Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kroppakriisi! Onko kukaan päässyt eroon selkä- ja kylkiläskeistä?

Vierailija
08.09.2018 |

En ole varsinaisesti ylipainoinen (BMI:22-23), mutta minulla on ruma selkä ja selkämakkarat sekä jenkkakahvat. Vartalomallini on vielä pitkä selkä ja lyhyet jalat, mikä korostaa tätä entisestään.

Haluaisin niin paljon kauniin vyötärön ja kyljet. Onko kellään vinkkejä tai onko joku päässyt eroon selkäläskeistä? Harrastan kuntosalia, juoksua ja uintia, mutta kropassani ei näy liikunnallisuus juurikaan. Alla vielä muutama netistä otettu kuva, minkä tyyppisestä selästä/kyljistä puhun. Olen hoikempi, kuin kuvissa olevat, mutta vartalomalli ja selän ja kylkien muoto samat.

https://goo.gl/images/3CEjjW
https://goo.gl/images/GGHuJk

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeässä on kyllä läski tuolla selässä, sen voi sanoa kokemuksella. Vatsasta esimerkiksi lähtee paljon helpommin.

Vierailija
22/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auttaneet ihan ne perinteiset selkäjumppaliikkeet. Siis että mahalla maaten nostat vuoroin vasenta kättä/oikeaa jalkaa ja päinvastoin ja teet ylävartalon nostoja samassa asennossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on auttaneet ihan ne perinteiset selkäjumppaliikkeet. Siis että mahalla maaten nostat vuoroin vasenta kättä/oikeaa jalkaa ja päinvastoin ja teet ylävartalon nostoja samassa asennossa. 

Jos tälläisilla liikkeillä pääsisi oikeasti eroon selkäläskeistä niin sitten kenelläkään ei niitä tässä maailmassa olisi.

Vierailija
24/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VHH-kuurilla lähtee kyllä ihan kaikki läskit. VLCD. esim. Nutrilett. Itsellä lähti 22 kg 3 kuussa. Luulis, että pienempi ylipaino vielä nopeammin?

Vierailija
25/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ei lähde paikallisesti... Sun täytyy pienentää rasvaprosenttia. 

Onko sulla mahdollisesti isohkot rinnat? Kysyn siksi, että usein isorintaisilla on myös selkäläskiä. 

Vierailija
26/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin niin paljon kauniin vyötärön ja kyljet. Onko kellään vinkkejä tai onko joku päässyt eroon selkäläskeistä?

Minä tiedän kolme eri ratkaisua:

1) Laihdutus

2) Painon pudotus

3) Hoikistuminen

Eikö BMI 22 ole ihan normaali?

Joo, mutta normaali ei ole sama kuin hoikka.

T. sama BMI ja ainakin 6 kiloa ylimääräistä.

Vierailija
27/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin niin paljon kauniin vyötärön ja kyljet. Onko kellään vinkkejä tai onko joku päässyt eroon selkäläskeistä?

Minä tiedän kolme eri ratkaisua:

1) Laihdutus

2) Painon pudotus

3) Hoikistuminen

Eikö BMI 22 ole ihan normaali?

On, mutta ilmeisesti ap:n kropalle "oma" normaalipaino on pienempi. Ei kenellekään ole kaikki ne painot, jotka osuu BMI 20-25 väliin normaaleita vaan se riippuu ruumiinrakenteesta onko oma normipaino tuon skaalan ala- vai yläpäässä. Vanttera ja raskasrakenteinen ei ole normipainoinen samassa painossa kuin siroluustoinen keijukainen (eikä myöskään toisinpäin) vaikka pituus olisi presiis sama (165cm) kummallakin. Kumpikin on kuitenkin ihan normaalipainoisia vaikka toinen painaa n 68 kiloa ja toinen noin 50 kiloa.

Ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että jokainen voi normipainoisena huoletta lihoa vaikka 15 kiloa ja olla edelleen normipainoinen?! Tai lihoa 25 kiloa ja olla vasta vaan lievästi ylipainoinen?

Vierailija
28/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös hulavanteesta voisi olla apua. Koko vyötärön seudulle hyötyä, tästä on ihan oikeita tutkimuksiakin olemassa. Toki tuon ruokavalioremontin ja muun liikunnan lisäksi.

Vierailija
29/29 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin jumpata, punnertaa ties mitä treeniä.. totuus on että söin liikaa, elämäntapa remppa paino joka muka normaalipaino -8kg nutrikuurilla niin katos selkä,kylki ja muut läskit..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan