Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummallisen naisen löytämisen mahdottomuus

Vierailija
08.09.2018 |

Missä niitä kummallisia naisia oikein tapaa, kun kaikki on niin epäkummallisia?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt ne kaikki kummalliset miehet kaikkosivat :(

Vierailija
22/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tosi tylsä ja tosi kummallinen mies.

Joten vissiin mun kanssa sopii yhteen vain tosi tylsä ja tosi kummallinen nainen. Ei ole löytynyt.

Tavallaan kummallisia naisia kyllä löytyy (friikkejä, skitsoja, hulluja,...), mutta läheskään riittävän tylsiä ei löydy. Aina pitää mukamas olla jotain jännää ja mielenkiintoista ja vaihtelevaa. Blaah!

Paljon nuorempana kyllä tunsin hetken aikaa yhden tytön jonka lempiharrastus oli ottaa hyllystä tavarat pois ja sitten asetella ne tavarat sinne hyllyyn takaisin. Täydellisen ihanaa! <3 Meidän olisi varmaan pitänyt mennä naimisiin. En enää löydä häntä, en tiedä minne päin maailmaa hän katosi, nimenkin jo unohdin.

Olet ihana! Ei mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kummallinen, mutta varattu

Vierailija
24/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kummallinen mies, minkäslaista kummuutta olisi tarjolla?

Vierailija
25/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on kumma

26/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso D kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙋‍♀️ Haluaisin hiukan kummallisen miehen. 

Minä myös, mistähän semmoisen löytäisin??

Älkää sitten kertoko sille kohteelle että hän on kumma :D

Se mitä noissa treffisovelluksissa pyörinyt, niin minulla vähä karvat nostaa se kun nainen ilmoittaa haluanvansa tavata minut kun kokee minun olevan erinlainen mies mitä muut tarjokkaat!  Siis HALOO!!!  Olenko minä joku halvatun gorilla jota käydään eläintarhassa katsomassa? Tai onko tää joku hitsin elämyspalvelu?  XD

Paljonko lyödään vetoa että sanoja on sanonut sen positiivisessa mielessä...

Juu älä tapaa tällaista naista, on parempi teille molemmille. Pitäydy naisissa jotka vakuuttavat ettet millään lailla erotu joukosta, ja olet siksi kiinnostava.

Öööö...  ...noko ne mukaan tarttuneet naiset on sitte kuiteski aina ollu aika kummallisia :D  Itse niin toivoisin että löytäs semmosen epäkummallisen naisen, ois varmaan aika ihqu?  Kysymysmerkki lauseen lopussa tarkoittaa sitä ku ei oo vielä kokemusta niin silloinhan ihquus on arvaus :)   

Sinänsähän kylläkin pistäisin eri kategoriaan termit: kummallinen ja kiinnostava. Kummallinenhan on kummallinen ja kiinnostava kiinnostava. Toinen herättää ihmetystä, toinen mielenkiintoa :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
27/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen erittäin kummallinen nainen. Valitettavasti minulla on kovasti vientiä miesten parissa ja tälläkin hetkellä olen onnellisesti varattu. Suhteeni kestävät yleensä pitkään.

Vierailija
28/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tosi tylsä ja tosi kummallinen mies.

Joten vissiin mun kanssa sopii yhteen vain tosi tylsä ja tosi kummallinen nainen. Ei ole löytynyt.

Tavallaan kummallisia naisia kyllä löytyy (friikkejä, skitsoja, hulluja,...), mutta läheskään riittävän tylsiä ei löydy. Aina pitää mukamas olla jotain jännää ja mielenkiintoista ja vaihtelevaa. Blaah!

Paljon nuorempana kyllä tunsin hetken aikaa yhden tytön jonka lempiharrastus oli ottaa hyllystä tavarat pois ja sitten asetella ne tavarat sinne hyllyyn takaisin. Täydellisen ihanaa! <3 Meidän olisi varmaan pitänyt mennä naimisiin. En enää löydä häntä, en tiedä minne päin maailmaa hän katosi, nimenkin jo unohdin.

