Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko gold digger?

Vierailija
08.09.2018 |

Gold digger haluaa vain rikkaan kummpanin vain siksi että tämä on rikas ja ajattelee voivansa hyötyä siitä. Heille raha on tärkeämpää kuin rakkaus tai parisuhde.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Mieheni on köyhä opiskelija. Olen hänen kanssaan koska hän on komea, kiltti, hyväsydäminen ja seksikäs. Hänellä on myös hyvä arvomaailma ja moraali. Rakastan ja kunnioitan häntä valtavasti. Ei ole parempaa miestä maailmassa! 

Repesin

Mitä hauskaa tuossa oli?

Vierailija
22/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gold digger haluaa vain rikkaan kummpanin vain siksi että tämä on rikas ja ajattelee voivansa hyötyä siitä. Heille raha on tärkeämpää kuin rakkaus tai parisuhde.

Suomalainen nainen = GoldDiggingBitch. To the bone. Enough said.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 v akateeminen nainen.Tulot 3700 e/kk ja omistusasunto keskustassa.Etsin aktiivisesti miestä,jolla olisi tulot noin 100 000e/v ja mielellään rikas suku.Nuorena painotin ehkä muuta,mutta nyt muut asiat ois vaan plussaa.

Vierailija
24/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen = GoldDiggingBitch. To the bone. Enough said.

Osa meistä on, mutta valtaosa ei. Sinulle taisi olla matematiikka hankalaa tai mahdotonta?

Vierailija
25/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, käytiin ala-asteella luokkaretkellä Lapissa kultaa huuhtomassa. Olen siis varsinainen golddiggeri.

Vierailija
26/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen cock digger.

Vierailija
27/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole,sillä  teemme yhdessä töitä varallisuutemme kasvattamiseksi. Puoli miljoonaa menee rikki seuraavana palkkapäivänä.

Nämä ovat usein "totta toinen puoli" tyyppisiä totuuksia. Onko niin, että miehellä on kuitenkin hieman suurempi tulotaso, tai yrittäjyydessä hieman suurempi vastuu, tai tuonut enemmän alkupääomaa yhteiseen kekoon? Tämä seikka voidaan sitten omasta mielestä häivyttää. Monet jotka korostavat, että itse ovat ilman apuja pärjänneet ja kaiken luoneet, unohtavat yhden jos toisenkin tätä edesauttaneen seikan, joka ei tuohon omaan kuvaan sovi.

Tämä vaan mielekänkiinnosta, poikkeuskin olisi virkistävää nähdä.

Vierailija
28/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hylkäsin yhden milönäärimiehen, tai kieltäydyin treffeiltä ei meillä mitään oikeaa suhdetta ollut. Hän oli vielä minua nuorempi, hyväkuntoinen, hyvännäköinen  ja ulospäinsuuntautunut.

Ihan rehellisesti sanottuna en lähtenyt hänen kanssaan ulos, koska en vain kyennyt ymmärtämään mitä ko. mies näki minussa (olen myös muuttamassa pois, joten kaukosuhde toisi omat haasteensa jos muuten olisikin toiminut). Mutta pääasiallisesti, hän oli hauskaa seuraa, silmää miellyttävä ja huomattavan varakas oman yrityksensä johtaja... joten jätän palstan betamiehille mietittäväksi kuinka näin voi tapahtua.

Vierailija
29/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole,sillä  teemme yhdessä töitä varallisuutemme kasvattamiseksi. Puoli miljoonaa menee rikki seuraavana palkkapäivänä.

Nämä ovat usein "totta toinen puoli" tyyppisiä totuuksia. Onko niin, että miehellä on kuitenkin hieman suurempi tulotaso, tai yrittäjyydessä hieman suurempi vastuu, tai tuonut enemmän alkupääomaa yhteiseen kekoon? Tämä seikka voidaan sitten omasta mielestä häivyttää. Monet jotka korostavat, että itse ovat ilman apuja pärjänneet ja kaiken luoneet, unohtavat yhden jos toisenkin tätä edesauttaneen seikan, joka ei tuohon omaan kuvaan sovi.

Sinulla taitaa olla vaikea elämä äitisi perustamassa ja rahoittamassa yrityksessä?

Pikku vinkki: ei ihan kaikesta kannata olla katkera, vaikka yksikään nainen ei halua sinua.

Vierailija
30/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida on olla kun tienaan tuplasti enemmän kuin mieheni.

Vierailija
31/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Ei kiinnosta muiden rahat. En minä edes tarvitsisis mitään hulluja summia. Toki mieluusti ottaisin vaikka lottovoiton, mieluiten sen verran että työt voisi rajoittaa vapaaehtoisiin ilmaistöihin, mutta eihän toisen rahoille voi samalla tavoin tuupahtaa nautiskelemaan. Mulle on tärkeää elättää itseni ja olla oman elämäni valtias.

Vierailija
32/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen instatähti jolla vain sattuu olemaan hyvätuloinen aviomies

Se mikä  ainakin on varma on se että sinä et ole mikään tähti. tähteyteen vaaditaan huomattavasti enemmän kuin pyllistely sosiaalisessa mediassa. Nykyään tituleerataan tähdiksi kaikenmaailman kirjekuoren avajaisiin osallistuvia nobodyja.

Vierailija
33/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ei ole koskaan ollut motiivina seurustelusuhteisiini.

lainaamasi kirjoittaja

Vierailija
34/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, se ei sovi minun oikeudentajuuni.

Vierailija
35/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, se ei sovi minun oikeudentajuuni.

Sama täällä: ei kuulu tyyliini missään nimessä.

Jos ei itse (omalla työllään) kykene elättämään itseään (ja mahdollisia lapsiaan), on aika hakoteillä.

.

Kerron mielipiteeni yksinhuoltajana, jolla on onneksi vielä työpaikka.

Jos se menisi alta, en silti alkaisi "kullankaivajaksi".

.

Ollessani naimisissa, halusin aina, että kulut menevät suurilta osin puoliksi, vaikkei ex-mieheni sitä vaatinut oltuaan paljon parempi palkkainen kuin minä; joskus toinen maksoi tammikuussa enemmän, toinen taas syyskuussa.

Vierailija
36/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla taitaa olla vaikea elämä äitisi perustamassa ja rahoittamassa yrityksessä?

Pikku vinkki: ei ihan kaikesta kannata olla katkera, vaikka yksikään nainen ei halua sinua.

Selviän tämän asian kanssa, en ole mies enkä kiinnostunut samasta sukupuolesta.

Vierailija
37/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ei ole koskaan ollut motiivina seurustelusuhteisiini.

lainaamasi kirjoittaja

En sitä ajatellutkaan, vaan kiinnostaa muuten, miten ihmiset rakentavat "minäänsä" ja tällaista olen pistänyt merkille.

Vierailija
38/38 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin yhteen opiskelutoverini kanssa. Kummallakaan ei ollut sentin jeniä omaisuutta. Ansaitaan nykyisin yhtä paljon. Huvittavaa kyllä, meidän molempien isät kuoli samana vuonna ja perintöveroja maksellessa kävi ilmi, että kummankin lapsuuden perheen omaisuus oli parin tonnin sisään yhtäsuuret.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä