Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Visa electron aikuisella noin 40v ihmisellä?

Vierailija
08.09.2018 |

Eikö ne ole lasten?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellä on. Ei olla koskaan tarvittu luottokortteja mihinkään, eikä noita ole tullut vaihdettua, sillä toimivat ulkomaillakin.

Vierailija
2/53 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on electron, pankki- ja luottokortti. Electron on nykyään päivittäisessä käytössä vaihdettuani pankkia, jonne palkkani menee. Hyvin toimii. Kuulun ylimpään tulodesiiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Olen 45-vuotias.

Lisäksi on erikseen luottokortti, vuosimaksuton. Lähinnä hotellivarauksiin ja verkkokauppoihin joissa pakko maksaa luotolla.

En keksi mitään syytä miksi pitäisi olla joku pankin debit/credit -kortti päivittäisessä käytössä. Tilin käyttövara on aina reaaliajassa ja kortti käy oikeastaan kaikkialla maailmassa.

Vierailija
4/53 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi käyttää? Maksan kaiken kortilla ja on paljon näppärämpää kun veloitus lähtee heti. Jotkut liikkeet veloittaa vasta viikon, jopa kuukauden päästä oston enkä jaksa pysytellä kartalla paljonko sitä rahaa nyt oikeasti on tilillä käytettäväksi. On mulla luottokorttikin, jota käytän lähinnä matkustelun yhteydessä, hotelli/lentovarauksissa ja -ostoissa jne. Mutta arkikäytössä siis Electron, mulla ja miehellä molemmilla.

35v ja 38v, ihan aikuiset.

Vierailija
5/53 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ja siis sainkin sen ekaa kertaa joskus 3-kymppisenä. En mä sitä valinnut, mun aiemmasta kortista vain sain Electronin tilalle. Sen lisäksi mulla on debit-kortti, kaksi Masteria ja ollut kahdesti Amex.

Vierailija
6/53 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla visa electronit, ollaan pärjätty. Meillä on pkseudulla velaton omakotitalo, muutama sijoitusasunto, hyvät työpaikat ja palkat.

Ei tarvi rahoilla tai korteilla elvistellä. Jos joku kassalla kuvittelee mun olevan sossupummi, kun vetelen S-pankin visa electronin esille niin siinäpä kuvittelee. Ihan sama.

Vierailija
7/53 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on, kahden eri pankin. Toiselle tilille tulee vuokratulot ja toiseen pankkiin palkkatulot.

Lisäksi mulla on 2 luottokorttia + että toisessa tuossa visaelectronissa on myös credit.

t. 58 v nainen

Vierailija
8/53 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on electron, koska en oo ikinä tarvinnut mitään muuta. Ja kaiken lisäksi maksan ostokseni yleensä ihan rahalla, en kortilla. Hankin toki muunlaisen kortin jos sellaiselle joskus tulee tarvetta, tähän mennessä ei oo tullut. 

Vierailija
9/53 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii ihmiselle joka haluaa koko ajan pysyä selvillä tilinsä saldosta. Debit-korteissa on se paha puoli että niillä tehdyt ostot voidaan veloittaa tililtä vasta päivien kuluttua joten pankkitilin saldo ei aina näytä todellista tilannetta. Electron taas varaa summan heti.

Vierailija
10/53 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse luottoa mihinkään kun tililläni on aina katetta.

Vierailija
11/53 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v ja mulla aina ollut Visa Electron. Miksei olisi? En matkustele ulkomailla juurikaan ja sen minkä matkustan pätjään ihan hyvin. Luotolle ei ole tarvetta vaan elän varojeni mukaan. Luottotiedot ovat kunnossa kyllä.

Vierailija
12/53 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs kortti pitäisi olla ja miksi? Voisiko ap. perustella?

Vierailija
13/53 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii ihmiselle joka haluaa koko ajan pysyä selvillä tilinsä saldosta. Debit-korteissa on se paha puoli että niillä tehdyt ostot voidaan veloittaa tililtä vasta päivien kuluttua joten pankkitilin saldo ei aina näytä todellista tilannetta. Electron taas varaa summan heti.

Onneksi on sen verran tilillä rahaa ettei joka päivä tarvii sitä tilin saldoa kuikuilla. Maksan aina ja kaiken pelkästään luottokortilla. Suomalaisilla on joku ihme pelko käyttää luottokorttia.

Vierailija
14/53 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on sen verran tilillä rahaa ettei joka päivä tarvii sitä tilin saldoa kuikuilla. Maksan aina ja kaiken pelkästään luottokortilla. Suomalaisilla on joku ihme pelko käyttää luottokorttia.

No, tuota, tilillä on sen verran rahaa, ettei tarvitse maksaa luotolla. Lainalla on maksettu ainoastaan ensimmäinen asunto.

1

Vierailija
15/53 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä väliä sillä on mitä korttia käyttää? Jos kuitenkin tarvittavat asiat tulee hoidettua eli ostokset maksettua.

Vierailija
16/53 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta sitten voidaankin taas taivastella miksi lapset kiusaa ja pilkkaa toisiaan ja toistensa vaatteita/puhelimia/u name it koulussa ja päiväkodissa. Siis ihan oikeasti, onko ap:sta tosiaan joku maksukortti toista huonompi tai joku toista parempi? Eikö se ole pääasia että se kortti toimii ja sillä voi maksaa kun sitä varten kai ne on tehty?

Vierailija
17/53 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla oli, koska hän tuhlasi mielellään eli säästökeino.

Vierailija
18/53 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kortti jonka pankista saa! Ei kait mitään pankkikortteja ole liikenteessä enää paljoakaan.

Luottokortti täysin turha.

Netissä ostan Klarnaan ja maksan kun saanut tuotteen.

Miehellä luottokortti jota se ei ole käyttänyt kertaakaan.

Persaukiset ostaa luotolla.

Vierailija
19/53 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Ikää 39 vuotta. Oli mulla aiemmin luottokortti matkailua varten mutta laitoin pois viisi vuotta sitten. Electronilla voi varmentaa hotellit ja lennot sekä maksaa ulkomailla.

Vierailija
20/53 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Olen 36-vuotias.

Lisäksi löytyy normaali pankkikortti ja myös Visa platinum-luottokortti. Mikäli mahdollista niin käytän mieluummin electronia kuin visaa.