Oletteko kuulleet ihmisistä jotka laittavat naisten pyöränistuimien päälle sellaisen huomaamattoman kalvon ja poistavat sen myöhemmin ja vievät kotiinsa
Kommentit (64)
En ole kuullut. Kun se pyöräilijä lähtee jonnekin muualle, niin miten se tyyppi saa kalvonsa?
Voi että, siksikö naapurin setämies on aina nenä kiinni pyöräni satulassa iltaisin, kun lähden koiran kanssa ulos. Tämäpä sööttiä! Pudotan käytetyt pikkarit sen postiluukusta illalla ja ehkä myös sukat, joilla olen juossut lenkin.
Miksi se sen kalvon siihen penkkiin siis laittaa?
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut. Kun se pyöräilijä lähtee jonnekin muualle, niin miten se tyyppi saa kalvonsa?
:DDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
En osaa vastata
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sen kalvon siihen penkkiin siis laittaa?
Tuohonkaan en osaa vastata
Ap
Minä ainakin otan koko satulan kotiini ja vaihdan sen uuteen. Nuuuh nuuh!
Täälläpäin ajelee paljon miehiä naisten pyörillä. Kivat vaan nuuhkijoille :D
Vierailija kirjoitti:
Ainahan joku palaa takaisin lähtöpaikkaan
cunt sniffare kirjoitti:
Minä ainakin otan koko satulan kotiini ja vaihdan sen uuteen. Nuuuh nuuh!
Eikö se tule kalliiksi?
Jos meillä ei olisi mitään sääntöjä ja lakeja luotu yhtyeiskuntaan, miehet olisivat aina nenä kiinni naisten haaroissa.<
Miettikää nyt oikeesti millasta porukkaa se on, hyi helvetti.
Muta pitää ymmärtää, eläimiä oomme ja urokset viehättyy naaraiden hajuista.
Eipä kyllä haittaa. Siinähän haistelee menkkaveriä ja hiivatulehduksia.
Pyöräilijätyttö20
Tuossahan voittaa molemmat. Penkkini pysyy raikkaana ja toinen saa itselleen runkkumatskua
Toisinaan säälittävät palstapervot kyllästyttävät.
Kesällä iltaisin menen kaupungille mieheni pyörällä. Pyörällä jolla hän hikisenä ajaa joka päivä. Siinäs haistelee.
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan säälittävät palstapervot kyllästyttävät.
Onko täälä sellaisiakin?
Onkohan totta?