Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloja juttuja, mitä sinulle sattuu jatkuvasti mutta muille ei? (peukutusketju)

Vierailija
09.09.2018 |

Eli mitä noloja juttuja palstalaisille sattuu usein, mutta tuntuu ettei muille ikinä käy samoin? Ketjun ajatuksena on osoittaa nuolien avulla, että oikeasti samoja asioita sattuu muillekin ;)

Nuoli ylös = näin käy minulle usein
Nuoli alas = ei ole käynyt koskaan tai vain harvoin

Aloitan: Nauraessa minulta saattaa turskahtaa räkää nenästä vahingossa. En ole huomannut kenellekään muulle aikuiselle ihmiselle käyvän samoin...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmään toiseen ihmiseen aina ohi mennessä. Eli olkapää osuu toisen olkapäähän ja aina kauhea anteeksipyytely nolon ilmeen kera. 😳

Vierailija
2/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla turskahtaa itkiessä räkää nenästä, ja yleensä sellaista venyvää vielä. Käteen yrittää pyyhkäistä huomaamattomasti niin eikö se rupea venymään vielä näkyvämmin. Sitten pitää yrittää etsiä edes jotain pientä paperitolloa taskun pohjalta mihin pyyhkiä ”vaivihkaa” nenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nauraessa mulle tulee sen naurupyrskähyksen lopuksi aina joku ihme vingahdus tai röhkäisy ja aina toivoo, ettei kukaan kuullut sitä tai kiinnittänyt huomiota siihen.

Tyyliin:” hahhahhahhhahhhaaaaaahröööööh”. 😳

Vierailija
4/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen usein tutussakin kaupungissa väärään suuntaan tai väärälle kadulle. Sitten vain 180 asteen käännös ja matka jatkuu tulosuuntaan ja kaikki katsoo...

Jos ei ole kiire, niin jatkan väärään suuntaan kävelyä ja pysähdyn sopivalle paikalle. Heti, kun kaikki ihmiset, jotka näkivät, että mistä suunnasta tulin ovat menneet, niin lähden kävelemään oikeaan suuntaan ;)

Vierailija
5/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäilen toisiin ja asioihin. Eksyn.

Vierailija
6/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juodessa alahuuli vuotaa ja juoma valuu osittain pitkin rinnuksia

Vierailija
7/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöntölle istuessa pääsee yleensä aina pieru, myös yleisissä vessoissa

Vierailija
8/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierettää. Aina.

Vierailija
9/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan lähes päivittäin hävetä, kun en tunnista tuttuja ihmisiä. En tunnista naamoja, enkä sen paremmin opi muistamaan nimiäkään. Ja nekin harvat ketkä tunnistaisin jää huomaamatta, koska kuljen kai niin ajatuksissani enkä katsele ihmisiä.

Vierailija
10/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuessa ääni on paineessa jos on ollut pitkään hiljaa ja sitä ei tietenkään tajua etukäteen, vaan vasta puhuessa. Juu, kiva aloittaa oma puheenvuoro kunnon rykimisellä!

Vierailija
11/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla turskahtaa itkiessä räkää nenästä, ja yleensä sellaista venyvää vielä. Käteen yrittää pyyhkäistä huomaamattomasti niin eikö se rupea venymään vielä näkyvämmin. Sitten pitää yrittää etsiä edes jotain pientä paperitolloa taskun pohjalta mihin pyyhkiä ”vaivihkaa” nenä.

Neuvo: osta grosseittain pieniä nenäliinapaketteja ja pidä aina taskussasi tai laukussasi nippu nenäliinoja.

Minulla valuu kylmällä ilmalla kirkas limaerite nenänpäästä. Yäk. :D

Vierailija
12/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittäessä ääni muuttuu kimeäksi. Aina. Kiva siinä sitten kimittää.

Vierailija
13/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan WhatsAppissa säännöllisesti videopuhelun jollekin samassa ryhmässä olevalle, jota en oikeastaan tunne kuin ehkä ulkonäöltä. Sormi osuu sopivasti numeroon ja puhelu lähtee. Samoin puhelimella Facebookissa onnistun virhenäppäilemään tykkäyksiä tai giffejä.

Vierailija
14/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon välillä lähetelly puolisolle tarkoitettuja viestejä whatsapissa johonkin ryhmään, kaikki on sitten nähnyt ne viestit. Onneksi ei oo mitään kauheen pahoja viestejä ollu, tyyliin vaan jotain ”tuo sit töiden kaupasta sitä ja sitä.....” tai jos mies on ilmottanu pääsevänsä töistä myöhempään kuin normaalisti, niin oon vastannu ”ok. Mä rupean nyt syömään. Sun ruoka on jääkaapissa”. Ja sitten joku ryhmästä on vastannut takaisin että ” Hyvää ruokahalua! 😂”.

Nykyisin onneksi pystyy poistamaan vahingossa lähetetyn viestin mutta silloin kun ei vielä pystynyt niin olihan se aika noloa. 🙈

Vierailija
15/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista välillä niellä ja sitten kuola roiskuu ja valuu kun alan puhumaan. Tapanani on myös tuhahdella huvittuneena toisten juttuihin ja joskus nenästä saattaa lentää räkäpallukka.

Vierailija
16/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkuni kurisee omituisesti. En tiedä mistä se johtuu enkä voi estää sitä. Tuntuu tapahtuvan erityisesti juuri silloin kun muuten on hiljaista. 

Vierailija
17/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan lähes päivittäin hävetä, kun en tunnista tuttuja ihmisiä. En tunnista naamoja, enkä sen paremmin opi muistamaan nimiäkään. Ja nekin harvat ketkä tunnistaisin jää huomaamatta, koska kuljen kai niin ajatuksissani enkä katsele ihmisiä.

Mulla on sama ongelma, kasvosokeus. Yleensä jos on vaikka tarkoitus tavata joku kaupungilla, tähyilen tuttuja vaatteita tai vaikka sateenvarjoa kun en kuitenkaan tunnista kasvoja. Erityisen kiusallista on, kun tutuntutut tulevat juttelemaan, eikä ole aavistustkaan keitä he ovat. Varsinkin kun vielä lähettävät terveisiä yhteiselle tutulle, enkä tiedä keneltä niitä terveisiä pitäisi kertoa :O

Vierailija
18/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkirauhaset saattaa ampua sylkeä randomisti, kun vaikka puhun

Vierailija
19/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierettää aina ja jos pidättelen, niin maha alkaa pitää sellaista kurinaa että muillekin käy selväksi että pidätän pierua

Vierailija
20/28 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun olen laittamassa snäppiä exälleni, aloitan vahingossa videopuhelun. Onneks exä tekee samaa 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi