Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko kuulleet ihmisistä jotka laittavat naisten pyöränistuimien päälle sellaisen huomaamattoman kalvon ja poistavat sen myöhemmin ja vievät kotiinsa

Vierailija
08.09.2018 |

Tällaista kuulemma tapahtuu etenkin kesäisin

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloista😍

Vierailija
22/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne niitä kalvo-sniffareita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne niitä kalvo-sniffareita?

Taitaa olla.

Vierailija
24/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut. Kun se pyöräilijä lähtee jonnekin muualle, niin miten se tyyppi saa kalvonsa?

Kun se pyöräilijä palaa takaisin kotiseudulleen.

Vierailija
25/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut. Todennäköisesti sä olet ap siis ainoa joka on keksinyt alkaa harrastaa tuollaista. Eihän tuollainen tule normi-ihmisellä edes mieleen. 

Vierailija
26/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kiva punainen pyörä, jossa on kori edessä. Oikein naisellinen pyörä siis. Tosin sillä ajaa minun keski-ikäinen mies, joten siinä satulassa riittää jollekin pervolle haisteltavaa.

Vierailija
27/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä voi ostaa? Heräsi mielenkiinto. Ostan mainostenjakajalta pikkareita. Tuotakin voisi kokeilla.

Vierailija
28/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kiva punainen pyörä, jossa on kori edessä. Oikein naisellinen pyörä siis. Tosin sillä ajaa minun keski-ikäinen mies, joten siinä satulassa riittää jollekin pervolle haisteltavaa.

Hyi

Vierailija
29/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa, jos joku tekis noin. :D :D

Vierailija
30/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä voi ostaa? Heräsi mielenkiinto. Ostan mainostenjakajalta pikkareita. Tuotakin voisi kokeilla.

😂

Vierailija
31/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, joka ajaa ilmaiseksi saadulla naisten pyörällä, ja vois olla ihan hauskaa, jos joku haluaisi satulaa haistella... siis aivan sama mulle! :D Onhan tuossa tosiaan aika iso riski, kun todella moni mies ajaa naisten pyörällä. Tai sitten ovat biseksuaaleja.

Vierailija
32/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut. Todennäköisesti sä olet ap siis ainoa joka on keksinyt alkaa harrastaa tuollaista. Eihän tuollainen tule normi-ihmisellä edes mieleen. 

Juu nyt taas pukkaa palstapervoltamme näitä haistelualoituksia. Ilmiannan kaikki heti.

Vierailija
33/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joillekin tulee kuten esim. kaverilleni joka yrittää rakentaa haju-tv:n naisten pesisotteluja varten.

Vierailija
34/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut ja nähnytkin. Mietinkin, mitä eräs spurgun näköinen tyyppi heilui muovikelmun kanssa pyörätelineillä.

Vierailija
35/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu nyt taas pukkaa palstapervoltamme näitä haistelualoituksia. Ilmiannan kaikki heti.

Tuo jos mikä on perverssiä

Vierailija
36/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole vain hyvä juttu että ihmisiä valistetaan

Vierailija
37/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko tän provon kirjottaja oikeesti että naisten pyörät haisee jollekkin? Se muovipenkki siis? kenenkään tussu ei kyllä niin lemua että siitä mitään hajuja fillariin jäisi :D

Vierailija
38/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta jos totta. Mikä motiivi ikinä onkaan.

Vierailija
39/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän asian puolesta

Vierailija
40/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että, siksikö naapurin setämies on aina nenä kiinni pyöräni satulassa iltaisin, kun lähden koiran kanssa ulos. Tämäpä sööttiä! Pudotan käytetyt pikkarit sen postiluukusta illalla ja ehkä myös sukat, joilla olen juossut lenkin.

Teet luiltavasti sedän kovin onnelliseksi