Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Victoria's Secret-enkelit, paheksuttu ihanne

Vierailija
08.09.2018 |

Onko noi kaikki BMI:n alarajoissa vai kuvittelenko vain?

Itse olen ns. normaalipainoinen, mutten silti läheskään näytä tuolta. Nämä kaikki enkelit ovat ihan kuin samasta puusta veistettyjä vartaloltaan. Heidän painoindeksien on oltava mitä todennäköisimmin 15-16 luokkaa. En sano että näyttävät anorektisilta, mutta ihmettelen vain miten samaan aikaan "alipaino" on tähän tapaan ihailtavaa ja silti paheksuttua.

https://www.iltalehti.fi/streetstyle/201809072201185284_cg.shtml

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä jotenkin todella hämmentävä ketju...alussa moni kokee tarvetta puolustaa mallien laihuutta ja korostaa etteivät he ole alipainoisia vaan ihan normaaleja. Toiset taas ovat sitä mieltä että nimenomaan ovat liian laihoja ja anorektisia kaikki.

Mielestäni nämä mallit ovat hoikkia ja ehkä jopa alipainoisiakin BMI:n mukaan, mutta eivät silti yksikään näytä sairailta tai liian laihoilta, vaan jokaisella on todella näyttävät, timmit ja naiselliset vartalot. Heidän vartalonsa ovat mielestäni hyvin lähellä Miss Universe-kilpailuissa ihanteellisena pidettyä naisvartaloa.

Vierailija
62/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin nyt vain on luonnostaan sellaiset geenit että vartalo on hoikka ja treenaamalla siitä tulee vielä hoikempi. Tuolla tuskin on ainuttakaan naista jolla olisi suurempia ongelmia saada painoa pysymään matalalla. Toisinsanoen suurin osa naisista ei pystyisi edes treenaamalla saamaan itseään noihin mittoihin, tai eivät pysyisi kauaa ainakaan toimintakykyisinä. Noiden mallien on näytettävä hyvältä ja oltava kameravalvonta vuoden ympäri, ei vain tuon yhden näytöksen ajan.

Ikävä puoli on että tuonne sitten haluaa myös sellaiset joiden luontainen paino on lähempänä noh, normaalia ja joutuvat siten tekemään paljon enemmän työtä, ja jotkut retkahtanut huumeisiin tai muihin sairaisiin keinoihin pysyäkseen hoikkana.

Omaan silmään jotkut malleista ovat liian laihoja mutta suurin osa on hyvännäköisiä. En silti ikinä edes kuvittelisi voivani saada tuollaista vartaloa vaikka noita ihailenkin. Pidän noita melkeinpä luonnonoikkuina joita ei kauppareissulla vastaan tule ja joiden ihailua ei pitäisi viedä niin pitkälle että alkaa itse havitteleman vastaavaa vartaloa ellei sitten satu olemaan edes sinne päin jo luonnostaan. En tiedä kiinnostaisiko katsoa näytöstä jossa ihmisiä olisi jokaisesta painoluokassa ja vartalotyyppejä olisi laidasta laitaan. Moninaisuutta näkee tosiaankin juuri jopa kauppareissulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun työ olisi ulkonäkö, näyttäisin varmaan tuolta. Mutta kun mä teen asiantuntijatyötä 8-10 tuntia vuorokaudessa, niin miksi ihmeessä mun pitäis (yrittää) näyttää tuolta. Eivät nuokaan kykenisi minun työhöni kuten en minäkään heidän. Tästä nyt tarttis edes vääntää täällä. Onneksi nuo näytökset on lopetettu. "Victoria" on mies jonka salaisuuksia nää esittelee. Ihan hirveän tuntuisia päällä nuo VS pitsiunelmat. Karsea brändi, halpaa kiinakamaa.

Vierailija
64/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, mun mielestä näyttävät pitkiltä ja hoikilta. Juurikin normaalin rajoissa, toisin kuin muut mallit jotka näyttävät riutuvilta.

Mallien tuleekin olla hoikkia ja hyvin kauniita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi