa per vrk sen reilut 13 tuntia. Hyvin toimii.

Vierailija
24/24 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos vain kulutatte enemmän kuin syötte...?

Hei, iso kiitos tästä vinkistä - siis oikeesti, ei oo kyllä tullu kertaakaan mieleen tämä vaihtoehto !

❤️

Ps. Voitaisko pitää tämä ketju vapaana ääliökommenteista? - ketjuna jossa painoonsa kyllästyneet voivat neuvoa ja tsempata toisiaan ilman ilkeilyä niiltä palstalaisilta joilla ei ole mitään paino-ongelmaa ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän