Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummallisen naisen löytämisen mahdottomuus

Vierailija
08.09.2018 |

Missä niitä kummallisia naisia oikein tapaa, kun kaikki on niin epäkummallisia?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-nimisen maajussin morsmaikkuehdokkaista näytti löytyvän. 

Vierailija
2/35 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä!!!!!!! Mutta et kestäisi minua viikkoa kauempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on kummallinen nainen. Yksi kummallinen mies on jostain tarttunut mukaan... :)

Vierailija
4/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika kummallinen. Tosin ulospäin vaikutan vain hissukalta. Moni (ehkä kukaan) ei tiedä kummallisuudestani.

Vierailija
5/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋‍♀️ Haluaisin hiukan kummallisen miehen. 

Vierailija
6/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin kummallisen mieheni pihalta.

T. Kummallinen nainen

Vierailija
7/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta yksi mies sanoi, että aluksi vaikutin tosi oudolta, mutta kun minuun tutustui, huomasi että kaikki tekemiseni olikin ihan järkevää.

Ensivaikutelma ei aina osu oikeaan.

Vierailija
8/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös, mistähän semmoisen löytäisin??

9/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää sitten kertoko sille kohteelle että hän on kumma :D

Se mitä noissa treffisovelluksissa pyörinyt, niin minulla vähä karvat nostaa se kun nainen ilmoittaa haluanvansa tavata minut kun kokee minun olevan erinlainen mies mitä muut tarjokkaat!  Siis HALOO!!!  Olenko minä joku halvatun gorilla jota käydään eläintarhassa katsomassa? Tai onko tää joku hitsin elämyspalvelu?  XD

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
10/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erakoitunut friikki, jota on sanottu usein kummalliseksi, joten on meitä.

Vierailija
11/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi miestä, joka haluaisi minut, koska olen outo.

Vierailija
12/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin löytää naisen joka olisi joko A) Siten kummallinen että haluaisi seksin muodostuvan pelkästään päällä ratsastamisesta ja suihinottamisesta, tai sitte B) Naisen joka haluaisi seksin muodostuvan pelkästään mies päällä-asennosta, takaapäin-asennosta ja/tai naisen alapään nuolemisesta, eli itse ei haluaisi edes koskea miehen nakkiin, mutta ei kumpaakaan naistyyppiä taida löytyä.

Taitaa kaikki naiset olla sellaisia että mies saa mielellään nuolla ja tulla päälle, mutta naisenkin pitää päästä välillä tulemaan päälle ja koskettamaan miehen vehjettä. Tylsää tuollainen jatkuva tasapuolisuus aktiivisuudessa.

T.Kinky Guy

Vierailija
13/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kummallinen.

M42

Vierailija
14/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin löytää naisen joka olisi joko A) Siten kummallinen että haluaisi seksin muodostuvan pelkästään päällä ratsastamisesta ja suihinottamisesta, tai sitte B) Naisen joka haluaisi seksin muodostuvan pelkästään mies päällä-asennosta, takaapäin-asennosta ja/tai naisen alapään nuolemisesta, eli itse ei haluaisi edes koskea miehen nakkiin, mutta ei kumpaakaan naistyyppiä taida löytyä.

Taitaa kaikki naiset olla sellaisia että mies saa mielellään nuolla ja tulla päälle, mutta naisenkin pitää päästä välillä tulemaan päälle ja koskettamaan miehen vehjettä. Tylsää tuollainen jatkuva tasapuolisuus aktiivisuudessa.

T.Kinky Guy

Eikö pelkkä kielennuolenta riittäisi? Miksi sitä pimppaa pitää päästä nuolemaan?  Miten aiot tyydyttää itsesi kun nainen ei sitä tee? Kyllähän meitä naisia on, jotka eivät halua olla tekemisissä peniksen kanssa.

Seksiasioiden lisäksi pitää ajatuksienkin kohdata, ei pelkkä seksiasioiden natsaaminen vielä suhdetta tee.

Vierailija
15/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten on...kummallista? :D aika moni vaikuttaa olevan tavalla tai toisella jollain lailla kummallinen. 

Vierailija
16/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi tylsä ja tosi kummallinen mies.

Joten vissiin mun kanssa sopii yhteen vain tosi tylsä ja tosi kummallinen nainen. Ei ole löytynyt.

Tavallaan kummallisia naisia kyllä löytyy (friikkejä, skitsoja, hulluja,...), mutta läheskään riittävän tylsiä ei löydy. Aina pitää mukamas olla jotain jännää ja mielenkiintoista ja vaihtelevaa. Blaah!

Paljon nuorempana kyllä tunsin hetken aikaa yhden tytön jonka lempiharrastus oli ottaa hyllystä tavarat pois ja sitten asetella ne tavarat sinne hyllyyn takaisin. Täydellisen ihanaa! <3 Meidän olisi varmaan pitänyt mennä naimisiin. En enää löydä häntä, en tiedä minne päin maailmaa hän katosi, nimenkin jo unohdin.

Vierailija
17/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi miestä, joka haluaisi minut, koska olen outo.

Vaikutat melkein täydelliseltä.

Ei siinäkään mitään järkeä olisi jos joku nainen mut haluaisi.

t. Outo mies

Vierailija
18/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten on...kummallista? :D aika moni vaikuttaa olevan tavalla tai toisella jollain lailla kummallinen. 

Minut on todettu kummalliseksi Amerikassa, Euroopassa, Suomessa ja Aasiassa.

Vierailija
19/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso D kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää sitten kertoko sille kohteelle että hän on kumma :D

Se mitä noissa treffisovelluksissa pyörinyt, niin minulla vähä karvat nostaa se kun nainen ilmoittaa haluanvansa tavata minut kun kokee minun olevan erinlainen mies mitä muut tarjokkaat!  Siis HALOO!!!  Olenko minä joku halvatun gorilla jota käydään eläintarhassa katsomassa? Tai onko tää joku hitsin elämyspalvelu?  XD

Paljonko lyödään vetoa että sanoja on sanonut sen positiivisessa mielessä...

Juu älä tapaa tällaista naista, on parempi teille molemmille. Pitäydy naisissa jotka vakuuttavat ettet millään lailla erotu joukosta, ja olet siksi kiinnostava.

Vierailija
20/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tosi tylsä ja tosi kummallinen mies.

Joten vissiin mun kanssa sopii yhteen vain tosi tylsä ja tosi kummallinen nainen. Ei ole löytynyt.

Tavallaan kummallisia naisia kyllä löytyy (friikkejä, skitsoja, hulluja,...), mutta läheskään riittävän tylsiä ei löydy. Aina pitää mukamas olla jotain jännää ja mielenkiintoista ja vaihtelevaa. Blaah!

Paljon nuorempana kyllä tunsin hetken aikaa yhden tytön jonka lempiharrastus oli ottaa hyllystä tavarat pois ja sitten asetella ne tavarat sinne hyllyyn takaisin. Täydellisen ihanaa! <3 Meidän olisi varmaan pitänyt mennä naimisiin. En enää löydä häntä, en tiedä minne päin maailmaa hän katosi, nimenkin jo unohdin.

Täytyy sanoa, että tuollaisen katselun täytyy olla joko terapeuttisen hypnoottista tai hypnoottisen terapeuttista, en osaa päättää kumpaa. Toivottavasti tyttö löysi kumppanin joka rakastaa pölyjen pyyhkimistä, siinä olisi toisiaan täydentävä pari!