Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olimme lapsemme kanssa metsäretkellä, vastaan tuli nainen irti olevan ison koiran kanssa ja koira tuli luoksemme

Vierailija
09.09.2018 |

Omistajan koettamattakaan estää. Näin heti ettei koira ollut vihainen, annoin käden haisteltavaksi ja poikakin taputti koiraa. Mutta omistajan käytöstä en ymmärrä ! On koirapelkoisia ihmisiä, jotka tulisivat hysteerisiksi jo irti juoksevasta Mopsista saati Berhnandinkoirasta.

Kommentit (325)

Vierailija
321/325 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla kommentoimaan, kun ketju on kasvanut näin komeasti. Olen siis hyvin eläinrakas, en  pelkää enkä vihaa koiria mutta aloituksella oli se pointti että kaikilla ei ole niin. Minä osasin lukea meitä lähestynyttä eläintä, eikä minulla ollut mitään sitä vastaan että tuli moikkaamaan mutta koirakammoiselle se olisi ollut painajainen.

Ap

Vierailija
322/325 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin tulla kommentoimaan, kun ketju on kasvanut näin komeasti. Olen siis hyvin eläinrakas, en  pelkää enkä vihaa koiria mutta aloituksella oli se pointti että kaikilla ei ole niin. Minä osasin lukea meitä lähestynyttä eläintä, eikä minulla ollut mitään sitä vastaan että tuli moikkaamaan mutta koirakammoiselle se olisi ollut painajainen.

Ap

Ap pelotat minua nostelemalla älytöntä kauhistelua suitsuttavaa ketjua voitko olla nostamatta sitä kun se pelottaa minua? Niinpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/325 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtokoirissa vituttaa se (vaikka niitä ei pelkäisikään) kun ne monesti hyppää rinnuksille ja likaa vaatteet. Kiva olla ihmisten ilmoilla kuraisissa vaatteissa kun joku ei vaan voi pitää koiraansa kiinni tai kouluttaa sitä. Kerran olin menossa juhliin sellainen valkoinen tyllipaita päällä, kerrostalon pihalla irtokoira hyppäsi rinnoille ja kynnellään repäisi tyllit piloille paidasta. Omistaja oli vaan et oho. En ehtinyt enää kotiin vaihtamaan vaatteita joten niin sitä sitten juhlittiin paskainen, revennyt paita päällä. 

Entisenä hevosihmisenä irtokoirat oli kans paska riesa, harva koira tuntuu tuntevan hevoset ja harva omistaja ilmeisesti tajuaa että vaikka koira muuten tottelisi irtiollessa niin yllättävät ja uudet tilanteet, kuten hevoset, saattaa saada sen pasmat ihan sekaisin. Onneksi miun heppa ei pelännyt koiria mutta yllättäen puskista jalkoihin juokseva koira sai senkin kyllä säikähtämään ja hyppimään takajaloilleen yms. onneksi pysyin aina kyydissä enkä tippunut mutta huonolla tuurilla olisin voinut satuttaa näissä tilanteissa itseni pahastikkin. Samoin sille koiralle ois voinut sattua, harva hevonen nimittäin kovin pitkään kattelee räksyttäjiä jaloissaan vaikkei pelkäisikään. Minunkin hevonen antoi aina kaviosta, koiran onneksi ikinä ei kovasti tainnut osua. mutta sen kerran kun kunnolla osuu niin se on huonolla tuurilla koiralta henki pois :(

Että pitäkää vaan niitä koirianne irti...

Mä kans inhoan sitä kun ne hyppää päälle, mulla on koirakammo ja vaikka en pelkäisi jotain tiettyä koiraa mut se hyppääminen raivostuttaa ja silloin viimeistään alkaa pelkäämään, kun se voi niillä kynsillä raadella vahingossa, vaikka olisikin vaan iloisesti tervehtimässä, miksei siitä koiria voi opettaa tavoille!? En halua mitään koiraa mun lähelle ilman mun suostumusta, niin kuin en ihmisiäkään. 

Vierailija
324/325 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koirani on oppinut haistamaan myrkyn hajun (mm. rotanmyrkky), koirasumutteen hajun sekä aistii ihmisen pelon ja vihan ja reagoi siihen. Näin saamme niitettyä kaikki koiranmyrkyttäjät ja vihaajat. Päälle vaan!

Vierailija
325/325 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhahah kirjoitti:

Minun koirani on oppinut haistamaan myrkyn hajun (mm. rotanmyrkky), koirasumutteen hajun sekä aistii ihmisen pelon ja vihan ja reagoi siihen. Näin saamme niitettyä kaikki koiranmyrkyttäjät ja vihaajat. Päälle vaan!

Elämälle vihainen koiranomistaja joka on opettanut saman vihan koiralleenkin. Vaarallinen rähinäkaksikko.