Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen mies kassaneitinä?

Vierailija
08.09.2018 |

Onko epämiehekkäämpää ammattia? Joku opiskelijapoika voi tehdäkin väliaikaisesti kassaneidin töitä vaikka kesätyönä, mutta että ihan ura kassaneitinä? Huh, huh. Säälittää (ellei ole kauppias itse, joka tuuraa välillä työntekijöitä).

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se kenellekään on se ihanneammatti mutta työ kuin työ.

Ei ihmisiä kannata luokitella työn perusteella.

Vierailija
2/17 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloahan se on miehelle olla jonkun supermarketin kassaneitinä. Jossain rautakaupassa jos on kassalla, niin se on eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ siinä missä jokin muukin.

Yleensä miehet saavat peniksensä perusteella parempipalkkaisia töitä, mutta ehkä hän viihtyy kassalla?

Vierailija
4/17 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä miehet saavat peniksensä perusteella parempipalkkaisia töitä, mutta ehkä hän viihtyy kassalla?

Millä tavalla sillä peniksellä saa töitä? Kerrotko vinkkejä, kun itse olen ollut työttömänä jo pidemmän aikaa. Pitääkö penis lyödä tiskiin työhaastattelussa, vai miten se toimii?

Vierailija
5/17 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon nolompaa olisi olla joku kiinteistönvälittäjä tai autokauppias.

Vierailija
6/17 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla sillä peniksellä saa töitä? Kerrotko vinkkejä, kun itse olen ollut työttömänä jo pidemmän aikaa. Pitääkö penis lyödä tiskiin työhaastattelussa, vai miten se toimii?

En itsekään ymmärtänyt tuota kommenttia että miten siitä peniksestä on hyötyä.

Ehkä lähinnä jos olet todella naisvaltaisella alalla esim lähihoitaja niin silloin siitä on iso hyötyä että olet mies. Miehet on erityisen haluttuja esim päiväkodeissa. Mutta sitä ei voi parempipalkkaisena työnä pitää..

Vierailija
7/17 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten saa samasta työstä viidenneksen parempaa palkkaa kuten yleisesti tunnustettu harha meille kertoo.

Ei tosin kerro sitä miksi kukaan työnantaja maksaisi siitä samasta työstä viidennestä suurempaa palkkaa pelkän sukupuolen perusteella. Varmaan ihan lämpimikseen?

Vierailija
8/17 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on käsittänyt väärin. Se on ”kassatyöntekijä”, ei ”kassaneiti”. Mikään rehellinen työ ei ole ”noloa”, paitsi korkeintaan tyhjäpäisten pissisten mielestä.

Vierailija
9/17 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen rahoitus- ja sijoitusyhtiöitä. Esimiehen (henkisellä) lipomisella eteni todella moni peniksellinen. En nyt ehkä iskisi penistä tiskiin haastattelussa, mutta voisin myöhemmin väittää toimitusjohtajalle, että hänellä on VALTAVA

äly ja kyky menestyä. :D

Toivon, että löydät pian mieleisesi työpaikan. 

Vierailija
10/17 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkelin positiivisimmaksi ihmiseksi valittiin juuri miespuolinen kassatyöntekijä. 

Vierailija
11/17 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole epämiehekästä. Lähikaupassa on todella miehekäs kassauros. Ja pari poikastakin. Työtä se vaan on, ei mitään neiteilyä.

Vierailija
12/17 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten saa samasta työstä viidenneksen parempaa palkkaa kuten yleisesti tunnustettu harha meille kertoo.

Ei tosin kerro sitä miksi kukaan työnantaja maksaisi siitä samasta työstä viidennestä suurempaa palkkaa pelkän sukupuolen perusteella. Varmaan ihan lämpimikseen?

Sukupuolella on merkitystä etenemisessä mm. synnytysten, äitiyslomien ja hoitovapaiden vuoksi. 

Naiset uhraavat palkkansa moneksi vuodeksi ja kituuttavat naurettavilla korvauksilla maksaen usein puolet menoista siitä huolimatta, että lapset ovat yhteisiä. Toivon, että tilanne muuttuu ja kaikki miehet ymmärtävät osallistua perheen elatukseen.

Vierailija
13/17 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea mies on kovatuloinen johtaja. Se Fifty shades of grey -heppukin tienaa siinä elokuvassa 100k/h. Oikealla naisella asteikko alkaakin vasta siinä kohtaa.

Vierailija
14/17 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole epämiehekästä. Lähikaupassa on todella miehekäs kassauros. Ja pari poikastakin. Työtä se vaan on, ei mitään neiteilyä.

Kassauros!! :D tää oli huikeen hyvin sanottu :D ja samaa mieltä, tyhmien sukupuoliroolien viljely työelämässä on turhaa, arvostan jokaista arjen sankaria joka tekee rehellistä työtä tullakseen toimeen :)

Vierailija
15/17 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MOROOO! Mitä laitetaan??

Vierailija
16/17 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen rahoitus- ja sijoitusyhtiöitä. Esimiehen (henkisellä) lipomisella eteni todella moni peniksellinen. En nyt ehkä iskisi penistä tiskiin haastattelussa, mutta voisin myöhemmin väittää toimitusjohtajalle, että hänellä on VALTAVA

äly ja kyky menestyä. :D

Toivon, että löydät pian mieleisesi työpaikan. 

Voiko turhempaa hommaa ollakaan. Pienipippelisiä kokovartalomulkkujahan tuo ala on täynnä.

Vierailija
17/17 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on nolompaa tehdä rehellsitä työtä, vai olla ja elää työttömänä? - Tätä keskustelua kun silmäilee, niin toisin kuin minä, niin jokunen on sitä mieltä,, että olla työttömänä on parempi vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän