Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kroppakriisi! Onko kukaan päässyt eroon selkä- ja kylkiläskeistä?

Vierailija
08.09.2018 |

En ole varsinaisesti ylipainoinen (BMI:22-23), mutta minulla on ruma selkä ja selkämakkarat sekä jenkkakahvat. Vartalomallini on vielä pitkä selkä ja lyhyet jalat, mikä korostaa tätä entisestään.

Haluaisin niin paljon kauniin vyötärön ja kyljet. Onko kellään vinkkejä tai onko joku päässyt eroon selkäläskeistä? Harrastan kuntosalia, juoksua ja uintia, mutta kropassani ei näy liikunnallisuus juurikaan. Alla vielä muutama netistä otettu kuva, minkä tyyppisestä selästä/kyljistä puhun. Olen hoikempi, kuin kuvissa olevat, mutta vartalomalli ja selän ja kylkien muoto samat.

https://goo.gl/images/3CEjjW
https://goo.gl/images/GGHuJk

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen auta kuin laihdutus

Vierailija
2/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyväkuntoinen, mitä väliä tuolla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, lenkkeilyllä ja terveellisellä syömisellä lähti.

Vierailija
4/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene uimaan. Säännöllinen uiminen sulatti minulta selkäläskit.

Vierailija
5/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva ei pala paikallisesti.

Ainoa ratkaisu on laihduttaa.

BMI 23 tarkoittaa että 5-10 kiloa voit tiputtaa huoletta.

Vierailija
6/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä lisätä liikuntaa, intervallitreeni parantaa rasvan sulamista ja kuntosalilta saat lisää lihaksia. Eli älä yritä laihduttaa mutta yritä muuttaa kehon koostumusta terveemmäksi.

Vierailija
7/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa oikeasti muuttaa kropan mallia, ainoa mahdollisuus on rasvaprosentin pienentäminen ja tavoitteesta riippuen lihasmassan kasvattaminen. Yleensä saa näännyttää itseään aika huolella, jos pelkällä kalorien vähentämisellä haluaa erimallisen kropan, ja jos jotain toivotunlaisia tuloksia tulee, ne ovat harvoin pitkäikäisiä. Suosittelen pätevän personal trainerin palveluja, ruokavalio ja treeni kuntoon. Kyllä noista makkaroista eroon pääsee, mutta se vaatii oikeasti vaivannäköä. Ei riitä että syö vähemmän.

Vierailija
8/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mummokroppa nuorella naisella noissa kuvissa. Sairaaksi on ihmiskunta muuttunut ajan saatossa.

Vierailija
9/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus auttaa. Selkäläski viestii yleensä insuliiniresistenssistä.

Vierailija
10/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lymfahieronta/ shaperoller

Vierailija
11/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin niin paljon kauniin vyötärön ja kyljet. Onko kellään vinkkejä tai onko joku päässyt eroon selkäläskeistä?

Minä tiedän kolme eri ratkaisua:

1) Laihdutus

2) Painon pudotus

3) Hoikistuminen

Vierailija
12/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin niin paljon kauniin vyötärön ja kyljet. Onko kellään vinkkejä tai onko joku päässyt eroon selkäläskeistä?

1) Laihdutus

2) Painon pudotus

3) Hoikistuminen

Noinhan se menee. Tosin BMI:ni ollessa 19, oli kroppatyyppini silloinkin tuo kuvan esimerkki ja selkämakkaroita oli silloinkin vaikka olin muuten erittäin hoikassa kunnossa. :(

-Ap

Vierailija
13/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Laihdutus

2) Painon pudotus

3) Hoikistuminen

Eikö BMI 22 ole ihan normaali?

Vierailija
14/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa venyttely auttaa myös aika hyvin, vaikka paino ei putoaisikaan. Paremmin kuin lihasmassan kasvattaminen, koska se pitää ryhdin parempana.

Vierailija
15/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski on läskiä oli se missä tahansa. Jätä hiilarit pois tai ala laskea kalorit. Sun kroppas vaatii pienemmän painon, vaikka oletkin normaalipainossa.

Vierailija
16/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa venyttely auttaa myös aika hyvin, vaikka paino ei putoaisikaan. Paremmin kuin lihasmassan kasvattaminen, koska se pitää ryhdin parempana.

Millaiset venytykset?

Vierailija
17/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Laihdutus

2) Painon pudotus

3) Hoikistuminen

Noinhan se menee. Tosin BMI:ni ollessa 19, oli kroppatyyppini silloinkin tuo kuvan esimerkki ja selkämakkaroita oli silloinkin vaikka olin muuten erittäin hoikassa kunnossa. :(

-Ap

Sinulla vain sattuu olemaan sellaiset geenit, että viimeiset rasvat säilötään selkään.

Jos et leikkaukseen lähde, ainoa kunnon keino on vetää BMI alle 19.

Lihaksilla ja ryhdikkyydellä pystynet myös kompensoimaan hieman.

Vierailija
18/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Laihdutus

2) Painon pudotus

3) Hoikistuminen

-Ap

Sinulla vain sattuu olemaan sellaiset geenit, että viimeiset rasvat säilötään selkään.

Jos et leikkaukseen lähde, ainoa kunnon keino on vetää BMI alle 19.

Lihaksilla ja ryhdikkyydellä pystynet myös kompensoimaan hieman.

Pitää yrittää laihduttaa. En tosin usko että pystyn laihtumaan alle tuon BMI 19.

Vierailija
19/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset venytykset?

Jooga tai putkisto.

Vierailija
20/29 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset venytykset?

Jooga tai putkisto.

Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme