Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsilaukut on naisten keskinäinen statussymbooli

Vierailija
08.09.2018 |

Kalliilla käsilaukulla tehostetaan itsetuntoa sekä ilmaistaan statusta. Vai onko muuta syytä tuhlata satoja tai tuhansia euroja pieneen laukkuun?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on. Miehenä olen myös tietoinen siitä. En itse kattelisi naisia, joilla ei ole Louis Vuittonia. 

Vierailija
22/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliilla käsilaukulla tehostetaan itsetuntoa sekä ilmaistaan statusta. Vai onko muuta syytä tuhlata satoja tai tuhansia euroja pieneen laukkuun?

En keksi syitä tuhlata tuota summaa laukkuun. Osakkeisiin kyllä "tuhlaan" satoja tai tuhansia euroja.Mulle riittää että tiedän sijoitusteni arvon, muille se asia ei kuulu enkä sitä näytä täällä Suomessa.

N40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on. Miehenä olen myös tietoinen siitä. En itse kattelisi naisia, joilla ei ole Louis Vuittonia. 

Tyhmä mies.

Katselisit mieluummin naisia jotka omistavat Luis Vuittonin omistavan firman osakkeita.

Vierailija
24/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, enpä käytä. Ruokakassi roikkuu kädessä korkeintaan.

Vierailija
25/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin viisi vuotta sitten nahkalaukun joka maksoin noin 200 euroa ja se on minulla vieläkin. Se on paljon parempi kuin tekonahkaiset ja kestänyt todella hyvin aikaa. Ja onhan se nyt paremman näköinenkin kuin joku reppu. Eli ihan järkevä sijoitus, vähän kuin hyvät kengät tai takki.

Vierailija
26/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies.

Katselisit mieluummin naisia jotka omistavat Luis Vuittonin omistavan firman osakkeita.

No tuohan nyt oli niin selkeä trolli kuin voi olla!

Vierailija
27/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui, eikö ole hankalaa ja vaarallistakin kulkea suurinta osaa päivästä silmät kiinni? Toivottavasti et auton rattiin ainakaan eksy, sillä meitä joilla ei ole Vuittonia on paaaljon!

Vierailija
28/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin viisi vuotta sitten nahkalaukun joka maksoin noin 200 euroa ja se on minulla vieläkin. Se on paljon parempi kuin tekonahkaiset ja kestänyt todella hyvin aikaa. Ja onhan se nyt paremman näköinenkin kuin joku reppu. Eli ihan järkevä sijoitus, vähän kuin hyvät kengät tai takki.

200 € on aika halpa, monet pienetkin käsilaukut maksaa 2000€ tai 20 000€.

Vierailija
29/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoponhopon.  Ma en ainakaan tunne ketaan jolla olisi liiemmin mitaan brandilaukkuja,  eika mua itsea ainakaan kiinnosta patkaakaan.

Vierailija
30/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kiinnitin huomiota jopa muovikassiin, johon pakkaa lenkkarit jumppatunnille.

Nyt kun palkka on hyvä, asia ei kiinnosta pätkääkään. Saa olla vaikka Tokmannin muovipussi.

Vierailija
31/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lainkaan kiinnostunut mistään käsilaukuista. Käytän aina reppua. Kalliimpi hankinta on matkalaukku, jonka haluan kestävän kovaakin käsittelyä. Maksoi muutaman satasen. Myös kunnollisesta repusta olen kyllä valmis maksamaan. Mutta en todellakaan käsilaukusta. Käsilaukkua en tarvitse muutenkaan oikein missään.

Vierailija
32/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mulla on neljän euron kangaskassi...

Vierailija
33/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, varmasti tuntuu tältä, jos et tunne yhtään naista, vaan perustat mielikuvasi naiseudesta esim. lifestyleblogeihin ja iltalehtien tyylijuttuihin.

Tunnen monta naista, joille merkkilaukut tuntuvat olevan kaikki kaikessa. En ole keksinyt statuksen noston lisäksi yhtään järkevää syytä sille, että isoja summia käytetään laukkuihin. Käsilaukut on naisille sama kuin autot useille miehille.

Liikut selkeästi wt-piireissä.

Vierailija
34/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en itse tunne ketään tuollaista naista, nuoria tai vanhoja. Minua ei kiinnosta tippaakaan millainen kassi tai laukku jollain muulla on.

Omani valitsen käytännöllisyyden, laadun ja esteettisesti miellyttävän ulkonäön perusteella Ei tulisi kyllä mieleenkään laittaa hirveitä summia yhteen laukkuun, 500 alkaa olla kipuraja. 

Vierailija
35/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käsilaukkuna miehen mummon vanha käsilaukku 😄Musta, nahkainen, sellainen vanhan lääkärilaukun tyyppinen.

Vierailija
36/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 jatkaa vielä: huomaan kyllä jos jollakin on kallis merkkilaukku, mutta se ei tee minuun mitenkään erityisen positiivista vaikutusta, jopa päinvastoin. Ehkä minä en kuulukaan heidän viiteryhmäänsä... 

Vierailija
37/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmissäni ihmisen pisteet laskevat, jos nään jollain kalliin laukun. 

Vierailija
38/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän laukkuun rahaa sen verran että saan laadukkaan ja kivan näköisen. Mulla on 3 eri väristä nahkalaukkua käytössä joita vaihtelen asun mukaan arkisin ja ne ovat maksaneet muutaman satasen kappale. Pari pienempää iltalaukkua myös muutamien satasten hintaisia. Noilla pärjään vuosikausia enkä aio ostaa laukkuja lähivuosina ollenkaan. Mitään tonnien laukua en ostaisi ikinä. 

Vierailija
39/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua eivät käsilaukut kiinnosta. Ei tulisi mieleenkään iskeä sellaiseen rahojani.

Vierailija
40/41 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun ei voi tehdä vaikutusta kalliilla laukulla, koska en tunne niitä ulkonäöltä enkä tiedä niiden arvoa. Sama autojen kanssa. En tunne automerkkejä enkä tiedä niiden hintoja, enkä ole edes kiinnostunut.