Olet ihana! Ei mulla muuta.

Ja sinä teit minusta juuri iloisen. Nyt arvelen, että kenties joku joskus jostain voi vielä minullekin löytyä.

Vierailija
29/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilotan kummallisuuteni niin hyvin kuin voin. Mutta olen kuulema koominen (kai tahattomasti ja joskus tahtoenkin).

Vierailija
30/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla te olette kummallisia? 

Vierailija
31/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin löytää naisen joka olisi joko A) Siten kummallinen että haluaisi seksin muodostuvan pelkästään päällä ratsastamisesta ja suihinottamisesta, tai sitte B) Naisen joka haluaisi seksin muodostuvan pelkästään mies päällä-asennosta, takaapäin-asennosta ja/tai naisen alapään nuolemisesta, eli itse ei haluaisi edes koskea miehen nakkiin, mutta ei kumpaakaan naistyyppiä taida löytyä.

Taitaa kaikki naiset olla sellaisia että mies saa mielellään nuolla ja tulla päälle, mutta naisenkin pitää päästä välillä tulemaan päälle ja koskettamaan miehen vehjettä. Tylsää tuollainen jatkuva tasapuolisuus aktiivisuudessa.

T.Kinky Guy

Olisit valmis seksisuhteeseen/parisuhteeseen jossa seksi koostuu yksinomaan pillun nuolemisesta? Minkä ikäinen olet ja mistä päin? Vähän kyllä epäilen, ettet kovin kauaa tuota jaksaisi.

Vierailija
32/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin löytää naisen joka olisi joko A) Siten kummallinen että haluaisi seksin muodostuvan pelkästään päällä ratsastamisesta ja suihinottamisesta, tai sitte B) Naisen joka haluaisi seksin muodostuvan pelkästään mies päällä-asennosta, takaapäin-asennosta ja/tai naisen alapään nuolemisesta, eli itse ei haluaisi edes koskea miehen nakkiin, mutta ei kumpaakaan naistyyppiä taida löytyä.

Taitaa kaikki naiset olla sellaisia että mies saa mielellään nuolla ja tulla päälle, mutta naisenkin pitää päästä välillä tulemaan päälle ja koskettamaan miehen vehjettä. Tylsää tuollainen jatkuva tasapuolisuus aktiivisuudessa.

T.Kinky Guy

Eikö pelkkä kielennuolenta riittäisi? Miksi sitä pimppaa pitää päästä nuolemaan?  Miten aiot tyydyttää itsesi kun nainen ei sitä tee? Kyllähän meitä naisia on, jotka eivät halua olla tekemisissä peniksen kanssa.

Seksiasioiden lisäksi pitää ajatuksienkin kohdata, ei pelkkä seksiasioiden natsaaminen vielä suhdetta tee.

Pitäydyn siinä mitä sanoin.

Kinky Guy

Vierailija
33/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Kinky Guy

Olisit valmis seksisuhteeseen/parisuhteeseen jossa seksi koostuu yksinomaan pillun nuolemisesta? Minkä ikäinen olet ja mistä päin? Vähän kyllä epäilen, ettet kovin kauaa tuota jaksaisi.

Tarkennetaan: Siis sitä nuolemista voisi naisen halusta riippuen olla niiden muiden juttujen LISÄNÄ, mutta ei pelkästään sitä tietenkään.

Vierailija
34/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Kinky Guy

Tarkennetaan: Siis sitä nuolemista voisi naisen halusta riippuen olla niiden muiden juttujen LISÄNÄ, mutta ei pelkästään sitä tietenkään.

No mitäs kinkyä nyt tuossa on? Ihan normaalia seksiä haluat mutta jostain syystä et halua naisen pyllistyvän jos on halukas ottamaan myös suihin. Aikamoista harhaanjohtavaa mainostusta tuo "ja/tai" mutta ei siitä nyt sit sen enempää...

Vierailija
35/35 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Kinky Guy

Ei tuossa nyt ole mitään kummallista. Se olisi kummallista jos ei halua penisseksiä ollenkaan. Ihan tavis olet ja tavallisia haluat.