Oletteko kuulleet ihmisistä jotka laittavat naisten pyöränistuimien päälle sellaisen huomaamattoman kalvon ja poistavat sen myöhemmin ja vievät kotiinsa
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Onko ne niitä kalvo-sniffareita?
Taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut. Kun se pyöräilijä lähtee jonnekin muualle, niin miten se tyyppi saa kalvonsa?
Kun se pyöräilijä palaa takaisin kotiseudulleen.
En ole kuullut. Todennäköisesti sä olet ap siis ainoa joka on keksinyt alkaa harrastaa tuollaista. Eihän tuollainen tule normi-ihmisellä edes mieleen.
Minulla on kiva punainen pyörä, jossa on kori edessä. Oikein naisellinen pyörä siis. Tosin sillä ajaa minun keski-ikäinen mies, joten siinä satulassa riittää jollekin pervolle haisteltavaa.
Mistä niitä voi ostaa? Heräsi mielenkiinto. Ostan mainostenjakajalta pikkareita. Tuotakin voisi kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kiva punainen pyörä, jossa on kori edessä. Oikein naisellinen pyörä siis. Tosin sillä ajaa minun keski-ikäinen mies, joten siinä satulassa riittää jollekin pervolle haisteltavaa.
Hyi
Ei vois vähempää kiinnostaa, jos joku tekis noin. :D :D
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä voi ostaa? Heräsi mielenkiinto. Ostan mainostenjakajalta pikkareita. Tuotakin voisi kokeilla.
😂
Olen mies, joka ajaa ilmaiseksi saadulla naisten pyörällä, ja vois olla ihan hauskaa, jos joku haluaisi satulaa haistella... siis aivan sama mulle! :D Onhan tuossa tosiaan aika iso riski, kun todella moni mies ajaa naisten pyörällä. Tai sitten ovat biseksuaaleja.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut. Todennäköisesti sä olet ap siis ainoa joka on keksinyt alkaa harrastaa tuollaista. Eihän tuollainen tule normi-ihmisellä edes mieleen.
Juu nyt taas pukkaa palstapervoltamme näitä haistelualoituksia. Ilmiannan kaikki heti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joillekin tulee kuten esim. kaverilleni joka yrittää rakentaa haju-tv:n naisten pesisotteluja varten.
Olen kuullut ja nähnytkin. Mietinkin, mitä eräs spurgun näköinen tyyppi heilui muovikelmun kanssa pyörätelineillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu nyt taas pukkaa palstapervoltamme näitä haistelualoituksia. Ilmiannan kaikki heti.
Tuo jos mikä on perverssiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole vain hyvä juttu että ihmisiä valistetaan
Luuleeko tän provon kirjottaja oikeesti että naisten pyörät haisee jollekkin? Se muovipenkki siis? kenenkään tussu ei kyllä niin lemua että siitä mitään hajuja fillariin jäisi :D
Sairasta jos totta. Mikä motiivi ikinä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi että, siksikö naapurin setämies on aina nenä kiinni pyöräni satulassa iltaisin, kun lähden koiran kanssa ulos. Tämäpä sööttiä! Pudotan käytetyt pikkarit sen postiluukusta illalla ja ehkä myös sukat, joilla olen juossut lenkin.
Teet luiltavasti sedän kovin onnelliseksi
Suloista😍