Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olette päässeet eroon töihinmenoahdistuksesta?

Vierailija
01.06.2025 |

Argh

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen jotain kivaa, vaikka pientäkin, maanantaille tai alkuviikkoon. Sitten vaan läpi töiden sitä kohti

Vierailija
2/16 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työelämässä yli 20 vuotta eikä koskaan ole ahdistanut mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin kivan työpaikan

Vierailija
4/16 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA 

Vierailija
5/16 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut työelämässä yli 20 vuotta eikä koskaan ole ahdistanut mennä.

🤦Ei ole sitten sinun ketju tämä 

Vierailija
6/16 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ylensä ole kuin lomien jälkeen ja se on loppunut, kun olen mennyt töihin. Nyt on erityisen paha, kun olen ollut kaksi kuukautta sairaslomalla. Vaan huomenna jo toivottavasti hymyilyttää jälleen.

Vierailija
7/16 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onnistunut vaikka työpaikkakin on ihan kiva.

Vierailija
8/16 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna lepää riittävästi, mutta tekee myös kivoja, palauttavia asioita. Su ilta rauhoittumista ja yksinoloa. Alkuviikolle suunnittelee illoille kaikkea kivaa, jota oikeasti odottaa. Mahdolliset liukumat käyttää alkuviikosta, ei loppuviikosta jos vaan voi.

Vierailija
9/16 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se aina vaan ahdistaa, vaikka työpaikkakin olisi ihan mukava kaikkinensa. Ei onneksi vaivaa kuin sunnuntaisin, muut päivät on sit jo ihan ok.

Vierailija
10/16 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lopu ikinä vaikka on kiva työpaikka.

Vierailija
11/16 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yllätyksekseni 40-vuotiaana uuden työpaikan toiselta alalta, ja yhä liki 4 vuoden jälkeen olen ihan älyttömän kiitollinen ja huojentunut siitä, miten mahtavaa on kun töihin menee MIELELLÄÄN. siis oikeasti mielellään!! Nytkin oikein odotan, että huomenna taas maanantai ja mua oottaa ihanat työkaverit, mukavat pomot ja mulle ja luonteelleni sopiva työ!!

Tätä ennen ikävuodet 20-40 tein töitä useammassa eri paikassa, mutta yhteistä oli että ahdisti ihan pirusti. Usein kirjaimellisesti itkin matkalla töihin aamuisin. Sunnuntait ahdisti, ja koko päivän vilkuilin aina kelloa, että milloin pääsen kotiin. Elämä tuntui ihan kamalalta aina muulloin paitsi kesälomalla. Ja kesäloman viimenen viikkokin meni aina ahdistuksessa siitä että työt kohta taas alkaa. Ihan hirveetä. 

Vierailija
12/16 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäämällä eläkkeelle.

Vierailija
13/16 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemällä töihin

Vierailija
14/16 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankin kivan työpaikan

Tämä. Ikinä ei ahdista mennä töihin, kun töissä on kivaa. 

Vierailija
15/16 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain yllätyksekseni 40-vuotiaana uuden työpaikan toiselta alalta, ja yhä liki 4 vuoden jälkeen olen ihan älyttömän kiitollinen ja huojentunut siitä, miten mahtavaa on kun töihin menee MIELELLÄÄN. siis oikeasti mielellään!! Nytkin oikein odotan, että huomenna taas maanantai ja mua oottaa ihanat työkaverit, mukavat pomot ja mulle ja luonteelleni sopiva työ!!

Tätä ennen ikävuodet 20-40 tein töitä useammassa eri paikassa, mutta yhteistä oli että ahdisti ihan pirusti. Usein kirjaimellisesti itkin matkalla töihin aamuisin. Sunnuntait ahdisti, ja koko päivän vilkuilin aina kelloa, että milloin pääsen kotiin. Elämä tuntui ihan kamalalta aina muulloin paitsi kesälomalla. Ja kesäloman viimenen viikkokin meni aina ahdistuksessa siitä että työt kohta taas alkaa. Ihan hirveetä. 

Vähä sama, tosin vieläkin sunnuntaina hieman ahdistaa. Mut aiemmin tein siistiä sisätyötä toimistossa aasientuntijana ja koko ajan vtutti ja kaihersi. Vaihdoin sit alaa raskaan työn raatajaksi ja nyt on mukavaa! 

Vierailija
16/16 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se lopu ikinä vaikka on kiva työpaikka.

On nulla ollut sellainenkin paikka, minne oli jopa ihan kiva mennä.